Ook in groot britannie http://niburu.nl/~r2h7xa9(...):innovatie&Itemid=34quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wow! Wat ontzettend gaaf!
Permacultuur is iets wat me ook wel aanspreekt. Dat het mag trouwens... Je zou zeggen dat de plaatstelijke middenstand wel zou gaan roepen dat een graits voedselbron het het consumentisme en het zakenleven verstoort.
Volgens mij heb ik dat elke dagquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:27 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook een beetje vandaag de beleving dat je een dag hebt die eigenlijk niet bestaat? Een soort van "in-between-day", of the "day that never existed"?
Waarom zou ze dat willen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Haar dubbele agenda is wel duidelijk , op naar het volgende land om die te ontwrichten en onschuldige burgers te vermoorden .
Wat een uitspraak zegquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Haar dubbele agenda is wel duidelijk , op naar het volgende land om die te ontwrichten en onschuldige burgers te vermoorden .
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat elke dagIk heb heel vaak dat als ik om me heen kijk dat ik het gevoel hebt dat ik er niet echt ben. Alsof ik naar een film zit te kijken.. Heel vreemd..
Oh echt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is leven van uit jezelf. Je ik is zich bewust van het leven in het leven, dat is je gestripte ik, wie je werkelijk bent. Ik denk heel goed om zo te leven en je bewust te wezen van je rol en acties op je omgeving.
Lijkt me eng..quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat elke dagIk heb heel vaak dat als ik om me heen kijk dat ik het gevoel hebt dat ik er niet echt ben. Alsof ik naar een film zit te kijken.. Heel vreemd..
Dat lijkt me idd. een interessante opleidingquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oh echt?Ik dacht dat ik gewoon raar was
![]()
Ik heb trouwens deze zaterdag open dag voor deze school: http://www.hgu.nl/opleiding/zingeving-en-spiritualiteit/
Dat is denk ik de opleiding die ik wil gaan doen volgend jaarIk heb er heel veel zin in!
Eng is niet het juiste woord. Onwerkelijk... Maar dat kan ook soms wel helpen. Als ik me down voel helpt het me relativeren. En ik voel me vaak onzichtbaar waardoor ik me wat gemakkelijker voel in het openbaarquote:
Precies. Volgens mij kan je heel veel voldoening halen uit dat werk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd. een interessante opleiding
Zingevingstherapeut, dan kun je mensen die zich waardeloos voelen een beetje oppeppen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Om middernacht begint de nieuwe dag alweer.. Tenminste, dat dacht ik altijd.
(On)Eerlijke concurentiequote:Op woensdag 29 februari 2012 10:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wow! Wat ontzettend gaaf!
Permacultuur is iets wat me ook wel aanspreekt. Dat het mag trouwens... Je zou zeggen dat de plaatstelijke middenstand wel zou gaan roepen dat een graits voedselbron het het consumentisme en het zakenleven verstoort.
Goh, leuk initiatief van dat verder zo door jou verafschuwde Amerikaquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:33 schreef Summers het volgende:
Met jou ?
Kijk : http://niburu.nl/~r2h7xa9(...)gezondheid&Itemid=30
Zo heb ik dat nooit geleerd hoor.. middernacht is 24:00 en tot de middag (12:00 dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]Wat heeft dat er mee te maken ?
Een dag duurt 24 uur, dacht ik
Wel grappig dat je "middernacht" gebruikt. Eigenlijk is dat om 3:00 uur
Misschien alweer wat lang geleden, die lessen over klok kijken en zo ... maar:
Van 0 tot 6 uur is nacht.
Van 6 tot 12 is ochtend.
En Monsanto die er tegenaan gaat zeiken.. Stel je voor, zíj hebben toch het patent op leven?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
(On)Eerlijke concurentie
Kan nog komen uiteraard, want zo zijn ze meestal wel ja.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goh, leuk initiatief van dat verder zo door jou verafschuwde Amerika
Joh!quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oh echt?Ik dacht dat ik gewoon raar was
![]()
Ik heb trouwens deze zaterdag open dag voor deze school: http://www.hgu.nl/opleiding/zingeving-en-spiritualiteit/
Dat is denk ik de opleiding die ik wil gaan doen volgend jaarIk heb er heel veel zin in!
Ik ga m inderdaad 's avonds doen. Elke dinsdagavond. Kan ik ook gewoon doorwerken namelijk. Financieel wel handigquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Joh!![]()
Dat is inderdaad een intressante opleiding!
Ga er zelf ook eens wat meer over lezen nu.. zou ik in de avond kunnen volgen zo te lezen.
Ja precies, dat is wel te combineren! *brochures besteld heeft*quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ga m inderdaad 's avonds doen. Elke dinsdagavond. Kan ik ook gewoon doorwerken namelijk. Financieel wel handig
Wie weet zien we elkaar dan volgend jaar tijdens de lessenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies, dat is wel te combineren! *brochures besteld heeft*
Roep ik Hee Miss Vanity!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wie weet zien we elkaar dan volgend jaar tijdens de lessenDat zou leuk zijn
En ik: Yo Bastard!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |