Die Voorpret alquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Zit ie daar in de klas, met een 3d bril op te kijken naar de film des levens.
Zelfs dáár wonen nog wel een paar mensen met het hart op de goede plek.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
Goh, leuk initiatief van dat verder zo door jou verafschuwde Amerika
Weet ik niet eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:13 schreef R0N1N het volgende:
Hoewel dit nogal kansloos klinkt eerlijk gezegd. Iedereen mag plukken wat en zoveel ie wil ...
Dus... het is nog niet rijp of de directe buurt bewoners komen het "collecteren", of ze het nodig hebben of niet. Zo inhalig is de gemiddelde mens dan ook wel weer.
Gaat hard he?!quote:Op donderdag 1 maart 2012 06:37 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu ... en 't is weeral donderdag
De week is voorbij voor je het beseft
Goed opgevoed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:46 schreef senesta het volgende:
Oh wat tof! Beetje zonnige kleurtjes ook?
Ik heb net zoonlief even gevraagd om naar de winkel te gaan, ik ben misselijk en durf het zelf even niet aanGelukkig doet hij het gewoon zonder mokken
Geelquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:46 schreef senesta het volgende:
Oh wat tof! Beetje zonnige kleurtjes ook?
Ik heb net zoonlief even gevraagd om naar de winkel te gaan, ik ben misselijk en durf het zelf even niet aanGelukkig doet hij het gewoon zonder mokken
Dat is wel blond inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef summer2bird het volgende:
Jongens...
Ik heb het weer voor elkaar gekregen hoor
Bij de kringloopwinkel in de stad een hangmat gekocht met standaard. Hele zooitje bij elkaar kost 6,50 en weegt 25 kg.
En ik ben met de fiets.
En ik moet 3 kwartier fietsen voordat ik normaal thuis ben.
Het hele ding steekt 1,30 meter uit
Zonet ben ik ermee wezen fietsen maar nee. Dit lukt me echt niet.
Jezus wat ben ik ook weer heerlijk blond.
Ik dacht, dat krijg ik wel even mee.
Mijn hele nek en schouder doen zeer.
Heb ik maar even mijn mama gebeld of ze het even kan ophalen met de auto.
Maar ik heb nu wel eindelijk een hangmat met standaard!
Geel is goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geel
heb je de griep? Schijnt heel erg te heersen.
Dat durf ik nog niet te zeggen hoorquote:
Gelukkig heb je nu een hangmat zodat je je rug en schouder kunt laten herstellen en kan bijkomen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef summer2bird het volgende:
Jongens...
Ik heb het weer voor elkaar gekregen hoor
Bij de kringloopwinkel in de stad een hangmat gekocht met standaard. Hele zooitje bij elkaar kost 6,50 en weegt 25 kg.
En ik ben met de fiets.
En ik moet 3 kwartier fietsen voordat ik normaal thuis ben.
Het hele ding steekt 1,30 meter uit
Zonet ben ik ermee wezen fietsen maar nee. Dit lukt me echt niet.
Jezus wat ben ik ook weer heerlijk blond.
Ik dacht, dat krijg ik wel even mee.
Mijn hele nek en schouder doen zeer.
Heb ik maar even mijn mama gebeld of ze het even kan ophalen met de auto.
Maar ik heb nu wel eindelijk een hangmat met standaard!
Hier ook, afgelopen weekend was ik echt heel erg verkouden. Maar de meiden zijn nog steeds verkouden of hebben keelontsteking.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Geel is goed
Iedereen loopt hier te snuffen en te hoesten en ik heb een dagje een volle neus gehad en toen was het over dus ik liep al te bluffen hier tegen de zieke mannenIk voel me verder niet echt ziek, alleen erg misselijk. Misschien dat de pasta van gisteren gewoon niet zo lekker is gevallen *hoopt*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |