Ik begin het ook te geloven, ik heb ernstige twijfels over de communicatie tussen afdelingen en tussen dokter en patient in dat ziekenhuis.quote:
Nou geen 3 weken, maar iig totdat iemand weet of het eraf mag of niet. Grappige is dat ik dus vrijdag ben gevallen en gezwikt, maar het is geen nieuwe ruptuur. Ik heb niet meer pijn dan dat ik ervoor had en ik kan nog hetzelfde ermee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik begin het ook te geloven, ik heb ernstige twijfels over de communicatie tussen afdelingen en tussen dokter en patient in dat ziekenhuis.
Maar in ieder geval sterkte alvast voor vanmiddagen ik persoonlijk liet me niet weer drie weken gips aansmeren alleen omdat er geen dokter aanwezig is, dan bellen ze de arts maar op.
![]()
Muis beterschap
Wel als daar volgens de HAP een goeie reden voor is. En die was er dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar goed Q, als jij daar aankomt en loopt te gillen dat je gips er af moet, doen ze dat dan ook zomaar?
Dit word de 4de keer. Waarvan ze hem 2x te strak hebben gezet en open moesten snijden voor het lossere. 1x kalkgips, 1x loopgips, toen op donderdag eraf en vrijdag er opnieuw om. En straks dus de fakking 4de x.quote:Van dat hele gips om en af verhaal snap ik sowieso de ballen hoor. Hoevaak heb je wel niet nieuw gips gehad?
Ja. En de wond is inmiddels ook dicht. Enige wat ik me nog kan bedenken is voor het er doorheen klappen. Maar ga dan tapen of laat me mijn brace om doenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:33 schreef indaha het volgende:
Ja het nut van het gips bij jou heb ik nog nooit begrepen want aan je botten ligt het niet want dan hadden ze dat al lang gezien.
Maar snap je dan mijn verontwaardiging ook? Ik begrijp er zelf ook geen zak van.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Naja dat bedoel ik, dat je zomaar gips kreeg en geen idee had waarom en dat t dr maar op en af gaat alsof het niks is.
Echt, wtf?
Ik denk ook dat dat gips was met de bedoeling dat jij niet zou kunnen bewegen met die voet, maar dat heeft niet geholpen tegen de pijn dus heeft eigenlijk geen nut meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. En de wond is inmiddels ook dicht. Enige wat ik me nog kan bedenken is voor het er doorheen klappen. Maar ga dan tapen of laat me mijn brace om doen
Waarom kunnen ze haar dan niet bellen om dat na te vragen , zeker omdat je van ver moet komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar snap je dan mijn verontwaardiging ook? Ik begrijp er zelf ook geen zak van.
Wond dicht, geen breuken, geen nieuwe ruptuur, waarom de fak dan gips? Ik had gehoopt morgen weer met fysio te kunnen beginnen. Ja, dat gaat dus niet met gips.
Gaat ze zeker morgen of overmorgen bellen dat het eraf mag, kan ik weer naar sneek
Dat deed ik ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja snap ik wel maar ik liet geloof ik al niet 4 keer gips omzetten terwijl ik niet wist waar het goed voor was
omdat het achterlijke beleid daar over het algemeen is dat als de arts niet in huis is ze de arts niet bellen op de vrije dagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat gips was met de bedoeling dat jij niet zou kunnen bewegen met die voet, maar dat heeft niet geholpen tegen de pijn dus heeft eigenlijk geen nut meer.
[..]
Waarom kunnen ze haar dan niet bellen om dat na te vragen , zeker omdat je van ver moet komen.
Ja nou dat zei een vriendin dus net ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja snap ik wel maar ik liet geloof ik al niet 4 keer gips omzetten terwijl ik niet wist waar het goed voor was
Ze kunnen je moeilijk dwingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ga ook een rel daar schoppen straks. Knal net knoeihard voor de 3de x door de linker enkel, omdat die AL HET FAKKING werkt moet doen omdat rechts geen reet kan en in het gips zit.
De groeten met ze zeg.
Neem m'n brace ook mee. En anders bellen ze de arts idd maar.
Kun je zo maar zeggen dat je geen gips wilt eigenlijk?
Ja maar goed nu doe je net alsof zij t ook schuld zijn dat je loopt te zwikken met je andere voet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ga ook een rel daar schoppen straks. Knal net knoeihard voor de 3de x door de linker enkel, omdat die AL HET FAKKING werkt moet doen omdat rechts geen reet kan en in het gips zit.
De groeten met ze zeg.
Neem m'n brace ook mee. En anders bellen ze de arts idd maar.
Wat een hondenleven hebben ze tochquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ze maar es aanlijnen, bijna pauze
Wat leuk dat bruine kleed!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ze maar es aanlijnen, bijna pauze
Nee, lijkt me sterk, je moet helemaal niks. Maar wat een gekut joh, ik herken het wel van het ziekenhuis, het communiceren en gedoe, soms is het alsof je als patiënt net zo weinig weet als een dokter.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef Qwea het volgende:
Hallo, met wie?quote:
Hey llo, ik heb straks raad je plaatje voor jequote:
Kom maarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey llo, ik heb straks raad je plaatje voor je
Ze komen eraan, ik wacht even op oh-oh, daar heb ik ze voor gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze komen eraan, ik wacht even op oh-oh, daar heb ik ze voor gemaakt.Jij mag alleen roepen of je het (her)kent
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:55 schreef Qwea het volgende:
Wat een kutziekenhuis ook. Hij gaat toch weer gips zetten tot de arts zegt dat het eraf mag. Emg was goed. Geen rare dingen. Uitslag heeft ze gelijk. Dus ik mag aannemen dat ze me gelijk morgen belt. Enkel zit nog steeds een ei op, voet is volgens mo ook een rare rode kleur, en als ik erop druk wordt het wit maar trekt het weer rood terug. Verder nog steeds pijn pijn pijn.
Heb je trouwens ook vakantie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |