Die Voorpret alquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Zit ie daar in de klas, met een 3d bril op te kijken naar de film des levens.
Zelfs dáár wonen nog wel een paar mensen met het hart op de goede plek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
Goh, leuk initiatief van dat verder zo door jou verafschuwde Amerika
Weet ik niet eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:13 schreef R0N1N het volgende:
Hoewel dit nogal kansloos klinkt eerlijk gezegd. Iedereen mag plukken wat en zoveel ie wil ...
Dus... het is nog niet rijp of de directe buurt bewoners komen het "collecteren", of ze het nodig hebben of niet. Zo inhalig is de gemiddelde mens dan ook wel weer.
Gaat hard he?!quote:Op donderdag 1 maart 2012 06:37 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu ... en 't is weeral donderdag
De week is voorbij voor je het beseft
Goed opgevoed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:46 schreef senesta het volgende:
Oh wat tof! Beetje zonnige kleurtjes ook?
Ik heb net zoonlief even gevraagd om naar de winkel te gaan, ik ben misselijk en durf het zelf even niet aanGelukkig doet hij het gewoon zonder mokken
Geelquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:46 schreef senesta het volgende:
Oh wat tof! Beetje zonnige kleurtjes ook?
Ik heb net zoonlief even gevraagd om naar de winkel te gaan, ik ben misselijk en durf het zelf even niet aanGelukkig doet hij het gewoon zonder mokken
Dat is wel blond inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef summer2bird het volgende:
Jongens...
Ik heb het weer voor elkaar gekregen hoor
Bij de kringloopwinkel in de stad een hangmat gekocht met standaard. Hele zooitje bij elkaar kost 6,50 en weegt 25 kg.
En ik ben met de fiets.
En ik moet 3 kwartier fietsen voordat ik normaal thuis ben.
Het hele ding steekt 1,30 meter uit
Zonet ben ik ermee wezen fietsen maar nee. Dit lukt me echt niet.
Jezus wat ben ik ook weer heerlijk blond.
Ik dacht, dat krijg ik wel even mee.
Mijn hele nek en schouder doen zeer.
Heb ik maar even mijn mama gebeld of ze het even kan ophalen met de auto.
Maar ik heb nu wel eindelijk een hangmat met standaard!
Geel is goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geel
heb je de griep? Schijnt heel erg te heersen.
Dat durf ik nog niet te zeggen hoorquote:
Gelukkig heb je nu een hangmat zodat je je rug en schouder kunt laten herstellen en kan bijkomen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef summer2bird het volgende:
Jongens...
Ik heb het weer voor elkaar gekregen hoor
Bij de kringloopwinkel in de stad een hangmat gekocht met standaard. Hele zooitje bij elkaar kost 6,50 en weegt 25 kg.
En ik ben met de fiets.
En ik moet 3 kwartier fietsen voordat ik normaal thuis ben.
Het hele ding steekt 1,30 meter uit
Zonet ben ik ermee wezen fietsen maar nee. Dit lukt me echt niet.
Jezus wat ben ik ook weer heerlijk blond.
Ik dacht, dat krijg ik wel even mee.
Mijn hele nek en schouder doen zeer.
Heb ik maar even mijn mama gebeld of ze het even kan ophalen met de auto.
Maar ik heb nu wel eindelijk een hangmat met standaard!
Hier ook, afgelopen weekend was ik echt heel erg verkouden. Maar de meiden zijn nog steeds verkouden of hebben keelontsteking.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Geel is goed
Iedereen loopt hier te snuffen en te hoesten en ik heb een dagje een volle neus gehad en toen was het over dus ik liep al te bluffen hier tegen de zieke mannenIk voel me verder niet echt ziek, alleen erg misselijk. Misschien dat de pasta van gisteren gewoon niet zo lekker is gevallen *hoopt*.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:26 schreef senesta het volgende:
Ik heb helemaal geen tijd om ziek te zijn
Een vriend van mij heeft dat ook. Die ervaart het echter vooral in het feit dat hij al hele conversaties van mensen ziet aankomen naar eigen zeggen. Hij ervaart ook niet echt als prettig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Gray het volgende:
Heb de laatste tijd wel meer te maken met deja vu ervaringen. Heb het al m'n hele leven, dus verrassend is het al lang niet meer, maar de toename valt me wel op.
Meestal heb ik het eerder gezien tijdens dromen. Het maffe is dat het totaal onboeiende momenten zijn, dus nuttig is het helemaal niet.
Ik vind de bevestiging vaak in details, zoals troepjes in de omgeving die daar pas geplaatst zijn. Het kan dus niet een vergeten herinnering zijn. Denk ik iig.
Trippy wel, moet dan meteen denken aan dat tijd misschien niet lineair is, enzo. Alsof het een tape is waar de opname al op staat, maar je het slechts in het moment zelf kan ervaren. Dromen en herinneringen zijn dan de forward en rewind.
Ik zoek er verder niets achter; vind het wel vermakelijk. Wilde het gewoon even me jullie delen.
Ik heb dat vandaag, want ik heb net weer de zoveelste begrafenis in mijn levenquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:27 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook een beetje vandaag de beleving dat je een dag hebt die eigenlijk niet bestaat? Een soort van "in-between-day", of the "day that never existed"?
Ja, U2 is zo lekker actief op het moment!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:04 schreef Bastard het volgende:
Ik mis U2 en pearl jam, Lenny kravitsch. Platen blijven bestaan.
Maar ja, dan kun je nog wel van hun muziek genieten toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, U2 is zo lekker actief op het moment!![]()
Oh ja zeker, alleen heb ik tegenwoordig het idee dat met name Bonoquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, dan kun je nog wel van hun muziek genieten toch?
Zeker jammer. Ja, Bono is echt op weg om een soort Nelson Mandela te worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Oh ja zeker, alleen heb ik tegenwoordig het idee dat met name Bono
alleen nog maar warmloopt voor 1. het grote geld en 2. het welzijnswerk
in Afrika.
Laatst zag ik in een documentaire dat de opnames voor hun nieuwe album
weer stilgelegd waren. Toen in een interview aan Adam Clayton werd gevraagd
hoe het er nu voorstond met de opnamen zei hij: 'we moeten onze
gemeenschappelijke agenda's er maar weer eens bijpakken en dan zien we wel...'
Toch jammer hoor vind ik...
Mmm, een van jullie was geen fan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm ja, en ik weet nog dat ik een vraag stelde tijdens de sessie glaasjedraaien
met E_O en Miss V. over het voortbestaan van U2.
Ik vroeg of ze dit jaar zouden stoppen en er werd 'ja' op geantwoord
door de 'entiteit'.![]()
Hmmmmmmm.......
Ik las dat er wel een rechtzaak zou gaan beginnen, van binnenuit, de bassist eist 2 miljoen ofzo, dus het zou zomaar eens kunnen wezen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm ja, en ik weet nog dat ik een vraag stelde tijdens de sessie glaasjedraaien
met E_O en Miss V. over het voortbestaan van U2.
Ik vroeg of ze dit jaar zouden stoppen en er werd 'ja' op geantwoord
door de 'entiteit'.![]()
Hmmmmmmm.......
Zoiets inderdaad. En het zal niet de eerste band wezen die om geld kwesties uit elkaar gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Jaja, ik dacht zelfs dat het om 5.000.000 euro ging.
Ik dacht dat het ging om een oplichter die voor hen als 'merk U2' had gewerkt
en die had hen inderdaad bedrogen.
Volgens hetgeen ik op de radio hoorde was U2 bang dat er nu financiële
gegevens over U2 boven tafel zouden komen, aangezien zij hun geld
expres in Amsterdam hebben geparkeerd i.p.v. Dublin wegens belastingvoordelen.
Ziet ernaar uit dat de site 'leeg' is. De domainname komt nog altijd bij een server uit ... allen lijkt daar geen index.html o.i.d. meer te staan ... Gehacked (& alles gedelete) misschien ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik keek tot voor kort altijd op de site www.boinnk.nl, een site met allerlei
niet zo algemeen (spirituele) gangbare theorieën over o.a. de actualiteit op dit moment
in de wereld. Maar de site lijkt niet meer te bestaan?![]()
De berichten op die site waren trouwens wel in de categorie 'vaag-vager-vaagst'
moet ik zeggen!![]()
Maar een andere invalshoek op het leven (zoals de berichten op www.niburu.nl)
zijn altijd leuk om te lezen vind ik.
Join the club babequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:57 schreef Bastard het volgende:
Je hebt wel eens van die dagen dat je niet lekker in je vel zit en het idee hebt dat je gaat ontploffen?
Ik heb zo'n dag.
Pfff soms he. Waarom!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Join the club babe
Maar het komt wel goed schatje
[ afbeelding ]
Soms werkt die spirituele crap gewoon niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, waarom?
Erger je niet, verwonder je slechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |