En dan komen ze met "houd je nog van mijquote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee niet alle vrouwen zijn zo.
Ik zou een beetje moe worden als ik de hele dag tegen vriendlief zou praten.
Na een tijdje is je gespreksstof toch op?
"waarom praat je niet meer?"quote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En dan komen ze met "houd je nog van mij?"
Precies dit. Gevolgd door: ik ben een kutgesprekspartner hé? Ik ben irritant kut en eigenlijk zou je het gewoon uit moeten maken. En dan moet je dat weer tegenspreken en alles sussen. Aan de telefoon nog wel. Uiteindelijk heeft ze zich op die manier gelijk gegeven.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En dan komen ze met "houd je nog van mij?"
story of my lifequote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"waarom praat je niet meer?"
"ben je bij een ander?"
"ik wist wel dat ik naar mijn vriendinnen moest luisteren!"
Meer please!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"waarom praat je niet meer?"
"ben je bij een ander?"
"ik wist wel dat ik naar mijn vriendinnen moest luisteren!"
En hij denkt daar ook zo over?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het heerlijk om 24/7 te praten met mn
. Is niet gezond, maar voelt zo fijn.
Als je geen wrijvingen krijgt,dan is het toch goed?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, tuurlijk.quote:
Wat bedoel je daar mee?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je geen wrijvingen krijgt,dan is het toch goed?
Heb je tijd?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kan hier boeken over schrijven.
maar als het voor de jongen onmogelijk is zo een relatie te onderhouden en dan kompleet overstuur worden is weer wat anders.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als je geen ruzie krijgt,botsingen, irritaties dan who cares?
Als het op deze manier leuk is, dan houden zo.
Daarom moet het van beiden kanten komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar als het voor de jongen onmogelijk is zo een relatie te onderhouden en dan kompleet overstuur worden is weer wat anders.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:18 schreef marisje21 het volgende:
Hmm .. Ik vind dat je wel een goede keus hebt gemaakt, hoe k*t je je ook voelt erover, come on, je hoort te feesten met vrienden en als vrijgezel op vakantie te gaan met je vrienden.
Ik heb op mijn 16e tot mijn 20e een vaste relatie gehad, zou ik het over doen? Nee, want mijn vriendje was ook bezitterig en als 16 jarig meisje luister je braaf naar je vriendje van 5 jaar ouder, als hij niet wilt dat jij uitgaat met vrienden en vriendinnen doe je het braaf ook niet, ik was niet goooeedd! Want na 4 jaar trouwe hond geweest te zijn en elkaar elke dag te spreken en elkaar elk weekend te hebben gezien is meneer tóch buiten de deur gaan eten.
En toen heb ik er een . achter gezet.
En ik? Voelde me alleen maar zwaar genaaid dat ik zo braaf ben geweest al die tijd. (Hopelijk komt er een reïncarnatie dan ben ik vrijzel op die leeftijd!)
Anyways, ging over jou .. Je bent nog jong, GENIET!
Nope, alles is inderdaad koek en ei.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als je geen ruzie krijgt,botsingen, irritaties dan who cares?
Als het op deze manier leuk is, dan houden zo.
Hey, had je wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
"Hey schat, ik ga zo ff met wat vrienden de kroeg in."
"Als jij dat nodig vindt."
"Hmmpf, wat bedoel je daar mee?"![]()
"Niks hoor. Veel plezier he"
*zucht* "Oke, ik blijf wel thuis."![]()
"Nee, ga maar. Laat mij maar alleen!"
Daarom het huis uit sneaken en haar een bericht sturen dat je naar de kroeg bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Herkenbaar?quote:
"dus zij zijn belangrijker?"quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn vrijheid is ontnomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik heb Jan zo ver dat hij niet eens meer uit wil!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"dus zij zijn belangrijker?"
"nou prima,ga maar,ik zal dit onthouden"
"waarom kunnen we niet samennnn op de bank hangen?"
"je gaat zeker voor de chicks he?"
"toevallig weet ik dat vriend X en vriend Y vrijgezel zijn en dan doe jij zeker mee als zij gaan versieren!he?!"
Arme Janquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee niet alle vrouwen zijn, veel wel. Jongens ook overigens..... kortom..noem het een maatschappelijk probleem van mensen die nogal jaloers zijn aangelegd.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iets meer dan een week geleden ,na 5 maanden, heb ik een punt achter mijn (eerste) relatie gezet.
Voornaamste reden was dat zij een nogal onrealistisch beeld had van hoeveel contact we moesten hebben. We woonden 2uur treinen uit elkaar dus dat gaat fysiek sowieso moeilijk. Verder belden we gemiddeld een uur á anderhalf op een dag en met whatsapp ben je bijna de hele dag in gesprek. Half uurtje overwerken werd de laatste anderhalve maand al gauw als smoes gezien en je mobiel op je kamer laten liggen terwijl je beneden met je ouders aan het socializen bent leidt tot 30 berichten waaruit blijkt dat ik haar zou haten. Naar feestjes van vrienden gaan zou vreemdgaan betekenen etc.
En het feit dat ik een maand geleden liet merken dat het contact wat minder moest werd ook niet gewaardeerd. Aangezien ik vrij veel te doen had voor school, wat eerst regelmatig verwaarloosd werd, en dat ik wat meer met vrienden moest ondernemen want ik merkte wel dat dat toch echt minder werd. Ze zei dat ze op plaats #12 kwam enzo en dat ze maar een bootycall zou zijn.
Samenvatting, minder dan 100% aandacht van 07:00 tot 1:30 was niet genoeg, ze was behoorlijk bezitterig dus. Ik wist dat vrouwen raar waren soms, maar dit is toch een uitzondering?
Beiden 17 trouwens.
Hij durft niet meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij wil het zelf toch niet.
En jij wil zelf ook niet meer uit?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je elkaar dan verstikt?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gastquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:14 schreef LePoo het volgende:
[..]
En jij wil zelf ook niet meer uit?
Kan me overigens goed voorstellen dat hij niet meer uit wil.
Uit jouw gedrag te merken ben je net zo bezitterig als de persoon uit de OP, en met dat gedrag verziek je de stapavond van je vriend naar behoren.
Best triest eigenlijk.
Dit gaat mijn archief in.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:51 schreef Phantomesse het volgende:
Hmmm, nee, niet alle vrouwen zijn zo maar jullie zijn nog jong. Over een tijdje gaat het uit, zij zal dan nog heel veel aandacht van je op (proberen te) eisen en jij zal dan nog een tijdje hoofdpijn hebben daarvan en haar spuugzat worden terwijl zij dreigt met zelfmoord acties en je haatliefdeberichtjes stuurt.
Dan moet je zeggen van 'Ey, kappen chick. Ik heb een nieuwe vriendin.' ook wanneer dit niet zo is, dan is zij gepikeerd als een malle. Een maand later sms je haar van 'Ey, het is uit met mijn vriendin ze vond me niet meer leuk en nu heb ik niets meer om te neuken.Wil je weer iets met me?
' en dan voelt ze zich zó walgelijk en op #12 gesteld dat ze je hekelt en niets meer met jou wil en je zo diep haat dat ze nooit meer contact met je wilt en dan ben je van haar af.
Vertel mij wat, mijn vriendin gisteren ook zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:07 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Zeg je eindelijk eens waar het op staat, krijg je te horen:
'Stop, je laat me erger voelen, dan ik me al voel'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |