Dus het is niet Rut zijn schuld dat meneer zijn handen niet kon thuishouden?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat er mensen zijn die dit wel als provocerend ervaren, is helaas een feit. Het risico bestaat dus als nicht of meisje met kort rokje zijnde, dat je een keer de verkeerde tegenkomt. Als jij dat risico klein genoeg acht, dan moet je lekker doen wat je wilt doen. Wordt je toch op grond van deze gedragingen verkracht of mishandeld, dan is dat niet jouw schuld.
Dat ben ik niet met je eens. Het gaat wel vaak samen, maar ook mensen met op zich een heel goed verstand zijn vaak bang voor vrije denkruimte, zonder kaders en zonder houvast.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eerder voor intellectueel uitgedaagde mensen om eens een PC term te gebruiken.
Wat verstandig is vind ik de norm niet. Het lijkt mij normaal om een afspraak te maken voor een interview. Als mensen thuis overvallen worden reageren ze wel vaker niet verstandig, hele industriën bestaan daarvan.quote:En dan kan Mr Muscle de deur weer dicht doen en is er geen item, geen nieuws
Ik heb de column niet gelezen noch je kritiek daarop niet gelezen. Ik vind het namelijk niet relevant, aan dat simplisme van hullie links tegenover wij rechts doe ik namelijk niet mee, ook andersom niet. Ik kan dus ook niet zeggen dat ik het met je kritiek eens ben.quote:Vertel, ik hoor graag waar je het met mijn kritiek op haar column niet eens bent, en het is zeker relevant, waar daar begon het mee, en het gaat toch zeker over de verhuftering van politiek en journalistiek?
Ik weet ook niet hoe je erbij kwam dat ik haar column of jouw kritiek daarop in deze discussie wilde betrekken. Dat is nooit het geval geweest.quote:Je hebt duidelijk mijn kritiek op haar column niet gelezen.
Nee, het gaat om eisen stellen aan wat ze daar komen doen. Verslaggeving is wat anders dan Bananasplit. Als je Bananasplit niet toelaat dan is dat ook geen aanslag op de persvrijheid. Doet Castricum aan verslaggeving? Verder ben ik ook niet zo huiverig voor eisen stellen aan omgangsvormen, eisen stellen aan de inhoud van de verslaggeving wordt gevaarlijk. Stel dat je bijvoorbeeld zou bepalen dat iedereen met u aangesproken moet worden, om maar een raar voorbeeld te geven, dat is gewoon een omgangsvorm waaraan iedereen kan voldoen die verslag wil doen.quote:Niet van onderwerp veranderen, we hadden het over eisen stellen aan de omgangsvormen aan de journalisten op het binnenhof als eis om ze toe te laten.
Ik deel je zorgen wel, vooral omdat het heel ergens anders om gaat dan terrorismebestrijding. Maar dat wil niet zeggen dat geen enkele inbreuk op burgerlijke rechten gerechtvaardigd is, dat is nou juist niet verder willen denken.quote:Afluisteren zonder tussenkomst rechter, overal gefilmd worden, loggen van beweging en verplaatsing mobile telefoon, nummerborden, gezichten dmv gezichtsherkenning. Ik vind het een hele enge ontwikkeling.
Nee, het hangt ervan af welk instrument je geeft. Je moet een instrument maken wat voor het een wel geschikt is en voor het ander niet, dat is gewoon een kwestie van normale regelgevingstechniek. Niet eenvoudig, maar wel te doen.quote:Bij het eisen stellen aan omgangsvormen voor toelating tot het binnenhof wel, omdat het je een instrument geeft kritische journalisten buiten te sluiten (gesteld dat er nog inhoudelijk goede journalisten rondlopen)
Dat vind ik wel uitmaken wat betreft de mate van toegelaten geweld, maar nog steeds vind ik dat je deur open moet kunnen doen als er aangebeld wordt zonder dat je daarmee met je hoofd op tv komt.quote:Was een bovenwoning waar je de trap op moet naar de voordeur.
Daar ging het ook niet om hullie links of rechts, maar om de verhuftering van de media en politiek en het afserveren van Job Cohen, volgens haar was vooral Powned daar debet aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb de column niet gelezen noch je kritiek daarop niet gelezen. Ik vind het namelijk niet relevant, aan dat simplisme van hullie links tegenover wij rechts doe ik namelijk niet mee, ook andersom niet. Ik kan dus ook niet zeggen dat ik het met je kritiek eens ben.
[..]
Ik weet ook niet hoe je erbij kwam dat ik haar column of jouw kritiek daarop in deze discussie wilde betrekken. Dat is nooit het geval geweest.
[..]
.
Nee, dat is niet zijn schuld. Hij weet echter wel wat het risico is van de troll uithangen. Het kan gebeuren dat ie echt een keer klappen of erger inkasseert. Dat moet ie maar op de koop toe nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus het is niet Rut zijn schuld dat meneer zijn handen niet kon thuishouden?
Bullshit. Als je Rutger in elkaar mept of bedreigt hoor je te boeten. Maakt niet uit wat voor een eikel Rutger is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, dat is niet zijn schuld. Hij weet echter wel wat het risico is van de troll uithangen. Het kan gebeuren dat ie echt een keer klappen of erger inkasseert. Dat moet ie maar op de koop toe nemen.
Ik vind jou ook aan het trollenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zijn schuld. Hij weet echter wel wat het risico is van de troll uithangen. Het kan gebeuren dat ie echt een keer klappen of erger inkasseert. Dat moet ie maar op de koop toe nemen.
Zeg ik dat degene die hem in elkaar mept niet hoort te boeten? Daar hebben we de rechtspraak voor. Rutger heeft nu aangifte gedaan, maar de strafrechtelijke gevolgen van dit akkefietje (want meer is het niet) voor Kinneging zullen meevallen, zo niet nihil zijn. Rutger doet gewoon huiliehuilie en tegelijk trolololol.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:15 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Bullshit. Als je Rutger in elkaar mept of bedreigt hoor je te boeten. Maakt niet uit wat voor een eikel Rutger is.
Castricum moet het volledig van die hufterigheid hebben, en je kunt je om meerdere redenen afvragen of de politici dat bonton moeten maken door ervoor te kruipen. Ik zou het niet willen beperken tot Castricum.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om hullie links of rechts, maar om de verhuftering van de media en politiek en het afserveren van Job Cohen, volgens haar was vooral Powned daar debet aan.
Dit is de hele basis van de discussie, de hufterigheid van Media. Er wordt zo gedaan alsof Rutger daar uniek in is en daarom het goed is dat ie klop kreeg.
Je probeert Rutger te dehumaniseren om het minder erg te laten lijken. Net zoals een paar andere mensen hier trouwens. Je hoort gewoon met je fikken van een ander af te blijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zeg ik dat degene die hem in elkaar mept niet hoort te boeten? Daar hebben we de rechtspraak voor. Rutger heeft nu aangifte gedaan, maar de strafrechtelijke gevolgen van dit akkefietje (want meer is het niet) voor Kinneging zullen meevallen, zo niet nihil zijn. Rutger doet gewoon huiliehuilie en tegelijk trolololol.
Is hij in elkaar gemept? Jeetje, de man maakt wat mee op zo'n avond zeg. Z'n burgerrechten bedreigd, gewurgd, in elkaar geslagen en ook nog eens een keerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:15 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Bullshit. Als je Rutger in elkaar mept of bedreigt hoor je te boeten. Maakt niet uit wat voor een eikel Rutger is.
Aha, dus je bent het eigenlijk eens met wat ik eerder zeiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Castricum moet het volledig van die hufterigheid hebben, en je kunt je om meerdere redenen afvragen of de politici dat bonton moeten maken door ervoor te kruipen. Ik zou het niet willen beperken tot Castricum.
Maar het heeft natuurlijk wel met elkaar te maken. Er is notabene een minister tot opstappen bewogen door een partij, niet eens een fractie, en dat op basis van het beeld dat die Vogelaar er helemaal geen reet van kon. Ineens wisten allemaal reaguurders zeker dat het een ontzettend zwakke minister was omdat ze wegliep voor een zeur met een camera.
Nou heb ik andere redenen om aan te nemen dat het niet zo'n goede minister was, velen baseerden hun oordeel volledig op het filmpje en daaraan zag je dus hoezeer dat met elkaar te maken had.
Of vind je dat Powned de wortel van het kwaad is?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toch grappig dat ze wel op de gevaren van de Mediacratie heeft, maar alleen Ella Vogelaar en Job Cohen als voorbeeld neemt en Powned als de schuldige neerzet.
Ze heeft een punt maar gebruikt het voor haar eigen demagogie, haar eigen agenda. Ze heeft het niet over hoe mensen als Pim Fortuyn of Ayaan Hirsi Ali werden weggezet door de Media.
Het verruwen en soundbite jagen van de politiek en media is niet de schuld van Powned. Het begon al jaren voor Powned en GeenStijl, die zijn alleen maar een reactie van de andere kant van het medialandschap.
De PvdA en aanhang huilt krokodillen tranen, het is de schuld van Powned dat Cohen een prutser is? Mag ik even herinneren aan een PvdA aanval op Mark Rutte?
Dit was geen omroep die wilde scoren, maar de PvdA die Mark als Homo en moederskindje wegzet.
Zelfs in Eigen achterban werd Job genadeloos afgezeken
Maar het is allemaal de schuld van Powned?
Wat een onzin.
Het gros van de Media in NL is alleen maar geïnteresseerd in soundbites, en de Politiek doet daar hard aan mee door zelf met modder te gooien. Dat is net zo goed de hufterigheid van Wilders als die van Marcel van Dam die Fortuijn voor Eichmann uitmaken. De dame hier is zelf bezig met demagogie van het puurste soort met haar aanval op Powned. Als ze lef had gehad, dan had ze het hele verhaal verteld.
Lees de post die ik quote man. Het ging om deze fictieve situatie domme trol.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:21 schreef Ulx het volgende:
Is hij in elkaar gemept? Jeetje, de man maakt wat mee op zo'n avond zeg. Z'n burgerrechten bedreigd, gewurgd, in elkaar geslagen en ook nog eens een keeruitgescholden
.....
Nou, tenzij hij zich aanstelt zullen we hem een tijdje moeten missen.
quote:dat ie echt een keer klappen of erger inkasseert
Jou en Ronny Bravo onder tafel lullen is niet per definitie trollen. Je kunt het wel zo ervarenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind jou ook aan het trollen
In je dromen schatje, voorlopig ben je zwaar uit je nek aan het lullen en keur je geweld goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jou en Ronny Bravo onder tafel lullen is niet per definitie trollen. Je kunt het wel zo ervaren
Draag dan wat bij in dit topic. Je komt met een dikke sneer die totaal misplaatst is omdat je vertikt de post die ik quote te lezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:24 schreef Ulx het volgende:
Ow, jij bent zo'n belediger....Dat soort types zijn niet populair in dit topic.
Waar?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In je dromen schatje, voorlopig ben je zwaar uit je nek aan het lullen en keur je geweld goed.
Onder tafel lullen? Heeft RonnIE_bravo iets gemist??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jou en Ronny Bravo onder tafel lullen is niet per definitie trollen. Je kunt het wel zo ervaren
Heeft ie het weer op de heupen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Onder tafel lullen? Heeft RonnIE_bravo iets gemist??
Nomen est Omenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Onder tafel lullen? Heeft RonnIE_bravo iets gemist??
Misplaatste opmerkingen in een topic over meneer Castricum. Ja ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:25 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Draag dan wat bij in dit topic. Je komt met een dikke sneer die totaal misplaatst is omdat je vertikt de post die ik quote te lezen.
Nekulturnyquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daarin moet ik je gelijk geven ... Pietverdriet
Rutger en Kinneging? Lijkt me niet..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:18 schreef Bonobo11 het volgende:
Vanavond komen ze het goed praten in P&W
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Rutger en Kinneging? Lijkt me niet..
twitter:dweesie twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 18:52:45Kinneging en Tahir vanavond bij #penw Ook wij waren uitgenodigd, maar stel weigerde debat. Wel discussie starten, maar vervolgens wegduiken reageer retweet
Tja... jammer. Het had waarschijnlijk mooie televisie opgeleverd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]twitter:dweesie twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 18:52:45Kinneging en Tahir vanavond bij #penw Ook wij waren uitgenodigd, maar stel weigerde debat. Wel discussie starten, maar vervolgens wegduiken reageer retweet
Gokje,quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die Kinneging allemaal te melden heeft.
Beelden zijn onduidelijk dus hij komt er mee wegquote:Werd lastig gevallen in prive omgeving, door "journalist" met draaiende camera.
Hij werd emotioneelen duwde wat
Fascistisch? Wat is er fascistisch aan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:28 schreef yyyentle het volgende:
Ruter Castricum is een journalist van PowNed
http://www.powned.tv/over(...)ngifte_tegen_ho.html
De hoogleraar Andreas Kinneging is bekend van zijn fascistische uitspraken en van de Edmund Burke stichting.
http://passagenproject.com/conservatisme.html
De politie bellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:39 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen, die gast maar eindeloos laten dooretteren? Soms is geweld gerechtvaardigd, soms zelfs gewoon nodig.
Rutger mag toch gewoon zeggen wat hij denkt?quote:
Als Rutger ons laat zien hoe we met elkaar om moeten gaan, kunnen we net zo goed meteen massaal zelfmoord plegen. Dan heeft het leven geen zin meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Rutger mag toch gewoon zeggen wat hij denkt?
Als die mensen hun daden niet kunnen verantwoorden. Zijn die daden in mijn ogen niks waard.
Ze hebben dan niet eens een standpunt.
Rutger laat volgens mij zien hoe we juist met elkaar om zouden moeten gaan.
Elkaar minder onzin naar de kop slingeren.
En ook geen vals aanzien aannemen, schijn bedriegt.
Respect hebben & lief zijn voor elkaar, doen we toch met mensen die de bek niet zo wijd open hebben als al die politici.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Rutger ons laat zien hoe we met elkaar om moeten gaan, kunnen we net zo goed meteen massaal zelfmoord plegen. Dan heeft het leven geen zin meer.
Juist. Het was zo'n simpele situatie. Netjes melden dat ze niet beschikbaar is, even wijzen op de wenselijkheid van het bellen voor een afspraak. Vriendelijk groeten en de deur dicht. Eventueel later nog een keer de deur open als ze daadwerkelijk zouden blijven hangen, wat ik niet geloof, en zeggen dat je overlast ervaart. Daarna politie bellen.quote:
Waar is het filmpje?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zie net dat filmpje van Rutger daar aan de deur bij die hoogleraar.
Ik moet mijn mening toch even bijstellen, die Kinneging is echt gestoord en Rutger dramde niet eens echt door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |