Nou daar geniet ik toch wel van menig plaatje nog anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kan zo de top 40 in ... zou niet opvallen iig
I knew that!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:16 schreef R0N1N het volgende:
Dat zeker. Tegenwoordig kun je het ook zo gek niet bedenken of je vind het wel op youTroep, met originele video clip en al.
edit:
oh, en *kuch* Kravitz
Het is geen decibel, maar erg tof om live mee te maken!quote:
Iedereen loopt te snuffen he? Ik heb zelf al een dag een volle neus en een sluimerende hoofdpijn, als het daarbij blijft dan kan ik daar wel mee leven. Ik heb geen tijd om ziek te wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef summer2bird het volgende:
Bah.
Slecht weer in m'n hoofd en mijn lichaam is aan het rebellen tegen me
Iemand morgen nog iets leuks/moois van plan?
De morgen begint pas om 6:00 uur hoorquote:
Oh ja, dat stel ik ook altijd zo lekker uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:30 schreef Summers het volgende:
Goed , zijn gangetje , papierentroep uitzoeken blehhhh ..
Zn gangetje wel, aan het werk gelukkig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:33 schreef Summers het volgende:
Met jou ?
Kijk : http://niburu.nl/~r2h7xa9(...)gezondheid&Itemid=30
Ja hoor! Met jou ook?quote:
Dankjequote:
Nou inderdaad, ze heeft het grootste woord over hoe andere landen het vooral moeten gaan doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:58 schreef Summers het volgende:
Ja met al die armoede en Hilary zich maar druk maken over de democratie in andere landen , ze gaat nog net niet schreeuwen op tv .
Om middernacht begint de nieuwe dag alweer.. Tenminste, dat dacht ik altijd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De morgen begint pas om 6:00 uur hoor
Haar dubbele agenda is wel duidelijk , op naar het volgende land om die te ontwrichten en onschuldige burgers te vermoorden .quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ze heeft het grootste woord over hoe andere landen het vooral moeten gaan doen.
Wat een theater is het toch ook altijd.. en ik heb bij Hillary altijd een raar gevoel over me. Ze heeft volgens mij 2 agenda's, alsware een quizmaster voert ze een toneelstuk op.
Wow! Wat ontzettend gaaf!quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:33 schreef Summers het volgende:
Met jou ?
Kijk : http://niburu.nl/~r2h7xa9(...)gezondheid&Itemid=30
Alles voor 12.00 is midden in de nachtquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Om middernacht begint de nieuwe dag alweer.. Tenminste, dat dacht ik altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |