En dan komen ze met "houd je nog van mijquote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee niet alle vrouwen zijn zo.
Ik zou een beetje moe worden als ik de hele dag tegen vriendlief zou praten.
Na een tijdje is je gespreksstof toch op?
"waarom praat je niet meer?"quote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En dan komen ze met "houd je nog van mij?"
Precies dit. Gevolgd door: ik ben een kutgesprekspartner hé? Ik ben irritant kut en eigenlijk zou je het gewoon uit moeten maken. En dan moet je dat weer tegenspreken en alles sussen. Aan de telefoon nog wel. Uiteindelijk heeft ze zich op die manier gelijk gegeven.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En dan komen ze met "houd je nog van mij?"
story of my lifequote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"waarom praat je niet meer?"
"ben je bij een ander?"
"ik wist wel dat ik naar mijn vriendinnen moest luisteren!"
Meer please!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"waarom praat je niet meer?"
"ben je bij een ander?"
"ik wist wel dat ik naar mijn vriendinnen moest luisteren!"
En hij denkt daar ook zo over?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het heerlijk om 24/7 te praten met mn
. Is niet gezond, maar voelt zo fijn.
Als je geen wrijvingen krijgt,dan is het toch goed?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, tuurlijk.quote:
Wat bedoel je daar mee?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je geen wrijvingen krijgt,dan is het toch goed?
Heb je tijd?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kan hier boeken over schrijven.
maar als het voor de jongen onmogelijk is zo een relatie te onderhouden en dan kompleet overstuur worden is weer wat anders.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als je geen ruzie krijgt,botsingen, irritaties dan who cares?
Als het op deze manier leuk is, dan houden zo.
Daarom moet het van beiden kanten komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar als het voor de jongen onmogelijk is zo een relatie te onderhouden en dan kompleet overstuur worden is weer wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |