Ik begin het ook te geloven, ik heb ernstige twijfels over de communicatie tussen afdelingen en tussen dokter en patient in dat ziekenhuis.quote:
Nou geen 3 weken, maar iig totdat iemand weet of het eraf mag of niet. Grappige is dat ik dus vrijdag ben gevallen en gezwikt, maar het is geen nieuwe ruptuur. Ik heb niet meer pijn dan dat ik ervoor had en ik kan nog hetzelfde ermee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik begin het ook te geloven, ik heb ernstige twijfels over de communicatie tussen afdelingen en tussen dokter en patient in dat ziekenhuis.
Maar in ieder geval sterkte alvast voor vanmiddagen ik persoonlijk liet me niet weer drie weken gips aansmeren alleen omdat er geen dokter aanwezig is, dan bellen ze de arts maar op.
![]()
Muis beterschap
Wel als daar volgens de HAP een goeie reden voor is. En die was er dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar goed Q, als jij daar aankomt en loopt te gillen dat je gips er af moet, doen ze dat dan ook zomaar?
Dit word de 4de keer. Waarvan ze hem 2x te strak hebben gezet en open moesten snijden voor het lossere. 1x kalkgips, 1x loopgips, toen op donderdag eraf en vrijdag er opnieuw om. En straks dus de fakking 4de x.quote:Van dat hele gips om en af verhaal snap ik sowieso de ballen hoor. Hoevaak heb je wel niet nieuw gips gehad?
Ja. En de wond is inmiddels ook dicht. Enige wat ik me nog kan bedenken is voor het er doorheen klappen. Maar ga dan tapen of laat me mijn brace om doenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:33 schreef indaha het volgende:
Ja het nut van het gips bij jou heb ik nog nooit begrepen want aan je botten ligt het niet want dan hadden ze dat al lang gezien.
Maar snap je dan mijn verontwaardiging ook? Ik begrijp er zelf ook geen zak van.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Naja dat bedoel ik, dat je zomaar gips kreeg en geen idee had waarom en dat t dr maar op en af gaat alsof het niks is.
Echt, wtf?
Ik denk ook dat dat gips was met de bedoeling dat jij niet zou kunnen bewegen met die voet, maar dat heeft niet geholpen tegen de pijn dus heeft eigenlijk geen nut meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. En de wond is inmiddels ook dicht. Enige wat ik me nog kan bedenken is voor het er doorheen klappen. Maar ga dan tapen of laat me mijn brace om doen
Waarom kunnen ze haar dan niet bellen om dat na te vragen , zeker omdat je van ver moet komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar snap je dan mijn verontwaardiging ook? Ik begrijp er zelf ook geen zak van.
Wond dicht, geen breuken, geen nieuwe ruptuur, waarom de fak dan gips? Ik had gehoopt morgen weer met fysio te kunnen beginnen. Ja, dat gaat dus niet met gips.
Gaat ze zeker morgen of overmorgen bellen dat het eraf mag, kan ik weer naar sneek
Dat deed ik ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja snap ik wel maar ik liet geloof ik al niet 4 keer gips omzetten terwijl ik niet wist waar het goed voor was
omdat het achterlijke beleid daar over het algemeen is dat als de arts niet in huis is ze de arts niet bellen op de vrije dagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat gips was met de bedoeling dat jij niet zou kunnen bewegen met die voet, maar dat heeft niet geholpen tegen de pijn dus heeft eigenlijk geen nut meer.
[..]
Waarom kunnen ze haar dan niet bellen om dat na te vragen , zeker omdat je van ver moet komen.
Ja nou dat zei een vriendin dus net ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja snap ik wel maar ik liet geloof ik al niet 4 keer gips omzetten terwijl ik niet wist waar het goed voor was
Ze kunnen je moeilijk dwingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ga ook een rel daar schoppen straks. Knal net knoeihard voor de 3de x door de linker enkel, omdat die AL HET FAKKING werkt moet doen omdat rechts geen reet kan en in het gips zit.
De groeten met ze zeg.
Neem m'n brace ook mee. En anders bellen ze de arts idd maar.
Kun je zo maar zeggen dat je geen gips wilt eigenlijk?
Ja maar goed nu doe je net alsof zij t ook schuld zijn dat je loopt te zwikken met je andere voet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ga ook een rel daar schoppen straks. Knal net knoeihard voor de 3de x door de linker enkel, omdat die AL HET FAKKING werkt moet doen omdat rechts geen reet kan en in het gips zit.
De groeten met ze zeg.
Neem m'n brace ook mee. En anders bellen ze de arts idd maar.
Wat een hondenleven hebben ze tochquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ze maar es aanlijnen, bijna pauze
Wat leuk dat bruine kleed!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ze maar es aanlijnen, bijna pauze
Nee, lijkt me sterk, je moet helemaal niks. Maar wat een gekut joh, ik herken het wel van het ziekenhuis, het communiceren en gedoe, soms is het alsof je als patiënt net zo weinig weet als een dokter.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef Qwea het volgende:
Hallo, met wie?quote:
Hey llo, ik heb straks raad je plaatje voor jequote:
Kom maarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey llo, ik heb straks raad je plaatje voor je
Ze komen eraan, ik wacht even op oh-oh, daar heb ik ze voor gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze komen eraan, ik wacht even op oh-oh, daar heb ik ze voor gemaakt.Jij mag alleen roepen of je het (her)kent
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:55 schreef Qwea het volgende:
Wat een kutziekenhuis ook. Hij gaat toch weer gips zetten tot de arts zegt dat het eraf mag. Emg was goed. Geen rare dingen. Uitslag heeft ze gelijk. Dus ik mag aannemen dat ze me gelijk morgen belt. Enkel zit nog steeds een ei op, voet is volgens mo ook een rare rode kleur, en als ik erop druk wordt het wit maar trekt het weer rood terug. Verder nog steeds pijn pijn pijn.
Heb je trouwens ook vakantie?quote:
Ja goed, nu even wat minder, was beetje ziek, dus gisteren en vandaag thuis. Maar morgen weer werkenquote:
Ik moest de eerste keer 2 keer kijken om te zien of ik het wel goed zagquote:
Gossiepossiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja goed, nu even wat minder, was beetje ziek, dus gisteren en vandaag thuis. Maar morgen weer werken
Geen vakantie dus
Ik heb niet gekekenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gossiepossie![]()
En, heb je genoten van het nationaal songfestival?
1 straat vanaf de grote kerkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik herken de havens denk ik wel een beetje, maar zou zo niet kunnen zeggen welke
Ik wilde hem dm-en maar hij is te lang!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn de meesten toch zo'n beetje
En je mag niet vanuit een andere provincie DM'en?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde hem dm-en maar hij is te lang!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je hem zien, geen idee of hij hem zo goed kan laden, tis een grote
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb niet gekekenZag wel wat foto's op Facebook uiteraard, maar geen nummers gehoord. Vind Joan wel sympathiek mens, van wat ik van haar weet uit TVOH, dus op basis daarvan prima winnares, maar qua nummers geen flauw idee wie de beste had
Nee ik zou sowieso niet gaan, heb ik al vanaf t moment dat er kaartjes te koop waren gezegdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]En je bent maar niet gegaan?
Wij hadden het toevallig opstaan, we waren spelletjes aan het doen![]()
quote:
Homoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik zou sowieso niet gaan, heb ik al vanaf t moment dat er kaartjes te koop waren gezegd
Wat voor spelletjes? Ik ben dol op denk en ander soort logische puzzel-spelletjesquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
zeker als je te goed bent om je kreten op karton te kalken, maar daar een laptop voor gebruikt
Skip Bo maar hoor, maar dat is verslavend en leuk , en het was keispannend, want ik won het beslissende potje nadat we beiden al eeuwig met 1 kaart zaten nog maarquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef Strega het volgende:
Hallo allen, Q het blijft drama met die poot![]()
Ik heb vannacht van Chico gedroomd.
Maar hij kennie werke want hij kennie spelluhquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Occupy demonstratie in Londen
Echt, WTF, ga werken ofzo, zeker als je te goed bent om je kreten op karton te kalken, maar daar een laptop voor gebruikt
Ik ben sinds september boekereviewer jaquote:
Nicequote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben sinds september boekereviewer ja
Geen idee meer hoe precies, maar Chico stond voor het raam bij het huis van pa in Geldrop (achtertuin). Volgens mij wilde hij naar binnen. Ik kwam achterom, zag hem staan en ma zat daar vaag met een koptelefoon mee te deinen op de muziek. Ik liet chico op het raam tikken ofzo en toen zag me het eindelijk en deed open,,quote:
Wat een droom Bosquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe precies, maar Chico stond voor het raam bij het huis van pa in Geldrop (achtertuin). Volgens mij wilde hij naar binnen. Ik kwam achterom, zag hem staan en ma zat daar vaag met een koptelefoon mee te deinen op de muziek. Ik liet chico op het raam tikken ofzo en toen zag me het eindelijk en deed open,,
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe precies, maar Chico stond voor het raam bij het huis van pa in Geldrop (achtertuin). Volgens mij wilde hij naar binnen. Ik kwam achterom, zag hem staan en ma zat daar vaag met een koptelefoon mee te deinen op de muziek. Ik liet chico op het raam tikken ofzo en toen zag me het eindelijk en deed open,,
Of zo iets. Er kwam ook nog een andere hond in voor, maar weet niet meer of het nu Sjon of Sjefke was..
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Occupy demonstratie in Londen
Echt, WTF, ga werken ofzo, zeker als je te goed bent om je kreten op karton te kalken, maar daar een laptop voor gebruikt
Hij was hier te logeren en Tashi en hij renden om het hardstquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar hij kennie werke want hij kennie spelluh![]()
Hai Strega, wat had je gedroomd over mn Chicmaster?
Wat was 't ook alweer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil die droom bewaren
![]()
Ll heeft ook es gedroomd over mijn honden, die heb ik toen geprint en in mn agenda geplakt, dat was me een verhaal![]()
Lijkt op zo'n vis die zich op kan blazen om vijanden af te schrikkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Kijk dan wat ik tegenkwam vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij was hier te logeren en Tashi en hij renden om het hardst![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij was hier te logeren en Tashi en hij renden om het hardst![]()
![]()
Wel een mooie voor het rasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Kijk dan wat ik tegenkwam vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ja echt fijn dat hij zo goed gaat. Het was ook een vrolijke droomquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik denk dat Chico Tashi nu er weer uit zou kunnen lopen ( zeker als je een kat vooruit laat rennen
)
Ik weet t zo ook niet meer, heel lang verhaal was het, iets met dat je er op moest passen en dat je ze telkens kwijtraakte of zoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat was 't ook alweer?En ik droom echt zelden (ik onthoud ze tenminste niet), dus tis echt een unicum
[..]
Lijkt op zo'n vis die zich op kan blazen om vijanden af te schrikken
Oh echt? Ik vind pomeranians zo leuk, ik was helemaal hyper, en die chique belgische dames vonden mijn honden zo leuk en stonden in het Frans over ze te kirren, en de hondjes vonden elkaar ook zo leuk, dus het was nog best lastig om mijn honden uit beeld te sleuren telkensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een mooie voor het ras, maar tot nu toe het minst favo (voor mij) van aaaaaaaaaaaaaaaaaaalle hondjes die je hebt laten zien.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja echt fijn dat hij zo goed gaat. Het was ook een vrolijke droom
Ik vind het zo'n harig kak hondje. Maar voor het ras vind ik het wel een mooie!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind pomeranians zo leuk, ik was helemaal hyper, en die chique belgische dames vonden mijn honden zo leuk en stonden in het Frans over ze te kirren, en de hondjes vonden elkaar ook zo leuk, dus het was nog best lastig om mijn honden uit beeld te sleuren telkens
Whehe.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wel ook echt heel typisch dat twee mensen dromen dat Chico bij hun is
Ja volgens mij raakte ik er iedere keer een kwijt, en als ik die dan weer terug had dan was de volgende weer zoekquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet t zo ook niet meer, heel lang verhaal was het, iets met dat je er op moest passen en dat je ze telkens kwijtraakte of zo![]()
Nou het waren duidelijk geen showhondjes, te groot en te grof, maar wel leuk verzorgd en zoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n harig kak hondje. Maar voor het ras vind ik het wel een mooie!
Ja zoiets was het, ik moest er echt erg om lachen toen iegquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja volgens mij raakte ik er iedere keer een kwijt, en als ik die dan weer terug had dan was de volgende weer zoek
Kent Mips de weg naar huis al?quote:
Nee vooral niet in een maisveld of in je eigen huisquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee vooral niet in een maisveld of in je eigen huis![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan neem je er toch gewoon eentje die zo dik en langzaam is dattie niet in de muur past
Lekker op een warm zonnig tegeltje liggen misschienquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ze zijn nog niet buiten geweest, denk met 't voorjaar
Mips gaat wel op avontuur denk ik, Buffy weet ik niet, die vind t allemaal niet zo spannendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker op een warm zonnig tegeltje liggen misschien
Gewoon een lekker sardientje voor Buffy aan het eind van de tuin leggenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mips gaat wel op avontuur denk ik, Buffy weet ik niet, die vind t allemaal niet zo spannend
Dan komt ze wel ja, als er eten isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon een lekker sardientje voor Buffy aan het eind van de tuin leggen
Wie niet, we all doquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan komt ze wel ja, als er eten is
Nooit meer eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie niet, we all doDoe je nog wel eens een Brammetje?
Ik had m net nog twee keer aan de lijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie niet, we all doDoe je nog wel eens een Brammetje?
Ahquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had m net nog twee keer aan de lijn
Doe maar een Super bram zonder, en een kipcornquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent ziekquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe maar een Super bram zonder, en een kipcorn
Ik heb liever zijn vriendinquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lutzquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Hebben we onze potentiele nieuwe minister-president al gezien?
Zo ver?quote:
Ssssssssssstquote:
quote:
Ze?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ze wil volgens mij ook gewoon een hap van die microfoon nemen
Je bent vanuit Limburg zo in Duitsland..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
tis wel een stap ja, ze praten er zo raar, en economisch is het wel een paar sprongen terug
Ga ik van het voorjaar al 2x heen, o.a. voor Metallicaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent vanuit Limburg zo in Duitsland..
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
tis wel een stap ja, ze praten er zo raar, en economisch is het wel een paar sprongen terug
Zeg zeg....quote:
Joh, ga liggen onder je kleed, mipsend zwaantjequote:
Kusje?quote:
De Hema van vorig jaar, is dat dit jaar geen optie Lut?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:24 schreef Lutte het volgende:
Iemand ideeën voor vakantiewerk? Juni/juli/augustus..
Kom niet echt iets tegen, je hebt of mbo niveau 1 nodig, of het is het Jumbo DC hier en dat is zeg maar niets voor mij
Daar wordt niemand van onze vriendengroep meer aangenomen, is de helft zelfs ontslagen eigenlijk, omdat het iets te gezellig wasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De Hema van vorig jaar, is dat dit jaar geen optie Lut?
Bioscoop? Iets met kinderopvang?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:24 schreef Lutte het volgende:
Iemand ideeën voor vakantiewerk? Juni/juli/augustus..
Kom niet echt iets tegen, je hebt of mbo niveau 1 nodig, of het is het Jumbo DC hier en dat is zeg maar niets voor mij
Bioscoop hebben we hier niet, dorp verderop wel maar dan nemen ze eerder iemand van daar aan denk ik want dat is makkelijker.quote:
Haha dat dacht ik dus ook, gewoon je proeftijd doen en dan er van tussenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:37 schreef oh-oh het volgende:
Niet zeggen dat het voor drie maanden is en gewoon opzeggen als je klaar bent natuurlijk
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik dus ook, gewoon je proeftijd doen en dan er van tussenMaar kun je dat wel maken?
Okee,quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bioscoop hebben we hier niet, dorp verderop wel maar dan nemen ze eerder iemand van daar aan denk ik want dat is makkelijker.
Kinderopvang mag niet zomaar, net als verzorgingstehuizen enzo (dat was dus waar je mbo 1 voor nodig had).
Uitzendbureau leek mij ook prima, maar daar zijn (surprise) m'n ouders niet zo blij mee.
Ze kunnen je niet aanklagen. Netjes is anders, maar boeiendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik dus ook, gewoon je proeftijd doen en dan er van tussenMaar kun je dat wel maken?
Ik zeg betaaldquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
mmm even denken (en dat kan ik).
Wil je echt betaald werken of ergens als vrijwilliger? Anders iets bij het IVN ofzo?
Je kunt wel gewone oppas adressen zoeken. Ik had tijdens de middelbare iets van 5 adressen in de zomervakantie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:39 schreef Lutte het volgende:
Kinderopvang mag niet zomaar, net als verzorgingstehuizen enzo (dat was dus waar je mbo 1 voor nodig had).
Tuurlijk kun je datquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,
mmm even denken (en dat kan ik).
Wil je echt betaald werken of ergens als vrijwilliger? Anders iets bij het IVN ofzo?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:43 schreef oh-oh het volgende:
Bovendien denk ik dat je te makkelijk denkt dat ze je een dorp verder niet aannemen hoor, als jij geschikter bent zal het hun toch niet boeien waar je vandaan komt, als je maar komt
Zoeken allemaal of stagiaires, of met iets van een opleiding die richting.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik deed op het VWO altijd Kinderdagverblijf als vakantiebaantje, mag dat echt niet meer?
Bovendien denk ik dat je te makkelijk denkt dat ze je een dorp verder niet aannemen hoor, als jij geschikter bent zal het hun toch niet boeien waar je vandaan komt, als je maar komt
'Ge wit noit woar ge terecht koamt.'quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom je niet via een uitzendbureau mag, van je ouders, maar wel gewoon richting winkels? Die 2 vallen toch ook wel eens samen, en zo is het 10 keer makkelijker zoeken
En een adres om op te passen moet zeker ook mientje op de hoek zijn of via pietje, klaasje of henk?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Ge wit noit woar ge terecht koamt.'
Ja echtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een adres om op te passen moet zeker ook mientje op de hoek zijn of via pietje, klaasje of henk?Och jemig
Ja of dat een vader natuurlijk een verkrachter is, op dat oppasadresquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja echtIedereen is een potentiële kindermoordenaar hoor
![]()
Dat zei ik ook, ik denk dat ik bij iedere afwijzing twee weken overstuur benquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar via een uitzendbureau is juist minder erg dan alle winkels af gaan en overal maar solliciteren, dat snap ik echt totaal niet, wat daarop tegen zou zijn....
Ik snap het ook niet, die meiden op zo'n kantoor kunnen kijken hoe of wat, en kennen de bedrijven en zien wat jij kunt...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar via een uitzendbureau is juist minder erg dan alle winkels af gaan en overal maar solliciteren, dat snap ik echt totaal niet, wat daarop tegen zou zijn....
Man dan ben je blij als je daarna vakkundig vermoord wordt!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja of dat een vader natuurlijk een verkrachter is, op dat oppasadres
Mijn ouders hebben dat serieus een keer als een excuus gebruikt waarom ik niet bij een vriendin (ouders gescheiden, was op dat moment bij haar vader) mocht blijven slapen! Leg dat maar eens uitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja of dat een vader natuurlijk een verkrachter is, op dat oppasadres
Nou, eh...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man dan ben je blij als je daarna vakkundig vermoord wordt!!!
Tja ik snap best dat ze zuinig op hun dochter zijn, je bent ook zo'n klein poppetje ergens, maar toch. Slim zat en de teugels moeten ooit toch wat losser.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dat serieus een keer als een excuus gebruikt waarom ik niet bij een vriendin (ouders gescheiden, was op dat moment bij haar vader) mocht blijven slapen! Leg dat maar eens uit
Oh jemineequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dat serieus een keer als een excuus gebruikt waarom ik niet bij een vriendin (ouders gescheiden, was op dat moment bij haar vader) mocht blijven slapen! Leg dat maar eens uit
Ik snap ze ook wel, en dan wordt er weer een meisje van vijftien neergestoken zoals nu bijvoorbeeld en zijn ze ook echt en slag.. Gelukkig mag ik echt al stukken meer dan pak 'm beet een half jaar geleden. (Minder zou ook niet gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja ik snap best dat ze zuinig op hun dochter zijn, je bent ook zo'n klein poppetje ergens, maar toch. Slim zat en de teugels moeten ooit toch wat losser.
Kom je ons helpen in de tuin. (is dan wel een stukje reizen iedere dag!)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap ze ook wel, en dan wordt er weer een meisje van vijftien neergestoken zoals nu bijvoorbeeld en zijn ze ook echt en slag.. Gelukkig mag ik echt al stukken meer dan pak 'm beet een half jaar geleden. (Minder zou ook niet gaanMaar het is echt met enorme sprongen vooruit gegaan
)
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Kom je ons helpen in de tuin. (is dan wel een stukje reizen iedere dag!)(krijg je wel lunch, en ik kook lekker)
Ja, maar jullie zitten bijna allemaal in het zuidenquote:
Had je maar wat normaler moeten zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zitten bijna allemaal in het zuiden
Wat een snoepje Ynske, heel mooi gemaaktquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:16 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
Guusje is klaar!
[ afbeelding ]
zo en nu rennen vliegen en springen om alles bijeen te krijgen voor een huwelijk dat ik zometeen ga fotograferen
Ja normaal wel hoor, dat Jip en Janneke gedoe, bij de snoep en uitdeelspullenquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:06 schreef Ynske het volgende:
Thnx all
hebben ze bij de Hema belleblaas?
Nietesquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zitten bijna allemaal in het zuiden
Hij is leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:16 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
Guusje is klaar!
[ afbeelding ]
zo en nu rennen vliegen en springen om alles bijeen te krijgen voor een huwelijk dat ik zometeen ga fotograferen
Truequote:
Is dit per ongeluk of bewust?quote:
Aanbellen is gratis!quote:
Dat doet niemand uitsluitendquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
En Lutje ijsjes maken bij de McDonalds, das best een leuke
Ik eet de rommel verder niet bij de Mc, dus 'leuk hamburgers bakken' kon voor mij nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat doet niemand uitsluitendmaar het is leuk ja.
Als je dan ook nog een beetje blond bent, dan denk ik dat je best welkom bent, gij jonge deerne!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik druk liever mijn blote kont tegen de deur, dat is orsjineler.
Wippenquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hjamaar nu kan ik makkelijker bij oh-oh langswippen (en boetes krijgen)
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heb je al 2x gevraagd en ik heb al 2x bewust geantwoord
Ik ontken allesquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Muis heeft wel behoorlijke typetyfus vandaag hoor
Ik had niet anders verwacht...quote:
Druppels elke keer, dus ik denk idd dat het gewoon komt van het op gang komen weer, en van het drukken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:44 schreef Muis006 het volgende:
Het kan ook gewoon het slijmvlies zijn dat beurs is van alle wrijving. Is t veel bloed of een beetje?
Ik zou me pas zorgen maken als het meer wordtquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Druppels elke keer, dus ik denk idd dat het gewoon komt van het op gang komen weer, en van het drukken.
Wel echt flinke druppels hoor.
Oei... ik hoop dat het ook 'gewoon' dat is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Druppels elke keer, dus ik denk idd dat het gewoon komt van het op gang komen weer, en van het drukken.
Wel echt flinke druppels hoor.
Oh kak, ik wilde antwoorden maar heb nog nooit daar besteld, dus dacht ik wacht op de rest hierquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:49 schreef indaha het volgende:
Ja hij moet misschien omschakelen en ik hoop ook dat het aan het voer ligt , want hij is er niet ziek van toch ?
Enne heeft nu niemand antwoord op mijn vraag
Duh, ik zit er bovenop hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou me pas zorgen maken als het meer wordtmaar goed in de gaten houden voor de zekerheid.
Ja dat weet ik niet want ze is pas net nieuwquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Duh, ik zit er bovenop hoor![]()
Chico gaat echt dood van de stress als we naar de da gaan, dus als het ff niet hoeft doe ik dat niet.
Ik heb nog ontstekingsremmers voor hem liggen, ik denk dat ik ze nu maar es ga geven.
Indaha, ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe goed ze fotografeert en zo?
Sommige mensen maken met gemak een leuke foto van twee honden samen en andere mensen niet
Nou plek is er wel want ze hebben net een huis gekocht en de muren zijn nog vrij leeg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh kak, ik wilde antwoorden maar heb nog nooit daar besteld, dus dacht ik wacht op de rest hierMaar wil het nog een keer doen, eentje bestellen
Ik zou een foto van de 2 samen doenEn iets van 60cm bij 40/30, afhankelijk van of er ook een beetje plek is ergens
Ik vind 60x40 een mooie maat, zeker als er lege muren zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:57 schreef indaha het volgende:
Nou plek is er wel want ze hebben net een huis gekocht en de muren zijn nog vrij leeg.
Maar 60 bij 40 is dus een mooie maat om twee hondjes op te krijgen dus ?
Groter is nog leuker, en de ruimte is er waarschijnlijk, maar het wordt wel wat duurder, heb je een bepaald budget of koop je gewoon?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Mijnessen zijn nog een slag groter geloof ik.
Succes! Wel een erg tof cadeauquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:21 schreef indaha het volgende:
Ja dat is nu net het probleem een beetje ik ken haar nog niet zo goed, ik ga vanavond mijn broertje maar bellen ,eens zien wat hij ervan vindt.
Is hij nog een bepaalde tijd geldig?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog zo een bon liggen, geen idee wat ik ermee moet doen...
Dat is een flinke jompel waard, wat fijn!quote:
Wtf, wat zei ze dan? En wat deed Sjon nou weerquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, ik had de riemen van de honden al losgelaten, we stonden hier achter voor de poort op het punt om naar binnen te gaan. Maar toen ik achter haar aan kwam rende ze snel door
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Echt, de Qwea in me kwam zomaar naar boven
quote:
Die was vast onderweg naar Pearle voor een nieuwe bril.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou Sjon was aan het flippen naar een hond aan de overkant.
Dus ik zet mn voet voor hem, en dan gaat ie schreeuwen en zo maar dan gaat ie uiteindelijk wel op zn gat zitten en denkt ie niet meer aan die hond.
Begint dat mens gelijk te gillen hey schop je hond niet gek!!!
Etc etc.
Was best een oud tokkie wijf, en ik echt gelijk bam dr op terug schreeuwen dat ze es beter uit dr doppen mocht kijken en of ze scheel was want ik raakte m niet aan ( was ook echt niet dit keer, toevallig). Zij nog wat roepen, toen had ik de riemen al los en ging ik dr achteraan.
Nou dan ging ze nog de verkeerde kant op ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die was vast onderweg naar Pearle voor een nieuwe bril.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Dus ik zet mn voet voor hem, en dan gaat ie schreeuwen en zo maar dan gaat ie uiteindelijk wel op zn gat zitten en denkt ie niet meer aan die hond.
Etc etc.
Was best een oud tokkie wijf, en ik echt gelijk bam dr op terug schreeuwen dat ze es beter uit dr doppen mocht kijken en of ze scheel was want ik raakte m niet aan ( was ook echt niet dit keer, toevallig). Zij nog wat roepen, toen had ik de riemen al los en ging ik dr achteraan.
Ze moest eerst naar BCC voor een TomTomquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan ging ze nog de verkeerde kant op ook
Ow jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze moest eerst naar BCC voor een TomTom
Ja dat kan besmettelijk zijn zo'n Qweaquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Etc etc.
Ja ik ookquote:
Mooi, kan ze lekker intern vloeken en d'r klep verder houdenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik denk niet dat die nog es snel dr muil opentrekt tegen iemand op straat ieg
Ploing!quote:
Eerst ff mailen, foto van de hond en halsband, dat je matching wil, doet ie welquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh; ik zit nog even naar die tags te kijken, maar ik heb nu 1 nieuwe halsband (bruin), het is een beetje zonde als ik dan ineens een blauwe tag toegestuurd krijg, jij hebt natuurlijk zoveel kleurtjes en printjes, dan is het altijd wel ergens een match.
Misschien moet ik ook maar 10 halsbanden kopen
Jahaaaaaaa hoiquote:
Ik had al een berichtje gestuurd met de vraag of ik foto's moest sturen, en over de kleur van de tag enzo, maar ik kreeg als antwoord dat hij alleen info wil en dat ik krijg wat hij heeft liggen op dat moment. Dus njah...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eerst ff mailen, foto van de hond en halsband, dat je matching wil, doet ie wel
Nee daar moet gewoon goud bijquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind bruin en blauw juist een leuke combi. Van dat felle blauw dan, met donkerbruin.
Oh nou ja, ik ben natuurlijk grootverbruiker, ik krijg VIP behandelingquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had al een berichtje gestuurd met de vraag of ik foto's moest sturen, en over de kleur enzo, maar ik kreeg als antwoord dat hij alleen info wil en dat ik krijg wat hij heeft liggen op dat moment. Dus njah...
Ik heb helemaal niks met blauwquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind bruin en blauw juist een leuke combi. Van dat felle blauw dan, met donkerbruin.
Ja ik begrijp het sowieso wel dat die prijs zo is om die redenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou ja, ik ben natuurlijk grootverbruiker, ik krijg VIP behandeling
Wat een tof dingquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
Uitgestorven reuzenpinguïn gereconstrueerd
Ik wil ook een pinguin van anderhalve meter hoog
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
Uitgestorven reuzenpinguïn gereconstrueerd
Ik wil ook een pinguin van anderhalve meter hoog
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij gaat niet in de buggy passen, jammerdebammer
Tuulk wel, gewoon even duwen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geen blauw wil, die dude is zo moeilijk niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het sowieso wel dat die prijs zo is om die reden, geen punt verder, dan leg ik 3 euro neer meer en heb ik meteen de favoriete kleur en vorm.
Ik kon niet eerder bestellen, weet pas sinds 4 dagen dat ons nieuwe adres rond isquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geen blauw wil, die dude is zo moeilijk niet.
Als je nou niet zo lang getreuzeld had had ik m voor je kunnen bestellen, dan had je psies gekregen wat je wilde
He, stop eens met je pinguin te pureren!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Flink aanstampen ja, maar dan heb je gelijk weer van die zeikerds buiten
Tofquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kon niet eerder bestellen, weet pas sinds 4 dagen dat ons nieuwe adres rond is
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Flink aanstampen ja, maar dan heb je gelijk weer van die zeikerds buiten
Gewoon alleen je telefoonnummer erop zettenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kon niet eerder bestellen, weet pas sinds 4 dagen dat ons nieuwe adres rond is
Ja dat heb je in het Zuiden hè.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tofde mijnes is gewoon saaie rechte regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |