Gooi 'm effe hier, dan zetten we 'm erinquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:09 schreef Selestha het volgende:
Ik sta nog niet in de OP, maar had mn ticker wel gelinkt? Moet ik dat nog een keer doen?
Doe ik, wie mogen eruit?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Zow, doe jij de inactieven dan even opschonen Sjeen?
Ik ben ook wel aardig actief in de ochtend ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:28 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar met mijn werk, heb ik niet genoeg aan een smoothie alleen als ontbijt. Ligt misschien wel aan hoe actief je bent.
Ik voel me in ieder geval lekkerder met twee of drie volkorenboterhammen op. Twee eet ik op een rustige dag, drie op een zware dag.
Zoiets ja. Al ben ik nog niet op 85quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:15 schreef Joene het volgende:
ik doe gewoon ff geen ticker hoor , maar ben begonnen op 88 , inmiddels ergens in de 85 , en wil eindigen op 72/73 .
Zoute sticks met dropballen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, afgelopen paar dagen waren niet briljant. Zaterdag sushi, zondag een mega overdadige muffin en gisteren een incident met een zak kroepoek (300 kcal!) en 4 time-out biscuits. Verder wel normaal gegeten dus het is niet volledig de mist in gegaan. Helaas ben ik ook niet actief geweest, ik was snot en snotverkouden. Nu nog steeds maar ik voel me wel weer energiek en niet meer ziek dus ik ga er weer tegenaan!
O: Yoghurt, muesli, lijnzaad
T: Smoothie (fruit/yoghurt)
L: 2 boterhammen, sandwichspread, 30+ kaas
T: Grote kom tomaten/groente soep
A: Boerenkoolquiche of AGV
T: Zoute sticks, 3 dropballen
Zo groot ?quote:
Oh en serieus , 1m77quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang zijn jullie dan, Jarno en Joene?
Ja ik ook zoiets. Joene en ik zijn hetzelfdequote:
Wie weet is het een goede comboquote:
Ik haal jullie ook altijd door elkaar op het forumquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets. Joene en ik zijn hetzelfde.
Omdat we ook dezelfde slappe kuthumor hebben ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik haal jullie ook altijd door elkaar op het forum
ik hou dr vanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets. Joene en ik zijn hetzelfde.
onder anderequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Omdat we ook dezelfde slappe kuthumor hebben ?
Gelukkig heeft J ook een mooi icoontje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onder andereEn de username ziet er hetzelfde uit als ik slaapdronken naar mijn scherm kijk.
Waar een mens niet blij van kan worden , ik heb mn tussendoortje op en ik heb nog hongerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
zit je je de hele ochtend al te verlekkeren op een zakje druiven, smaken ze muf
die staan niet aan op m'n mobielquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig heeft J ook een mooi icoontje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, echt een briljant plan om bananen in te vriezen. Hoe krijg ik die krengen in vredesnaam uit hun schil?
Iemand hier had gezegd dat je ze heel in kunt vriezen tbv smoothies enzo. De schil wordt dan wel bruin maar de banaan zelf is nog prachtig van kleur. Daar ben ik het helemaal mee eens, heb m net gehalveerd en hij ziet er prima uit. Maar ik krijg de schil er dus niet af. Hij ligt nu even te ontdooien, eens kijken wat ik er over een kwartiertje mee kan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]Bewaaradvies voor bananen is buiten de koeling, omdat er anders een bepaald bederf optreedt. Zijn ze behalve keihard ook bruin geworden?
Ik heb ze zonder schil ingevroren. Gaat prima!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Iemand hier had gezegd dat je ze heel in kunt vriezen tbv smoothies enzo. De schil wordt dan wel bruin maar de banaan zelf is nog prachtig van kleur. Daar ben ik het helemaal mee eens, heb m net gehalveerd en hij ziet er prima uit. Maar ik krijg de schil er dus niet af. Hij ligt nu even te ontdooien, eens kijken wat ik er over een kwartiertje mee kan.
Eensch. Duh.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:24 schreef Joene het volgende:
Sowieso fruit invriezen ben ik niet zo voorstander van eigenlijk.
Ik wel. Handig bij mooie aanbiedingen en lekker in smoothies. En mijn smoothie is gelijk lekker koud, ook belangrijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:24 schreef Joene het volgende:
Blijft het er dan nog smakelijk uitzien?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:17 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik heb ze zonder schil ingevroren. Gaat prima!
Snugger! Als het ontdooid moet worden hoeft het van mij ook niet hoor. Dan is er nog genoeg dat wel goed invriest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:38 schreef Myraela het volgende:
Vriend van me had keislim portie zakjes fruit ingevroren. Maar het waren geen diepvrieszakjes. Dus uiteindelijk kreeg die het plastic er niet vanaf.En geduld om het te laten ontdooien zou ik ook niet hebben.
Ik vries de kleine stukken fruit in, dat gaat perfect. Aardbeien kopen als ze goedkoop zijn, schoonmaken en in een bakje invriezen. Cranberries, bosbessen en al dat soort spul. Heb je gelijk geen ijsklontjes meer nodig in je smoothies. Bananen invriezen lijkt me wat nutteloos, die dingen zijn altijd en overal voor een normale prijs te koop.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:24 schreef Joene het volgende:
OMG ja de avocado's.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
smoothies zijn de dieetclubavocado's van 2012 volgens mij
ik snij mijn fruit altijd gewoon in stukkies en dan door de yoghurt
Sip en Dip is zinloos , life is short....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
Na 2 weken sippen en dippen zit ik er weer lekker in...
Dus ik ben zeg maar soort van terug
Ja maar soms heb je dat niet in de handquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Sip en Dip is zinloos , life is short....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |