Deze vraag staat nog open van bartrid.quote:Welke band heb ik vorig jaar zien openen voor Monster Magnet?
quote:
is a doom metal band composed of Type O Negative members Kenny Hickey and Johnny Kelly; Matt Brown of Uranium 235 and Supermassiv; and Hank Hell of Inhuman. Originally conceived in 2003 by Kenny and Johnny, the band's personnel was not solidified until 2005 and songwriting began in earnest. The band's name is lifted from a line in Dante's Inferno. Their debut album, Heaven Is Gone, was released in April 2009 in North America on Vinnie Paul's record label, Big Vin Records, and in November 2010 in Europe and the UK on Napalm Records.
Blogman +1quote:
seventh void eigenlijk, maar goed... Game onquote:
bartrid +1quote:
Jason Newstedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:06 schreef bartrid het volgende:
Wie speelde er dan bas van 2002 tot 2005 in Voivod?
tikkie terug bartrid +1quote:
quote:The show, hosted by Dave Navarro and Brooke Burke, featured 15 contestants competing to become the lead vocalist for a newly formed supergroup featuring, former Metallica bassist Jason Newsted, and
![]()
Dat is hem niet nee, dit gaat over de tv show Rock Star Supernova.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ken alleen een andere supergroup met sebastian bach, ted nugent, ian scott en de bassist van biohazard.Dat is hem dus niet.
Tommy Lee is goed, Slash niet, maar je hebt wel de goede band te pakken.quote:
dat was vrij duidelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:33 schreef bartrid het volgende:
maar je hebt wel de goede band te pakken.
Ulx +1quote:
quote:the latter group is comprised of guitarists Jim Bower and Kevin Bond, drummer Joseph Fazzio, with none other than Hank Williams III on bass (Anselmo handled both vocal and bass duties for the group's recordings, but opted to concentrate solely on vocals for the group's live shows).
Fucking Hoffstylequote:
Damn, ik ken die quote.quote:
Ulx +1quote:
quote:(meaning
in Greek) is the second album by the Swiss extreme metal band
, released in October 1985.
was the magickal motto of the British occultist Aleister Crowley. The cover artwork is a painting by H.R. Giger entitled Satan I. The album was a major influence on the then-developing death metal and black metal genres.
pipster +1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:37 schreef pipster het volgende:
Tiacarrerabadmat, doorhalen wat niet van toepassing is Tiacarrerabadmat
Luke is het inderdaad, ik zei al dat de badmat wat vergezocht was...quote:Luke Goss?
Ach ja Toni Halliday. Nu zie ik het ook wel.quote:
n00biedoobiedoo +1quote:
The Gatheringquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Even een snelle, want ik moet weg:
Van welke band is Frank Boeijen de toetsenist?
Precies snel genoegquote:
Tuurlijk.quote:
dit is dan ook wel een ander genrequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Godsamme, een Tiamat/Gathering/Celtic Frost/Lacuna Coil vraag gemist!
Deze dame zegt me zo snel dan weer niets...
maar niet dit genrequote:
nee, de zanger/drummer wel. ze zijn nu beide witblond. maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:33 schreef Bol_Wan het volgende:
heeft zij van de Ting Tings een nieuw kleurtje?
WeezerButler +1quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:33 schreef WeezerButler het volgende:
Charlotte Heatherly, van Ash en ook Bat for Lashes
Vertaling van wat van wie ?quote:When I was a baby
A sweetheart
All the people said
Look at that
He is to be eaten
But it's a little weird
Well I'm not so little anymore
I have not got much hair
Come on grab hold of him
And with me utter the cry
Wat was de oorspronkelijke taal?quote:
...van een artiest of groep.quote:
Ik denk, dat ik 'm had geweten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:57 schreef WeezerButler het volgende:
Wilde eigenlijk een vraag over de Afghan Whigs stellen (ze spelen 12 juni in Paradiso), maar daar had ik in het LL topic al over gepost. Andere uit de oude doos ....
quote:I Am Tired Of This Devil
I Am Tired Of This Stuff
I Am Tired Of This Business
So When The
Going Gets Rough
NoobieDoobieDughes +1quote:Barry Hughes & de kwaffeurs - 'k Wil op mijn kop een kamerbreed tapijt
what the fuck- weet niet van wiequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Mark het volgende:
Gecheckt en goed, dus door naar de volgende:
Wat van wie?
All day, all night
All day, all night
Viva la fiesta, viva la noche
Viva los DJ's
I couldn't believe what I was living
So I called my friend Johnny
Van Britt, toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
what the fuck- weet niet van wie
Nee, dat is Fokking vet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Van Britt, toch?
En volgens mij weet ze niet eens hoe ze fuck moet schrijven, dus zal het wel Wat de fok heten
MadMaster +1quote:
Iets met apen gok ik. Arctic Monkeys?quote:
Goede gok!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Iets met apen gok ik. Arctic Monkeys?
Dan mis ik That's alright mama, waarvan ik bijna zeker ben dat die er op staat. Blue suede shoes twijfel ik dan weer aan, offie op het debuut van Elvis stond... De enige Elvisplaat die ik heb, overigens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:51 schreef pipster het volgende:
Carl Perkins - blue suede shoes - Elvis Presley??? met Elvis
Die ik op dit moment aan het draaien ben... Is dat valsspelen of mazzel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:18 schreef pipster het volgende:
Voornaam begint wel met een C, allicht bekend van de soundtrack van Kill Bill....
quote:* Dus niet opzoeken! *
Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het Trivia spelen, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:41 schreef pipster het volgende:
Ik doe een gok op Radio Birdman en The Saints. Verder kan ik ook niet zoveel oude punkbands uit Australie bedenken.
Ik vond dat toch altijd best een aardig nummer (redelijke film ook wel geloof ik)quote:
quote:was born in Braintree, Essex. He was trained in classical piano from childhood. At the age of 14, he mixed songs recorded from the radio using the pause button on his cassette player. He was first influenced by hip hop music and culture when he began to attend school at Alec Hunter Humanities College in Braintree.
MadMaster +1quote:
Wat van wie?quote:
You messed about
I caught you out,?
Now that I found where you're at
It's goodbye
Well,? It's goodbye
quote:It's all I need right now
Oh baby
I'm melting like an ice cream bar
Oh baby
And now I got diarrhea
De vraag wat letterlijker lezen.quote:
quote:
Mocht ie niet snel geraden worden, dan volgt bij thuiskomst een stukje tekst.quote:"" is a 1970 popular song sung by "one-hit wonder"
, written by Albert Hammond and Mike Hazlewood. Released as a single, it is the title track of an album by
on EMI Columbia, the song also appeared on a compilation of the same name, which
shared with another up and coming group, The Sweet and hundreds of other compilations.
quote:I'm lost, I'm lost
Can't do my thing
That's why I sing
quote:Ah, what good's a metronome
Without a [boatbell] ringing?
How fast can anybody ever tell he swings?
How can you tell the rhythm written on a bar?
How can you ever hope to know just where you are?
Als ik je een half puntje kon geven, dan deed ik het !quote:gimmedat gimmedat gimmedatding
Ah, gotcha !quote:
quote:were a UK-based indie rock band, which formed in the late 1980s, and first performed in Camden in 1988. The band split up in 1993.
Their female lead singer was Scottish-born Lesley Rankine. The band had a high octane, indie punk metal sound that was set alight by Rankine's distinctive vocals and strongly feminist views.[citation needed] Famous lyrics "Hips, Tits, Lips, Power" adorned a popular T-shirt of the time.
Da's een amerikaanse funk metal band. Een kleurFish.quote:
band met zangeres=ranja weet het.quote:
ach met een rebus waren we een heel eind gekomen denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:57 schreef ranja het volgende:
Nou ja, pas nadat je het vervolgaspect noemde. Ik heb er één 12" van, wel ok.
Ik zou ze niet gevraagd durven hebben vanwege te onbekend, maar goed, daar ga ik wel vaker de mist mee in
Hoppaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:58 schreef bartrid het volgende:
[..]
ach met een rebus waren we een heel eind gekomen denk ik
inderdaadquote:
quote:Een man kent niet veel rust, hij is gauw afgeleid
Hij heeft het jagersbloed diep in de ad'ren
Het zoeken wordt een must, hij gunt zichzelf geen tijd
En zoveel engeltjes om te benaderen.
Maar die tijd die is geweest, want toen zag ik jou
't Leven wordt een feest, m'n hemel wat een vrouw
Ik wil je alles geven, ik blijf bij je heel m'n leven
quote:A winter palace
From the Arabian nights
White waves on an ocean
Gems from a golden age
Life in your new world
Turning round and round
Making some sense
Where there's no sense at all
Die titel dan weer niet...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:09 schreef WeezerButler het volgende:
Da's Iva Davies van Icehouse
Gok op nummer Crazy
Geil, zijn daar filmpjes van?quote:
Wat van wie?quote:I won't get you out of my mind
I feel love for the first time
And i know that it is true
I can tell by the look in your eyes
quote:Those were the days of Joan
A guardian angel just for the poor
Only in heaven fame and glory
Now they call her Madame l'Amour
Nu weten we dat je het weet dus kop maar in...quote:Op zondag 4 maart 2012 11:37 schreef Ulx het volgende:
Ik weet dat ik het weet maar ik weet ook dat ik niet wil dat jullie weten dat ik het weet, weetje. Dat punt skip ik dus maar.
BZN, nummer is iets van Lady Joan McWhateverquote:Op zondag 4 maart 2012 11:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Schaampunten zijn hier algemeen geaccepteerd, Ulx
Inhaken en meedeinen maar!quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
in de jaren '80 waren er veel jonge acteurs die zo heetten..
Hoe oud zou Ulx zijn...? Of heeft ie een hele jonge hippe vader...???quote:Op zondag 4 maart 2012 11:51 schreef Ulx het volgende:
Ik moet nu even pannekoeken bakken, want m'n dochter is zeven geworden. Even een snele vraag dan maar.
Wie was de frontman van Ohio Express op hun laatste hit in de jaren zestig, hoe heette dat nummer en met welke band werd de zanger later wereldberoemd?
* Ulx is 39 en sixtiesmuziek fanaat en hele hippe jonge vader.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:59 schreef Burnett het volgende:
[..]
Hoe oud zou Ulx zijn...? Of heeft ie een hele jonge hippe vader...???
fout, fout en fout.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:05 schreef Blogman het volgende:
Neil Innes - Yummy, Yummy, Yummy - Bonzo Dog Doo Dah Band ?
Nee, dat betekent dat ik alleen de rest van het antwoord weetquote:
En dat is de manier!quote:Op zondag 4 maart 2012 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat ik alleen de rest van het antwoord weet
Nope.quote:
Hij wilde niet stoppen met voetballenquote:Op maandag 5 maart 2012 09:37 schreef WeezerButler het volgende:
Dat Mick Jagger wel aan de zijkant het Pinkpop podium stond, maar niet op ging treden met Peter Tosh. Maar Tong kennende is dit te concreet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:31 schreef ranja het volgende:
Ziet er uit als iemand in de categorie 'als ik die vraag ligt het spel 2 dagen stil'
Ik ben het er niet helemaal mee eens.quote:With a swooping, baby-voiced singing style,(the alias of Vancouver native
) crafts a haunting brand of lo-fi dance music that fits stylistically within the goth-electronic umbrella coined "witch house" or "grave wave."
Garage rap dan denk ik aan grime.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:25 schreef Z het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Bij haar artiestennaam moest ik altijd aan een muziekgenre (garage rap, maar dan een ander woord) denken, een heel ander genre dan het hare.
Geen Charlotte.
Oh, vanavond eens luisterenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:13 schreef bartrid het volgende:
Het slechtste van de jaren 80 met zeikvocalen. Ik vind het helemaal niks
Nooit van gehoord en ik hoop d'r ook nooit meer wat van te horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |