Misschien achteraf gedaan?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:24 schreef Maanvis het volgende:
Afplaklaptop ook meenmen met een gesprek met de verborgen camera.
Dan verraad je het meteen!
je ziet toch dat het plakband is..quote:
Maar de Duitse politie kan toch heel simpel een aanvraag doen oid? Net effe op internet terug gekeken en ik was ook verbaasd toen ik er achter kwam dat ze zelf de politie gingen spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:46 schreef SlimShady het volgende:
Maar het is al bekend bij de Duitse justitie. En daarná is het in de Nederlandse pers aan bod gekomen.
En waarvoor zou hij nu voor worden aangehouden? Vrijwillig meewerken aan een fake TV programma? Als hij gezocht zou zijn door de Nederlandse politie, hadden ze hem allang in de val gelokt en aangegeven.
Zelfde type mensen en humor als de early days van sixpack inderdaad, toen het nog vernieuwend wasquote:Op maandag 11 maart 2013 22:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Linda
Dit programma doet ook wat denken aan het vroegere Sixpack.
Het was ondertrouw, is niet bindend geloof ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat ze ook echt gingen trouwen
Volgende dag maar weer scheiden dan
[..]
Zelfde type mensen en humor als de early days van sixpack inderdaad, toen het nog vernieuwend was
ondertrouw, is nietsquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat ze ook echt gingen trouwen
Volgende dag maar weer scheiden dan
[..]
Zelfde type mensen en humor als de early days van sixpack inderdaad, toen het nog vernieuwend was
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was ondertrouw, is niet bindend geloof ik.
Wist niet dat dat bestondquote:
Die gooien er vrijwel altijd een persvoorlichter voor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:22 schreef TUFKAL het volgende:
Linda is heerlijk.
Jammer verder dat ze marechaussee en gemeente niet even confronteren met de situatie.
Dat hij zelf vind dat hij niet verkeerd zitquote:Op maandag 18 maart 2013 22:24 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat stond er nou op het eind ?
Dhr P liet per mail weten.....
Ging een beetje te snel voor mij.
Ergens is daar wat voor te zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hij zelf vind dat hij niet verkeerd zit
Iets in die trant
"Dhr P. liet ons per mail weten dat hij zelf van mening is dat zijn bedrijf voldoet aan de eisen die door de consumentenautoriteit worden gesteld. "quote:Op maandag 18 maart 2013 22:24 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat stond er nou op het eind ?
Dhr P liet per mail weten.....
Ging een beetje te snel voor mij.
Even teruggespoeld?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef Tourniquet het volgende:
"Dhr P. liet ons per mail weten dat hij zelf van mening is dat zijn bedrijf voldoet aan de eisen die door de consumentenautoriteit worden gesteld. "
Eensquote:Op maandag 18 maart 2013 22:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kaarten verkopen die je niet kan leveren is op z'n zachts gezegd niet netjes, maar als consument een kaartje kopen voor 150 euro is natuurlijk ook wat debiel...
Vond het een matige aflevering trouwens. Opbouw was leuk maar een nogal saai einde. Had meer in kunnen zitten.
Daarover verschillen wij dan van mening. In plaats van je laf achter de wet te verschuilen kun je ook zelf over enig ethisch besef beschikken.quote:
Met fysieke producten gebeurt precies hetzelfde. Het is gewoon handel.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Daarover verschillen wij dan van mening. In plaats van je laf achter de wet te verschuilen kun je ook zelf over enig ethisch besef beschikken.
Dat is altijd met dit programma. Ze doen nooit een echte confrontatie.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vond het een matige aflevering trouwens. Opbouw was leuk maar een nogal saai einde. Had meer in kunnen zitten.
Ze heeft een vrij algemeen gezicht al zeg ik het zelf en zou haar echt niet snel kunnen herkennen als Linda van Rambam.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 05:19 schreef Specularium het volgende:
Linda kan dit ook niet lang meer volhouden nu iedereen haar gezicht kent.
Dit ja, Ze moeten gewoon iets met die tickets doen zodat die handel niet meer kan.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:00 schreef Kansenjongere het volgende:
Overigens ben ik erg benieuwd naar zijn uitleg hoe het ongeldig maken van het ticket door bepaalde informatie weg te photoshoppen valt binnen de eisen die door de consumentenautoriteit worden gesteld.
quote:'RAMBAM' onderzoekt wat je tegenkomt wanneer je een poging waagt een modellencarrière van de grond te krijgen. Verschillende bureaus en fotografen lijken misbruik te willen maken van de droom die veel jongeren hebben om model te worden.
Zo moet je bij verschillende bureaus betalen voor je portfolio en inschrijving, maar is het de vraag of daar ooit een opdracht uit voorkomt. Ook zijn er op internet mannen te vinden die zich via chatsites aanbieden als 'professioneel' fotograaf, maar ze lijken er vooral op uit te zijn het model in-spe zo snel mogelijk uit de kleren te praten.
Bo en Linda, de dames van 'RAMBAM', zijn undercover gegaan in deze wereld in de hoop een carrière van de grond te krijgen. Met weinig succes. Daarom besluiten ze samen met Willibrord Frequin een van de zogenaamde fotografen in de val te lokken en een grap met hem uit te halen.
'RAMBAM', maandag 25 maart om 21.55 uur bij de VARA op Nederland 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |