Haha jij heet Lisa.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Alle Lisa's die ik ken zijn sletten, dus Lisa.
Stoppen nu.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op die ene foto die je eerst in je fobo had, zag je er wel als een slet uit hoor.
Daarom heb ik het verwijderdquote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op die ene foto die je eerst in je fobo had, zag je er wel als een slet uit hoor.
Ik grijp je man. Stop je ballen in je anus.quote:
ahhaha ahhaaa tfoee ga niet praten g ik bos je lipquote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik grijp je man. Stop je ballen in je anus.
hij bost je facequote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ahhaha ahhaaa tfoee ga niet praten g ik bos je lip
Moet niet moeilijk zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tell him!quote:
Ah sah wat ga je prat3n kk zemmerquote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Flikker op.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
haa nee echt niet
380kg dl
320kg sq
220kg bp
dat bedoel ik, kijk dat mondje nou eensquote:
Dat brilletje maakt 't afquote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
dat bedoel ik, kijk dat mondje nou eens
inderdaad, voor je moslim taal maak je maar een eigen forum aanquote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
praat eens nederlands gerecycled stuk afval
Is er al.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
inderdaad, voor je moslim taal maak je maar een eigen forum aan
dan moeten ze daar maar heen gaanquote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Is er al.
http://www.maroc.nl/forums/forum.php
Ga jij dan hierheen?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
dan moeten ze daar maar heen gaan
FOK! is toch al voor autisten?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ga jij dan hierheen?
http://www.verstandelijkbeperkt.nl/forum.php
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef Kakpizza het volgende:
Maar even eerlijk.
Emmelie, Naomi, Noor, Lisette...
En vast nog wel een paar.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
FOK! is toch al voor autisten?
teminste, 90% is het hier, dus als we allemaal daar heen gaan, stroomt het hier leeg
zo denkt iedereen er over...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:20 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Met deze post heb je zojuist bevestigd dat jij wel voor dat forum geschikt bent.
je echte naam is vast naomiquote:
Prachtnaamquote:
Geen probleemquote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef OhGawd het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet vaak, maar bedankt!
Naziquote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Geen probleem. Vooral als je blond haar en blauwe ogen hebt, dan vindt ik je al helemaal prachtig.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Geen probleem. Vooral als je blond haar en blauwe ogen hebt, dan vindt ik je al helemaal prachtig.
Oh, bedankt.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
En hoe breng je dat in relatie met dit topic?quote:
quote:
Ik lachte hardopquote:
Lueken plaatje maar wat het met dit topic te maken heeft ontschiet mij even.quote:
quote:
Omdat achter Naomi met blond haar en blauwe ogen iets zit, en jullie me meteen afschilderen als een naziquote:
Sinds wanneer staat het posten van 'quote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Omdat achter Naomi met blond haar en blauwe ogen iets zit, en jullie me meteen afschilderen als een nazi. zeer lachwekkend, merci
Ik zou ze nog steeds alle 3 geven.quote:
Zie quote daarna.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:41 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat het posten van '' aan het afschilderen van iemand als een nazi?
Die rechter weet ik niet zeker, net of ze een knikker in d'r oog heeft.quote:
vooral die linkerquote:
is dat niet de meest voorkomende hoerenaam?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:20 schreef richard. het volgende:
[..]
is dat niet de meest voorkomende hoerenaam?![]()
Klinkt niet erg geil, hoeren zijn namelijk niet vaak geil...
Sanne.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef Sanddr het volgende:
Hé maar even serieus ik vind namen als Nadine, Eline, Aline, Sanne en Nicky wel geil.
Wat is er met je UI gebeurd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:29 schreef Id_do_her het volgende:
Tiffany en Jane.
Vast nog wel meer.
Ik vond het eens tijd voor wat anders, je bent de tweede die het zegt. Bij nummer drie heb ik genoeg handtekeningen om hem terug te veranderen.quote:
Haha okequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het eens tijd voor wat anders, je bent de tweede die het zegt. Bij nummer drie heb ik genoeg handtekeningen om hem terug te veranderen.![]()
Wat heb je met je UI gedaan manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het eens tijd voor wat anders, je bent de tweede die het zegt. Bij nummer drie heb ik genoeg handtekeningen om hem terug te veranderen.![]()
En dat is drie. Mijn vastgeroeste UI en ik.quote:
Dafuq, zo heten twee geile tweelingen in mijn woonplaatsquote:
Woonplaats/telefoonnummer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:29 schreef Warmaster88 het volgende:
[..]
Dafuq, zo heten twee geile tweelingen in mijn woonplaats
Wut?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:55 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Kom de laatste tijd opeens meiden tegen die Jetty of Letty of Netty heten oid, dat vind ik toch ook wel een afknapper![]()
Geil vind ik Lisa![]()
Paula
quote:
jajaquote:
Meh.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:20 schreef KoekiMonster het volgende:
wat vinden julie van de naam : Tamara dan?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:20 schreef KoekiMonster het volgende:
Eerder Stacey.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:20 schreef KoekiMonster het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:20 schreef KoekiMonster het volgende:
Kimberlyquote:Op maandag 27 februari 2012 20:31 schreef Expression het volgende:
Welke naam vind jij geil bij een vrouw?
Ik vind carmen of kimberly wel
twitter:dushi_kimberley twitterde op donderdag 29-12-2011 om 09:51:15AS JE JE VINGERT MET 4 VINGERS HEET HET DAN NOG VINGERE OF GEEF JE DAN GEWOON JE KUT EEN HAND???? reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kimberly
twitter:dushi_kimberley twitterde op donderdag 29-12-2011 om 09:51:15AS JE JE VINGERT MET 4 VINGERS HEET HET DAN NOG VINGERE OF GEEF JE DAN GEWOON JE KUT EEN HAND???? reageer retweet
dat is vast een FOK!kerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kimberly
Even eerlijk...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |