SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Wel één van de betere.quote:
Vind je dit serieus goed of kijk je alleen maar naar de artiesten?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:36 schreef Beach het volgende:
om iets leuk te vinden hoeft het nog niet goed te zijn
Ja zoals Anders Breivik, ik vond het leuk maar het was niet echt goed te noemenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja zoals Anders Breivik, ik vond het leuk maar het was niet echt goed te noemen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja zoals Anders Breivik, ik vond het leuk maar het was niet echt goed te noemen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vind 't wel toffe humor eigenlijk, alleen apprecieert niet iedereen het even veel. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vind 't wel toffe humor eigenlijk, alleen apprecieert niet iedereen het even veel. [ afbeelding ]
Whatsapp <quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo, leuke dag achter de boeg. Volgende week zaterdag wordt ook tof.Maar eerst de twee meeloopdagen volgende week, woehoe.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, doe ik later AJ.
Beach. al ingeschreven?
Tegen die tijd zijn die er niet meer en leef je in het bos verscholen van Rutte V en zijn bloedhondenquote:
oke werkse kus terug xxxquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Gegroet, was wezen slapen. Tof dat het goed / leuk ging / was god wat staat dit achterlijkKaaBee
Zo nu eten dan werken, morgen slapen en niet wakker worden, donderdag pas. Gr gr gr gr gr gr kusjes aan iedereen want ik ben een slet.
omgggg jan ooooook wat een toeval!quote:
watquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:10 schreef JanPiraat het volgende:
Legde je toen weleens natte ontbijtkoek in de wc om net te doen alsof ? ;$
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:10 schreef JanPiraat het volgende:
Legde je toen weleens natte ontbijtkoek in de wc om net te doen alsof ? ;$
Hehe tja scholen somsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lol ik kreeg vandaag pas een brief van de Ipabo dat het over is enzo.Wat een nerds, aangezien 17 januari jl. die stagebeoordeling was etc.
Dat vind ik niet professioneel ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehe tja scholen somsik kreeg zo'n 7 maanden later na stoppen een brief dat ik het nieuwe schooljaar ging beginnen
Sinds wanneer kan je een poederbrief digitaal doenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:07 schreef Henkie94 het volgende:
Klinks, ik heb het toch gedaan.Alleen niet als fysieke brief verstuurd. :3
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je een poederbrief digitaal doen
let op!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je een poederbrief digitaal doen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
karmakarmakarma chameleoooooon
Crystal Reedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze vrouw? Breng haar naar mij, ik wil haar zijn.
Schattig meisjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze vrouw? Breng haar naar mij, ik wil haar zijn.
CSI, Crazy Stupid Love, Teen Wolf en ze deed mee in The Hard Times of RJ Berger.quote:
Haar ogen, glimlach en haar jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks dibs, ik postte haar als eerst.
Waarom zijn ze allemaal zo mooi ?En ik niet.
Hmmm ik heb veel liever jou meisjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks dibs, ik postte haar als eerst.
Waarom zijn ze allemaal zo mooi ?En ik niet.
Nooit meer belasting.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:33 schreef JanPiraat het volgende:
Grote kans dat enorm rotsblok Aarde in 2040 ramt
rip wij
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm ik heb veel liever jou meisje![]()
Hij is weeabooquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OK.
Fotoboek van NegaSado
Broer van Struik?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Emoties niet onder controle hebben.
Klinker > wa aub.
*sopsopsop*quote:
Nee.quote:
haterrquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat zit ze hele tijd te krabben dan ? heb ze luizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAMijn fotoshoot van vanochtend.
![]()
Ik moest het even delen met jullie ARG7.
Die wenkbrauw, zo opgetrokken alles.
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha heldin met je wenkbrauwwiebelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAMijn fotoshoot van vanochtend.
![]()
![]()
Geen engerd van bearforce 1 zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben een knaap en niet zo'n engerd van bearforce 1 hoor
't is dat ik al voorzien ben, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAMijn fotoshoot van vanochtend.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAMijn fotoshoot van vanochtend.
![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahaha heldin met je wenkbrauwwiebel
Wejoooo wat is deze dan..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
't is dat ik al voorzien ben, maar
quote:
Badkamer, hipsters nemen gewoon foto's in de woonkamer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef HappyBob het volgende:
Zijn dat je nieuwe hyvesfoto's? En waarom zijn deze niet in de badkamer genomen?
slaap lekker nurtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:31 schreef JanPiraat het volgende:
Ooww betrouwbare bronnen zeggen mij dat dat allang kon met die quotesnja dan maar slapen
fijne avond iedereen
quote:
Ja waarom weten mensen datquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:32 schreef Furdinand het volgende:
ik wist dat ook niet van die quotes hoor Jan. ze hebben he gewoon geheim gehouden/
Jouw krullenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Wejoooo wat is deze dan..![]()
![]()
[..]Mijn net uit bed krullenlook, niks aan gedaan. Dat kan die actrice hierboven echt niet.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen engerd van bearforce 1 zijn
Jij bent wel een schattig knaapje, dat wel
Alleen morgen, donderdag weer werken + school.quote:
Ga ruilen ofzo? :<quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Nope, moet werken ;-;
Maar ik ben slapenKusjes tabee, liefde en haat voor allen.
is het eindelijk vrijdagquote:
och arm meisje tochquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dan is mijn vakantie weer voorbij
uhm, geen idee. ik ben nog nooit in amstelveen of hilversum geweestquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet het
Waar zal ik gaan winkelen: Amsterdam, Amstelveen of Hilversum?hmm...
Hoezo?quote:
Hilversum is leuk hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, geen idee. ik ben nog nooit in amstelveen of hilversum geweest
mwa, is mij een beetje ver weg voor kleren te gaan halenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Hilversum is leuk hoor
Amstelveen een beetje bekakt wel.
Maar gewoon is keertje erheen gaan is leuk hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, is mij een beetje ver weg voor kleren te gaan halen
In Amsterdam ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Je hebt er alles en het is rustiger.
toch ver wegquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar gewoon is keertje erheen gaan is leuk hoor
[..]
In Amsterdam ook
waarom huil je?quote:
Kom ik je nooit eens keertje toevallig tegenquote:
die kans is vrij gering jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom ik je nooit is keertje toevallig tegen
En ik zie er niet uit na gisteren
Das waarquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kans is vrij gering ja
maar ook al zou ik je tegenkomen. ik weet toch niet hoe je uitziet..
wat heb je gisteren gedaan dan?
en natuurlijk: PICS
und warum?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar
Gisteren was ik een beetje emotioneel
Laatste paar dagen al.
En nee, niet voordat ik 10 lagen make up op heb
Bij Furdinand?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar hangt omdatappel uit de laatste tijdd boh.
Ik doe normaal ook bijna geen make up op, maar ik kan serieus zo in the grudge spelen ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
und warum?
ik hou niet zo van veel make up..
Waar is hier man?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef 2Happy4U het volgende:
A-J kom hier winkelen ik ben vandaag vrij!!111!!!einz!!!11
Niet weten waar ik woonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet weten waar ik woonNiet mij stalken
Niet weten dat het te ver weg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ik lui ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet het nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar hangt omdatappel uit de laatste tijdd boh.
je maakt me toch wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bij Furdinand?
[..]
Ik doe normaal ook bijna geen make up op, maar ik kan serieus zo in the grudge spelen ofzo
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet weten dat het te ver weg is
En dat ik lui ben
Dat had ik al verwacht jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht jaOké, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dan gewoon the Grudge 1, 2 en 3 ofzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je maakt me toch wel nieuwsgierig![]()
Neeeeeee, zometeen stuur je het door naar Cash zodat hij me dumpt en net jou neemt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Foto's van de Grudge A-J? DM staat open.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, sorry.Dan komt dat mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kijk dan gewoon the Grudge 1, 2 en 3 ofzoDan bestaat onze meet, als die ooit komt, dat ik mijn laptop meeneem en jij je telefoon en gaan we zo berichtjes sturen naar elkaar via FOK!
Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, sorry.ik zie hier weinig mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kijk dan gewoon the Grudge 1, 2 en 3 ofzo
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Sssst, baby, ssst.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neeeeeee, zometeen stuur je het door naar Cash zodat hij me dumpt en net jou neemt.
Ik heb je wel door
* Angel-Joy stopt haar duim in haar mond en sluit haar ogen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sssst, baby, ssst.
Geen tranen, alleen dromen nu.
Ik ben alleen minder witquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie hier weinig mis mee
[ afbeelding ]
Oehh, klinkt heel spannendquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan komt dat mooi uitDan bestaat onze meet, als die ooit komt, dat ik mijn laptop meeneem en jij je telefoon en gaan we zo berichtjes sturen naar elkaar via FOK!
Foto'squote:Op woensdag 29 februari 2012 12:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
* Angel-Joy stopt haar duim in haar mond en sluit haar ogen.
[..]
Oehh, klinkt heel spannend
quote:
Foto's van wie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Foto's
Ja hehIk voel me nu al rood worden van de zenuwen
Jij die duimtquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Foto's van wie?
Hihi, ik kan al bijna geen lucht meer halen hoor
Hoiii sgatjuhhhquote:
De zeilen zijn gehesen jwzquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey hoe isset nou met jouuuu?
waar gaat de reis naartoe?quote:
Hawaii. uit een cocosnoot onder een palmboom drinken is +10000quote:
Ouwe heksquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pijn in mn lichaam. Ik begin af te takelen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet je in bed blijven liggen suffie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je in bed blijven liggen suffie.Mja daar ging het fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet meteen zo boos doen klinkie, ik pest je toch maar een beetjequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal maar geen details geven hè.
dat past toch helemaal niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:05 schreef Bloempje. het volgende:
Oh god. Er stappen 600 mensen in de bus.
Nee, dat snappen wij, maar al die mensen die de bus in willen niet.quote:
ai, das vervelend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat snappen wij, maar al die mensen die de bus in willen niet.
Mooi!quote:
Man, het is een wonder dat ik nog kan ademen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ai, das vervelend.
dus er zitten nu al mensen voor, naast, achter en op je?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Man, het is een wonder dat ik nog kan ademen.
je bent uit de bus ontsnapt?quote:
Het bed meer laten bewegen!!!!!quote:
Niets, wat denk jij wel niet. Klinks is een net meisje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:32 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ben te lui om terug te lezen, iemand zeg even wat Klinks allemaal uitspookt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
ik las: klinks is net een meisjeIk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niets, wat denk jij wel niet. Klinks is een net meisje.![]()
Maakt niet uit, ik heb het voor je gedaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:58 schreef JanPiraat het volgende:
Ik kon ontbijten met chips maar koos voor de donkerbruine boterhammen zonder beleg.. sorry Henkie
Met energiedrink toch wel ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb het voor je gedaan.
Hahaha oeii lijkt me wel tof jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij hier eens kijken!
FWW mag wat mij betreft weer open!
Reageer daar dan ff. Moet ff aan FOK! laten zien dat er wel animo voor isquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahaha oeii lijkt me wel tof jaen die warme temperaturen staat mij ook erg aan
Hihihihi trollerquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn vrouwen altijd zo?
Waarom nemen mensen mij zo serieus?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn vrouwen altijd zo?
Waarom nemen mensen mij zo serieus?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef Beach het volgende:
iknewicouldbecomeanythingsoibecamefeel.tiff.bmp.jpeg.docx
mensen die niet wetenquote:
mooie uiquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef Beach het volgende:
iknewicouldbecomeanythingsoibecamefeel.tiff.bmp.jpeg.docx
hahahaquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Fake een hartaanval in de koffieruimte
totdat ze beginnen met reanimerenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Fake een hartaanval in de koffieruimte
seks, wat is dat?quote:
Gedaan maar dan krijg je alleen maar informatie over afbeeldingenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Google maar op afbeeldingen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:09 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Gedaan maar dan krijg je alleen maar informatie over afbeeldingen
Oi! Waarom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:22 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb net een maandelijkse donatie aan een goed doel stopgezet. Mijn enige kans op een plekje in de hemel weggegooid.
Ik vond het al raar dat er niks meer binnenkwam op m'n rekening.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:22 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb net een maandelijkse donatie aan een goed doel stopgezet. Mijn enige kans op een plekje in de hemel weggegooid.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat er niks meer binnenkwam op m'n rekening.
Lang genoeg gesteund vond ik wel en steun er nog 2 Ga er morgen nog eentje opzeggen. Alleen nog maar de diertjes steunen denk ikquote:
Bloedneus in het buiten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bloedneuzen.
Bloedneuzen terwijl je een wit shirt draagt![]()
.
quote:
Ahh oke. Moet kunnen, zware tijden nu in deze recessie alles.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lang genoeg gesteund vond ik wel en steun er nog 2 Ga er morgen nog eentje opzeggen. Alleen nog maar de diertjes steunen denk ik
kloptquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat jij
ik ben angstig meisje jeweet
koest jijquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey rustig aan mijn oma had ramen in haar huis en ook kanker
Upgrade dan ook eens van je millennium edition naar 7quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey rustig aan mijn oma had ramen in haar huis en ook kanker
Ik schrijf C++ code op OS X, loopt prima. Open je een Windows VM, converteer je alles naar Windows code, doet ie het niet eens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Upgrade dan ook eens van je millenium edition naar 7
Ik denk dat jij dan niet crossplatform kan coden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik schrijf C++ code op OS X, loopt prima. Open je een Windows VM, converteer je alles naar Windows code, doet ie het niet eens.![]()
Sommige dingen zijn er gewoon niet cross-platform. :3 Vandaar dat ik "converteer je alles naar Windows code" erbij had gezet. Dingen die OS X-specific zijn herschrijf je zodat het op Windhoos ook werkt. Of ja, zou moeten werken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan niet crossplatform kan coden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |