Haha jij heet Lisa.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Alle Lisa's die ik ken zijn sletten, dus Lisa.
Stoppen nu.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op die ene foto die je eerst in je fobo had, zag je er wel als een slet uit hoor.
Daarom heb ik het verwijderdquote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op die ene foto die je eerst in je fobo had, zag je er wel als een slet uit hoor.
Ik grijp je man. Stop je ballen in je anus.quote:
ahhaha ahhaaa tfoee ga niet praten g ik bos je lipquote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik grijp je man. Stop je ballen in je anus.
hij bost je facequote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ahhaha ahhaaa tfoee ga niet praten g ik bos je lip
Moet niet moeilijk zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tell him!quote:
Ah sah wat ga je prat3n kk zemmerquote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Flikker op.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
haa nee echt niet
380kg dl
320kg sq
220kg bp
dat bedoel ik, kijk dat mondje nou eensquote:
Dat brilletje maakt 't afquote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
dat bedoel ik, kijk dat mondje nou eens
inderdaad, voor je moslim taal maak je maar een eigen forum aanquote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
praat eens nederlands gerecycled stuk afval
Is er al.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
inderdaad, voor je moslim taal maak je maar een eigen forum aan
dan moeten ze daar maar heen gaanquote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Is er al.
http://www.maroc.nl/forums/forum.php
Ga jij dan hierheen?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
dan moeten ze daar maar heen gaan
FOK! is toch al voor autisten?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ga jij dan hierheen?
http://www.verstandelijkbeperkt.nl/forum.php
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef Kakpizza het volgende:
Maar even eerlijk.
Emmelie, Naomi, Noor, Lisette...
En vast nog wel een paar.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
FOK! is toch al voor autisten?
teminste, 90% is het hier, dus als we allemaal daar heen gaan, stroomt het hier leeg
zo denkt iedereen er over...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:20 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Met deze post heb je zojuist bevestigd dat jij wel voor dat forum geschikt bent.
je echte naam is vast naomiquote:
Prachtnaamquote:
Geen probleemquote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef OhGawd het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet vaak, maar bedankt!
Naziquote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Geen probleem. Vooral als je blond haar en blauwe ogen hebt, dan vindt ik je al helemaal prachtig.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Geen probleem. Vooral als je blond haar en blauwe ogen hebt, dan vindt ik je al helemaal prachtig.
Oh, bedankt.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
En hoe breng je dat in relatie met dit topic?quote:
quote:
Ik lachte hardopquote:
Lueken plaatje maar wat het met dit topic te maken heeft ontschiet mij even.quote:
quote:
Omdat achter Naomi met blond haar en blauwe ogen iets zit, en jullie me meteen afschilderen als een naziquote:
Sinds wanneer staat het posten van 'quote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Omdat achter Naomi met blond haar en blauwe ogen iets zit, en jullie me meteen afschilderen als een nazi. zeer lachwekkend, merci
Ik zou ze nog steeds alle 3 geven.quote:
Zie quote daarna.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:41 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat het posten van '' aan het afschilderen van iemand als een nazi?
Die rechter weet ik niet zeker, net of ze een knikker in d'r oog heeft.quote:
vooral die linkerquote:
is dat niet de meest voorkomende hoerenaam?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:20 schreef richard. het volgende:
[..]
is dat niet de meest voorkomende hoerenaam?![]()
Klinkt niet erg geil, hoeren zijn namelijk niet vaak geil...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |