Gooi 'm effe hier, dan zetten we 'm erinquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:09 schreef Selestha het volgende:
Ik sta nog niet in de OP, maar had mn ticker wel gelinkt? Moet ik dat nog een keer doen?
Doe ik, wie mogen eruit?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Zow, doe jij de inactieven dan even opschonen Sjeen?
Ik ben ook wel aardig actief in de ochtend ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:28 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar met mijn werk, heb ik niet genoeg aan een smoothie alleen als ontbijt. Ligt misschien wel aan hoe actief je bent.
Ik voel me in ieder geval lekkerder met twee of drie volkorenboterhammen op. Twee eet ik op een rustige dag, drie op een zware dag.
Zoiets ja. Al ben ik nog niet op 85quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:15 schreef Joene het volgende:
ik doe gewoon ff geen ticker hoor , maar ben begonnen op 88 , inmiddels ergens in de 85 , en wil eindigen op 72/73 .
Zoute sticks met dropballen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, afgelopen paar dagen waren niet briljant. Zaterdag sushi, zondag een mega overdadige muffin en gisteren een incident met een zak kroepoek (300 kcal!) en 4 time-out biscuits. Verder wel normaal gegeten dus het is niet volledig de mist in gegaan. Helaas ben ik ook niet actief geweest, ik was snot en snotverkouden. Nu nog steeds maar ik voel me wel weer energiek en niet meer ziek dus ik ga er weer tegenaan!
O: Yoghurt, muesli, lijnzaad
T: Smoothie (fruit/yoghurt)
L: 2 boterhammen, sandwichspread, 30+ kaas
T: Grote kom tomaten/groente soep
A: Boerenkoolquiche of AGV
T: Zoute sticks, 3 dropballen
Zo groot ?quote:
Oh en serieus , 1m77quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang zijn jullie dan, Jarno en Joene?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |