Dat dat kan, joh.quote:
Ze weet wel dat dat Nederlands is. En Amerikanen associeren de hoofdtooi met hun eigen landquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je dat als Amerikaan toch nog steeds enorm verwarrend vinden?
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef wyccie het volgende:
Willeke Alberti was anders ook al een profi zangeres.
Ik zie een ster...quote:Drama
ik gok een kleine slanke halfbloedquote:Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dat kan, joh.
Zeg, bij die agente van jou heb ik steeds het beeld van een gezonde, blonde, Hollandse dame voor me. Klopt dat?
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dat kan, joh.
Zeg, bij die agente van jou heb ik steeds het beeld van een gezonde, blonde, Hollandse dame voor me. Klopt dat?
Een TT kan niet leeg zijn maar de TT is niet leegquote:
Dat ziet er zó lekker uit!quote:
Wacht maar tot je het ooit eens kunt proeven.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef B.ertha het volgende:
Mooi dat je het al gevonden hebt. Ik had net mijn pc afgesloten, sorry
[..]
Dat ziet er zó lekker uit!
zwanger?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
Een eerste baan is wat anders, alles is nu echt.
En mensen veranderen.
Hallo en truste.quote:
Tijd voor een tukkie.quote:
Ik kruip ook zo m'n nest in.quote:
Ik wou dat ik de tijd hadquote:
Slapen?quote:
quote:
Ondanks al jullie negatieve adviezen ging het etentje uitstekend.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist, maar hoe was je date nou
zo te zien goedquote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist, maar hoe was je date nou
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ondanks al jullie negatieve adviezen ging het etentje uitstekend.
Als ze vrij kan krijgen 6 maart naar de FOK! wereldpremiere.quote:
Beetje politiemensen van hun werk afhoudenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze vrij kan krijgen 6 maart naar de FOK! wereldpremiere.
Je weet maar nooit met dat Foktuigquote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Beetje politiemensen van hun werk afhoudenonacceptabel.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze vrij kan krijgen 6 maart naar de FOK! wereldpremiere.
Zeg je dat ook als je broertje een bon van haar heeft gekregen?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Beetje politiemensen van hun werk afhoudenonacceptabel.
Nou, een etentje tijdens een eerste date was volgens de aanwezigen in de sc toch echt not done.quote:
maar niet omdat dat per definitie niet werktquote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, een etentje tijdens een eerste date was volgens de aanwezigen in de sc toch echt not done.
Ik geloof niet dat ik dat gezegd hebquote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, een etentje tijdens een eerste date was volgens de aanwezigen in de sc toch echt not done.
lekker kunnen stoten?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:13 schreef Bart het volgende:
Echt? Eerste date met mijn vrouw was ook etentje en daarna poolen.
Ze kon goed omgaan met de keu en ballen.quote:
Die komt toch Amsterdam niet uitquote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je broertje een bon van haar heeft gekregen?
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze kon goed omgaan met de keu en ballen.
Mijn scharrel normaal ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die komt toch Amsterdam niet uit
Het is je scharrel alquote:Op maandag 27 februari 2012 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn scharrel normaal ook niet.
ZIj was éénmalig buiten de stad ter assitentie ivm drukte.
Less jij wel eens topics terug?quote:
Jaquote:
Ik zal hem zeggen de 9e helemaal los te gaan danquote:Op maandag 27 februari 2012 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn scharrel normaal ook niet.
ZIj was éénmalig buiten de stad ter assitentie ivm drukte.
Ja, op mijn verjaardag.quote:
Dat is vandaagquote:
Elkaar buiten een horeca gelegenheid ontmoeten is toch geen date?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is vandaag
Maarre, heb ik iets gemist danWeet alleen van de eerste date
Ik? Meer dan 3 keer ontmoet.quote:
Ik kookte thuisquote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef Nembrionic het volgende:
Hoop eerste date-eters
Ik blijf het geen goed idee vinden, tenzij kooksessie thuis
3 keer ontmoet... dan heb ik wel een hele grote hoop scharrelsquote:
Ik volg je even niet meerquote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elkaar buiten een horeca gelegenheid ontmoeten is toch geen date?
Ah, zo'n ontmoeting telt dus wel als date?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
3 keer ontmoet... dan heb ik wel een hele grote hoop scharrels
waaronder MaJo!
Pics!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
3 keer ontmoet... dan heb ik wel een hele grote hoop scharrels
waaronder MaJo!
Ik weet alleen van je eetdate, verder nietquote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, zo'n ontmoeting telt dus wel als date?
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet alleen van je eetdate, verder nietDus dat je haar blijkbaar nog een keer ontmoet heb wist ik niet
Paar keer daten tot je allebei eens bent dat je geen scharrel meer bent.quote:
Nope, het voelde gewoon meteen goedquote:Op maandag 27 februari 2012 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die liet er geen gras over groeien
Gladjes.quote:
Ook herkenbaarquote:Op maandag 27 februari 2012 21:34 schreef MaJo het volgende:
G. vroeg me na 1,5 week verkeringWe hebben dus nooit in de scharrelfase gezeten
Ging het bij jullie ook zo snel?quote:
Eigenlijk is het ook een neukertje jaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht altijd dat een scharrel een uhm, neukertje was.![]()
Vind het ook een beetje ranzig klinken.
Het is dus gewoon iemand met wie je aan het daten bent, maar die nog geen vriend of vriendin is.
Je had het blaadje eerst ondersteboven in je mond?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef Wiebelkont het volgende:
De rest van de serie is helaas kwijt, anders kon ik er een RL-GIF van maken!
Was een carnaval slash fok stunt in een ver ver verleden...
[ afbeelding ]
Dat is vaak ook zo...totdat je samen besluit dat het anders is.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef wyccie het volgende:
Dat kanquote:Vind het ook een beetje ranzig klinken.
Het is dus gewoon iemand met wie je aan het daten bent, maar die nog geen vriend of vriendin is.
Ja dat dacht ik ook hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef wyccie het volgende:
Vind het ook een beetje ranzig klinken.
Ik weet niet hoe ik het nu zou doen, maar bij mijn beide relaties heb ik (lang) gewachtquote:Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan ben ik heel ouderwets.
't Is dat ik niet aan trouwen doe, maar seks voordat je een relatie hebt is het niet voor mij.
Eerste keer dat we elkaar zagen had ze een relatie met mijn beste vriend. Toen ging het uit. Tweede keer dat we elkaar zagen was onze eerste date. Was supergezellig maar gebeurde niets. Wel kriebels. Derde keer dat we elkaar zagen hebben we gezoend. Dat was onze scharrelfase. Vierde keer dat we elkaar zagen hadden we een relatiequote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ging het bij jullie ook zo snel?En na hoe lang zijn jullie getrouwd?
Ik ook. Als je nog niet weet of het een relatie wordt of niet zou ik het geen scharrel noemen.quote:
met een scharrel weet je dat het niks wordt. Het is een opvuller/tijdverdrijf ding. Denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook. Als je nog niet weet of het een relatie wordt of niet zou ik het geen scharrel noemen.
Dat is wel snel gegaan danquote:Op maandag 27 februari 2012 21:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Eerste keer dat we elkaar zagen had ze een relatie met mijn beste vriend. Toen ging het uit. Tweede keer dat we elkaar zagen was onze eerste date. Was supergezellig maar gebeurde niets. Wel kriebels. Derde keer dat we elkaar zagen hebben we gezoend. Dat was onze scharrelfase. Vierde keer dat we elkaar zagen hadden we een relatie.
Na een half jaar had ik haar officieus (beetje half grappend) ten huwelijk gevraagd. Kreeg wel een ja. Na 2,5 jaar nadat we wat kregen waren we getrouwd... En da's inmiddels bijna 5 jaar geleden
.
Ja precies.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
met een scharrel weet je dat het niks wordt. Het is een opvuller/tijdverdrijf ding. Denk ik.
Oh maar het echte officiele aanzoek was ook wel romantisch hoor! Zal zo even zoeken naar een linkje. En zij wil kinderen, ik ben er nog niet helemaal uit. Voorlopig nog nietquote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel snel gegaan danEn ik had een romantisch huwelijksaanzoek verwacht
Willen jullie eigenlijk kinderen?
Ja, dat inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
met een scharrel weet je dat het niks wordt. Het is een opvuller/tijdverdrijf ding. Denk ik.
Uhm, dan ben je toch gewoon 2 jaar lang voor de seks gebruikt?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
Mijn ex was misschien officieel een scharrel omdat hij niet een relatie wilde, maar wel 2 jaar gescharreld dus vind ik weer meer dan zomaar een scharrel
Ah ben benieuwdquote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh maar het echte officiele aanzoek was ook wel romantisch hoor! Zal zo even zoeken naar een linkje. En zij wil kinderen, ik ben er nog niet helemaal uit. Voorlopig nog niet.
Nee voorlopig nog niet, maar ik zou wel volmondig ja zeggen als hij me vraagtquote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef Bart het volgende:
En hoe is het bij jou dan Majo? Al trouwplannen?
http://lingen.nu/bruiloft/aanzoek.phpquote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ben benieuwdDenk je dat je mening nog gaat veranderen?
Daar word ik zo verdrietig van. Je trouwt met iemand omdat je van diegene houdt, niet omdat diegene je zwanger kan maken?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
Wat nu als je geen kinderen wil? Wordt het dan een scheiding?
Zo zou je het kunnen zien maar het ligt wat gecompliceerder dan dat. Bindingsangst en alcoholisme enzoquote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad.
[..]
Uhm, dan ben je toch gewoon 2 jaar lang voor de seks gebruikt? [ afbeelding ]
Ik weet het niet, ik snap best dat het voor sommigen een levensbehoefte is.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar word ik zo verdrietig van. Je trouwt met iemand omdat je van diegene houdt, niet omdat diegene je zwanger kan maken?
Maar goed, ik heb die 'ik moet een kind, en wel nu'-drang dan ook helemaal niet.
Lijkt me nietquote:Op maandag 27 februari 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
Wat nu als je geen kinderen wil? Wordt het dan een scheiding?
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee voorlopig nog niet, maar ik zou wel volmondig ja zeggen als hij me vraagtVoordat ik hem ontmoette hoefde ik niet te trouwen maar met hem zie ik het wel zitten eigenlijk
Doe datquote:Op maandag 27 februari 2012 21:56 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo even kijken Bart, er komt even bezoek langs dus ik moet even sociaal doen
Dat weet ik, maar om de liefde van je leven ervoor op te geven?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet het niet, ik snap best dat het voor sommigen een levensbehoefte is.
Had mijn vrouw ook niet toen we gingen trouwen, maar nu welquote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar word ik zo verdrietig van. Je trouwt met iemand omdat je van diegene houdt, niet omdat diegene je zwanger kan maken?
Maar goed, ik heb die 'ik moet een kind, en wel nu'-drang dan ook helemaal niet.
Of een autist, zoals mijn schoonmoeder en zwagerquote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar om de liefde van je leven ervoor op te geven?![]()
En dan krijg je een kind en is het een rotventje, of erger, een psychopaat.![]()
Zo had ik me je echt niet voorgesteldquote:Op maandag 27 februari 2012 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
http://lingen.nu/bruiloft/aanzoek.php
Nou ja, ik zou op zich denk ik wel kinderen willen, maar de tijd moet er wel rijp voor zijn. Financieel moet het ook kunnen, ik heb geen zin om alles te moeten opgeven voor een kind.
Vrouwen die van gedachten veranderen!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:58 schreef Bart het volgende:
Had mijn vrouw ook niet toen we gingen trouwen, maar nu wel.
Hoe had je me dan voorgesteldquote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zo had ik me je echt niet voorgesteld
(Dat komt misschien ook omdat je Bart heet en ik er onbewust vanuit ga dat je op mijn Bart lijkt)
Ja, die zag ik niet aankomenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vrouwen die van gedachten veranderen!
Eerst: Lang, langer haar (wel blond), iel.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe had je me dan voorgesteld.
En hoe stel je me nu dan opeens voor.
Iel ben ik niet neequote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eerst: Lang, langer haar (wel blond), iel.
Nu: Zoals op de foto'sLeuk, lief
Mooie foto's trouwens en jullie maken een mooi paar
Huh?!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
En B.ertha en wyccie, zijn jullie eigenlijk getrouwd?
Nee. Ik ben pas 22 en Sheep studeert nog (dat is niet per se een reden, maar bij ons wel). Sheep twijfelt ook of hij wil trouwen (met name vanwege de grandeur ervan), maar ik overtuig heb nog welquote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
En B.ertha en wyccie, zijn jullie eigenlijk getrouwd?
Oh ja, jij doet niet aan trouwenquote:
Je hoeft niet groots te trouwen hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee. Ik ben pas 22 en Sheep studeert nog (dat is niet per se een reden, maar bij ons wel). Sheep twijfelt ook of hij wil trouwen (met name vanwege de grandeur ervan), maar ik overtuig heb nog wel
Let's party!!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga een feestje bouwen, in m'n bed. Ook leuk. Alleen, dat wel.![]()
Bridezilla!quote:
Dat is mooi. Klein, en toch alles wat erbij hoort.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef Bart het volgende:
Je hoeft niet groots te trouwen hoor. Wij hadden 35 man op onze bruiloft...
Baas boven baas, wij hadden niet 1 gast...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hoeft niet groots te trouwen hoor. Wij hadden 35 man op onze bruiloft...
is het nu verplicht de voor de hand liggende grappen te makenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga een feestje bouwen, in m'n bed. Ook leuk. Alleen, dat wel.![]()
Ik ben echt geen bridezilla. Ik wil graag trouwen omdat ik graag met hem gehuwd wil zijn. Daarbij wil ik graag naaste familie en vrienden (dat zijn er hooguit 20-30), een jurk, een taart, een praatje en een diner in plaats van een feest.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bridezilla!
[..]
Dat is mooi. Klein, en toch alles wat erbij hoort.
Is foto nummer 8 die beste vriend van jou?
Oh, dat valt reuze mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben echt geen bridezilla. Ik wil graag trouwen omdat ik graag met hem gehuwd wil zijn. Daarbij wil ik graag naaste familie en vrienden (dat zijn er hooguit 20-30), een jurk, een taart, een praatje en een diner in plaats van een feest.
Inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bridezilla!
[..]
Dat is mooi. Klein, en toch alles wat erbij hoort.
Ja, was ook een van de getuigenquote:Is foto nummer 8 die beste vriend van jou?
Zo, doe je helemaal goedquote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Baas boven baas, wij hadden niet 1 gast...
Wij hadden ook geen groot feest hoor, wij hadden echt een dag zoals wij hem wilden. Dat is denk ik het belangrijkste van zo'n dag, het is jouw dag dus je moet doen waar jij zin in hebtquote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben echt geen bridezilla. Ik wil graag trouwen omdat ik graag met hem gehuwd wil zijn. Daarbij wil ik graag naaste familie en vrienden (dat zijn er hooguit 20-30), een jurk, een taart, een praatje en een diner in plaats van een feest.
Je mag niet meer raden...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo, doe je helemaal goed. Hoe ben je dan getrouwd? In het geheim in Vegas ofzo?
Ik vond het zelf toch wel heel leuk om mijn goede vrienden en naaste familie erbij te hebben hoor, om dat met hun te delenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat valt reuze mee.
Zou ik toch willen trouwen, dan in het geheim. Geen poespas. Ok, een mooi jurkje mag altijd. En taart is ook lekker.
Ja serieus? Mooi manquote:
Hartstikke gepland, we hadden ook ringen (zonder datum, nu nog steeds overigens...) speciaal in Amsterdam laten maken en hadden die bij ons.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja serieus? Mooi man. Was het ook echt spontaan? Of wel gepland
.
Maar is het niet veel gedoe om het dan geldig te maken in Nederland?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hartstikke gepland, we hadden ook ringen (zonder datum, nu nog steeds overigens...) speciaal in Amsterdam laten maken en hadden die bij ons.
Papierwerk hadden we ook meegenomen, maar dat bleek niet nodig. Niet eens paspoort zelfs...
Ja, huwelijk is ook hier rechtsgeldig.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef wyccie het volgende:
SOG to the max.![]()
MM, is het huwelijk dan wel rechtsgeldig?
Geen gedoe dus...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar is het niet veel gedoe om het dan geldig te maken in Nederland?
En jullie hadden gewoon geen zin in al die poespas met een feest enzo?
Ik geloof niet in één ware (liefde van m'n leven). En ik vind het belangrijk dat in elk geval het toekomstbeeld zo ongeveer hetzelfde is. Stel dat Sven de hele wereld over had willen gaan of een baan had gehad waarbij hij elke keer een paar maanden weg moet, dan was het met mij ook niks geworden.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar om de liefde van je leven ervoor op te geven?![]()
En dan krijg je een kind en is het een rotventje, of erger, een psychopaat.![]()
Eens. Ik denk dat er meerdere "ware" rondlopenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in één ware (liefde van m'n leven).
Absoluut...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens. Ik denk dat er meerdere "ware" rondlopen
Aanzoek gedaan op mijn verjaardagquote:Op maandag 27 februari 2012 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou op zich denk ik wel kinderen willen, maar de tijd moet er wel rijp voor zijn. Financieel moet het ook kunnen, ik heb geen zin om alles te moeten opgeven voor een kind.
Eens, maar ik heb er ook geen ander woord voor?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Trouwens als je met iemand bent en het is geen relatie is het ook niet per definitie een scharrel. Vind ik.
ik ook niet...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eens, maar ik heb er ook geen ander woord voor?
Het is niet erg praktisch om dat te geloven, nee.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof niet in één ware (liefde van m'n leven).
Wat heb/doe je dan als je 'met iemand bent'?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Trouwens als je met iemand bent en het is geen relatie is het ook niet per definitie een scharrel. Vind ik.
Hmmm meer dan seks alleen. Dat je tijd met elkaar doorbrengt, praat et cetera.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is niet erg praktisch om dat te geloven, nee.![]()
Maar het concept dat er meerdere ware liefdes rondlopen vind ik ook raar, dat klopt voor mij gewoon niet.
\Beetje raar uit te leggen, maar het is alsof je genoegne neemt emt een mindere en wacht tot je
[..]
Wat heb/doe je dan als je 'met iemand bent'?
Ik zou zoiets verkering noemen. Niet een serieuze grote mensen-relatie.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmmm meer dan seks alleen. Dat je tijd met elkaar doorbrengt, praat et cetera.
Teruggaan, dat is wel tof!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen gedoe dus...
We woonden al bijna 12 jaar samen en een huwelijksfeest vinden we geen moer aan, dus dit was prima zo.
Bij 10 jarig huwelijk zijn we weer naar Vegas gegaan en heb ik de bruidssuite alsnog gehuurd. Vorig jaar was het alweer 12,5 jaar geleden...
Ja, daarom deed ik dat ook op die dag! Ik dacht: later dan ontmoet ik op FOK! een meisje die dan precies jarig is. Leek me wel leukquote:Op maandag 27 februari 2012 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Aanzoek gedaan op mijn verjaardag
Daggeren is anders een leuke datingterm...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lastig, eigenlijk, al die dating terminologie
Vermijd het dan...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Idd PS, neem nu gewoon een blijvertje, trouw met hem, krijg kinderen en word oudquote:
Als ik iets triest vind...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daggeren is anders een leuke datingterm...
En gelukkig (ze leefde nog lang en...)quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Idd PS, neem nu gewoon een blijvertje, trouw met hem, krijg kinderen en word oud.
Daten? Vooralsnog lukt me dat best goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ja, nee, euh, OK (toch?)...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een sneer naar MF Juice...
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daten? Vooralsnog lukt me dat best goedLeef je leven en heb plezier zo lang je kan. Met of zonder date/relatie/huwelijk, dat bepaal je zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben een van de weinigen die ik ken die niet per se een relatie hoeft. Ik meet de kwaliteit van mijn leven niet af aan of ik met iemand ben. Ik word zo gek van mensen die dat allemaal maar moeten. Als je leven niet leuk genoeg is in je eentje, waarom zou iemand het dan met je willen delenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je leven en heb plezier zo lang je kan. Met of zonder date/relatie/huwelijk, dat bepaal je zelf...
Dat laatste moet je je zelf in ieder geval niet aanpraten, dat is onzin. Die ander vindt jou dan kennelijk leuk genoeg, als het zover mocht komen...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben een van de weinigen die ik ken die net per se een relatie hoeft. Ik meet de kwaliteit van mijn leven niet af aan of ik met iemand ben. Ik word zo gek van mensen die dat allemaal maar meoten. Als je leven niet leuk genoeg is in je eentje, waarom zou iemand het dan met je willen delen
nou ja, ik vind mijn leven in mijn eentje best leuk genoeg sowieso. En mezelf trouwens ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste moet je je zelf in ieder geval niet aanpraten, dat is onzin. Die ander vindt jou dan kennelijk leuk genoeg, als het zover mocht komen...
Ik ook, trustenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga kooien, morgen weer een dag...
Dat kan dan nog steeds een scharrel zijn. Een scharrel is niet alléén maar een sexobject.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmmm meer dan seks alleen. Dat je tijd met elkaar doorbrengt, praat et cetera.
Dan heb je ook nog "fuckbuddies".quote:Op maandag 27 februari 2012 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Friends with benefits, mooie term...
Ik hoef niet persé een relatie in de zin dat ik continu denk dat mijn leven zo incompleet is en het zou allemaal hosanna zijn als er een vriendin is. Ik slaap er niet minder om. Maar ik mis het soms wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben een van de weinigen die ik ken die niet per se een relatie hoeft.
Dit snap ik wel ja. Zit ook een beetje in de maatschappij gebakken. Men gaat ervan uit dat je een relatie hebt. Heb je die niet, dan wordt je gewoon gek aangekeken.quote:Ik meet de kwaliteit van mijn leven niet af aan of ik met iemand ben. Ik word zo gek van mensen die dat allemaal maar moeten.
Ligt eraan waarom je leven niet leuk is in je eentje. En dan nog: waarom zou een ander je niet aan kunnen vullen? Die kan toch een aantal dingen die niet leuk zijn juist wel leuk zijn. Of erin steunen?quote:Als je leven niet leuk genoeg is in je eentje, waarom zou iemand het dan met je willen delen
Vanavond nog de gedoodverfde winnaar bij DWDD.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
Die Albayrak is echt irritant zeg (bij Pauw en Witteman nu)
En ook vrij nutteloos. Als iemand veel "dating terminologie" gebruikt, dan denk ik altijd dat het zo'n persoon is die iedere week een ander date. En dan moet je je eens afvragen waarom dat is.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klinkt romantischquote:Op maandag 27 februari 2012 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik bedoel voornamelijk de mensen die het vinden van een relatie als een quick fix zienquote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoef niet persé een relatie in de zin dat ik continu denk dat mijn leven zo incompleet is en het zou allemaal hosanna zijn als er een vriendin is. Ik slaap er niet minder om. Maar ik mis het soms wel.
[..]
Dit snap ik wel ja. Zit ook een beetje in de maatschappij gebakken. Men gaat ervan uit dat je een relatie hebt. Heb je die niet, dan wordt je gewoon gek aangekeken.
Zie het een beetje als MM en kinderen. Men vindt het gek dat ze die niet hebben genomen.
[..]
Ligt eraan waarom je leven niet leuk is in je eentje. En dan nog: waarom zou een ander je niet aan kunnen vullen? Die kan toch een aantal dingen die niet leuk zijn juist wel leuk zijn. Of erin steunen?
Ik vind het te kort door de bocht, wat je daar zegt.
Oh ja nee, dat schiet niet op.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik bedoel voornamelijk de mensen die het vinden van een relatie als een quick fix zien
En dat is dus wat ik dacht dat een scharrel was. Zelfde categorie als de fuckbuddy.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dat kan dan nog steeds een scharrel zijn. Een scharrel is niet alléén maar een sexobject.
Inderdaad, lijkt alsof dat de vanzelfsprekende volgende stap is na trouwen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
Zie het een beetje als MM en kinderen. Men vindt het gek dat ze die niet hebben genomen.
En wat zegt je vriendin daar van?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat is dus wat ik dacht dat een scharrel was. Zelfde categorie als de fuckbuddy.
Ik vind scharrel eigenlijk wel een denigrerende term, maar een ander woord zou ik dan ook niet kunnen noemen.
[..]
Inderdaad, lijkt alsof dat de vanzelfsprekende volgende stap is na trouwen.
Hetzelfde geldt trouwens ook voor de vraag of iemand een vriend heeft, terwijl het ook een vriendin zou kunnen zijn. Moet zeggen dat ik dat denkbeeld ook in mijn hoofd heb zitten.
Omdat dat vaak ook zo is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, lijkt alsof dat de vanzelfsprekende volgende stap is na trouwen.
Nou, daar heb ik me het afgelopen jaar een paar keer aan gewaagd. De vraag of iemand een vriend of vriendin had. En ik werd iedere keer gek aangekeken.quote:Hetzelfde geldt trouwens ook voor de vraag of iemand een vriend heeft, terwijl het ook een vriendin zou kunnen zijn. Moet zeggen dat ik dat denkbeeld ook in mijn hoofd heb zitten.
Dat is echt stomquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, wat ook vervelend is(nog zo'n verwachtingspatroonding denk ik):
"Heb je een vriendin op dit moment?"
- Nee
"Waarom niet?"
Hoezo "waarom niet?"?
Leuk geprobeerd.quote:
Nee. Dus ik zit wel mooi te lullen over niet willen trouwen, maar het zou niet eens kunnen als ik het wil.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:04 schreef MaJo het volgende:
Heb jij een relatie op dit moment eigenlijk wyccie?
Eigenlijk zou dat niet moeten mogen. Ik vind het heel goed dat je het hebt gevraagd!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
Als je aan een hetero vraagt of die potentieel homo is(want dat doe je dan dus) wordt als veel gekker beschouwd dan een homo per ongeluk vragen of 'ie hetero is.
Oh ja, dat is wel het toppunt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
- Nee
"Waarom niet?"
Hoezo "waarom niet?"?
"Oh, dank je welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt stom
Ook vaak gehoord:
"heb je een vriendje?"
Nee
"Vreemd, je bent zo'n leuk meisje?"
Wat moet je daar nou op zeggen
Och, ik en nog een gozer uit mijn vriendengroep moeten ons regelmatig verantwoorden of we al dan niet homo zijn. Want ja, geen vaste vriendin hebben is verdacht hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
- Nee
"Waarom niet?"
Hoezo "waarom niet?"?
Ja, maar dat doe ik dus niet meer want dat is voor beide partijen ongemakkelijk en eigenlijk boeit het me helemaal niet meer als ik per ongeluk iemand shockeer met die vraagquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:09 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk zou dat niet moeten mogen. Ik vind het heel goed dat je het hebt gevraagd!
Het is ook wel een leuk jurkje. Alleen tja..niet op FFquote:FF weer.
H&M #146
Vanaf deze post dan nog zo'n 10 posts verder. En die jurk staat juist mooi bij Hollandse vormen.
Ja, absurd toch? Voor de volgende keer ga ik een compleet absurd antwoord verzinnen.quote:[..]
Oh ja, dat is wel het toppunt.
'Ze waren te duur'of 'ze waren er niet in de juiste maat/kleur'.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och, ik en nog een gozer uit mijn vriendengroep moeten ons regelmatig verantwoorden of we al dan niet homo zijn. Want ja, geen vaste vriendin hebben is verdacht he
Aaah, uit solidariteit met de homoseksuelen vind ik dat je zo door moet gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar dat doe ik dus niet meer want dat is voor beide partijen ongemakkelijk en eigenlijk boeit het me helemaal niet meer als ik per ongeluk iemand shockeer met die vraag
Nee, ik word liever normaal aangekeken tijdens een gesprekquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:16 schreef wyccie het volgende:
Aaah, uit solidariteit met de homoseksuelen vind ik dat je zo door moet gaan.![]()
Dat zou kunnen.quote:Ik heb een heel pak grapefruitsap op, ga ik daarvan aan de diarree? Ik had dorst.
Dat klinkt best aanlokkelijk, maar ben nét een beetje over mijn slaap heenquote:
Steve Hughes legt even het verschil uit hoe je in Engeland en Australie een homo herkent:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik dan weer geen last van met mijn vrienden
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Steve Hughes legt even het verschil uit hoe je in Engeland en Australie een homo herkent:
quote:
Wel goed dat dat gebeuren met Sylvia Millecam werd opgepikt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een oplichterij is het ook he? Erg spijtig dat er niets aan gedaan kan worden.
Nou, dat was toch wel even wat anders dan een homeopatisch middeltje voor de verkoudheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
Wel goed dat dat gebeuren met Sylvia Millecam werd opgepikt.
Ik vind het schandalig dat een bedrijf grof geld kan verdienen aan een middel wat gepresenteerd wordt als geneesmiddel maar waarvan niet aan te tonen valt dat de beloofde werkzame stof erin zit(die er dus ook niet in zit). Een erg dure placebo. Dat is oplichterij.quote:Verder heb ik wel een 'Baat het niet, dan schaadt het niet'-gevoel erbij. Ik heb ook wel eens acupunctuurnaalden in mijn lijf gehad. En mensen die denken dat hun verkoudheid geneest door een A. Vogel drankje...prima.
Ninja editje?quote:Als het echter gevaarlijk wordt, zoals in Sylvia's geval is dat natuurlijk wat anders.
Weet iedereen nu onderhand niet wat homeopathie is? Dat je erin gelooft is je eigen domme schuld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
Het schaadt je portomonnee en je doet mensen iets geloven dat niet waar is.
Uh, volgens mij niet. Maar ik durf het niet meer te hard te ontkennen.quote:Ninja editje?
Nee, ik denk zelfs het meerendeel nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:41 schreef wyccie het volgende:
Weet iedereen nu onderhand niet wat homeopathie is?
Als je erin gelooft nadat je aangetoond is dat het niet klopt...dan wel ja.quote:Dat je erin gelooft is je eigen domme schuld.
quote:Uh, volgens mij niet. Maar ik durf het niet meer te hard te ontkennen.
Handig, kan ik gelijk wat Zweeds leren.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, ik denk zelfs het merendeel niet
Neuh...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Handig, kan ik gelijk wat Zweeds leren.
[..]
Niet?![]()
Yup.quote:Oh ja, vroeger dacht ik ook dat het allemaal geneeskrachtige kruiden waren. Maar natuurgeneeskunde is heel wat anders dan homeopathie.
Ik weet het niet. Ik denk dat het er enorm omslachtig instaat met een mooi verhaaltje. Er zal zoiets staan als "een oplossing" maar niets over het feit dat het 100 keer gedaan isquote:Daar kwam ik ook pas achter toen ik 19 was.
Maar misschien staat er in de bijsluiter uitgelegd wat homeopathie is?
Met juist de bedoeling dat er nauwelijks sporen van werkzame stoffen inzitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:52 schreef Nembrionic het volgende:"een oplossing" maar niets over het feit dat het 100 keer gedaan is
Ben je aan het juiste adres bij mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:09 schreef wyccie het volgende:
Nee. Dus ik zit wel mooi te lullen over niet willen trouwen, maar het zou niet eens kunnen als ik het wil.
Die Mitchell is altijd lachen bij Qiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met juist de bedoeling dat er nauwelijks sporen van werkzame stoffen inzitten.![]()
Ja, net zo geniaal als dat je lowcarb bronwater kunt kopen.
Beetje flauw, maar ik moest echt lachen bij deze (je kunt het filmpje als pop up aanklikken, dan krijg je de comments niet te zien, want dat verklapt het al) :
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar zo zie ik het dus helemaal niet. Ik zie het niet als minder, maar als verschillend/ anders. En naast het romantische is het voor mij dus deels ook een rationele keuze om een relatie met iemand te hebben. En daarmee bedoel ik dan dus niet dat ik ´maar genoegen neem met´.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is niet erg praktisch om dat te geloven, nee.![]()
Maar het concept dat er meerdere ware liefdes rondlopen vind ik ook raar, dat klopt voor mij gewoon niet.
Beetje raar uit te leggen, maar het is alsof je genoegen neemt met een mindere en wacht tot je een betere tegenkomt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Steve Hughes legt even het verschil uit hoe je in Engeland en Australie een homo herkent:
Sorry.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:37 schreef CaLeX het volgende:
Ook niet makkelijk te plezieren die wyccie
Ik ben trouwens boos op C4, heb nu trek in Dim Sum
Ik had ze wel verwachtquote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is het nu verplicht de voor de hand liggende grappen te maken
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:11 schreef Cobra4 het volgende:
How to delete your Google Browsing History before new policy
Volgens mij weet de industrie het zelf niet. Ik heb vroeger best vaak zalfjes e.d. gebruikt die werden omschreven als homeopathish op de verpakking, maar die volgens mij gewoon geneeskrachtige kruiden bevatten waarvan de werking niet is bewezen. Voorbeeld: Calendulacreme.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Handig, kan ik gelijk wat Zweeds leren.
[..]
Niet?![]()
Oh ja, vroeger dacht ik ook dat het allemaal geneeskrachtige kruiden waren. Maar natuurgeneeskunde is heel wat anders dan homeopathie. Daar kwam ik ook pas achter toen ik 19 was.
Maar misschien staat er in de bijsluiter uitgelegd wat homeopathie is?
Zie je wel een knop met webgeschiedenis instellen oid?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom tot stap 5 en dan staat er bij mij geen "remove all web history" (of de nederlandse versie daarvan dan)
Ja, dat wel. Maar volgens dat artikel zou er moeten staan: 'remove' of 'paused' en dat staat er allebei niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie je wel een knop met webgeschiedenis instellen oid?
Onder ieder tabje krijg ik hetzelfde scherm te zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:52 schreef Etcetera het volgende:
En wat als je op 'Web' klikt onder 'All history?'
Dan krijg ik een inlogschermquote:Trouwens, er staat 'Turn Web History on', dat lijkt er op dat het nu al uit staat. Heb je het al eens eerder uitgezet?
Klik het nu eens aan en kijk of er dan wat veranderd?
Ah, gevonden. Dankquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:58 schreef Etcetera het volgende:
Had ik ookGewoon inloggen en kijken wat je dan ziet
![]()
Graag gedaanquote:
quote:
En zonder bril was het droog gebleven?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:32 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht laat ik vandaag weer eens mijn bril opdoen omdat ik gister last had van mijn lens. Kom ik buiten, regent het
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zonder bril was het droog gebleven?
Dan had ik tenminste normaal kunnen zienquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zonder bril was het droog gebleven?
Dat is ook een oplossing ja, maar niet mijn dingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:36 schreef Etcetera het volgende:
Petjes
Vanochtend trouwens een paraplu meegenomen, ben gisteren zeiknat geworden - en had geen pet mee
Hangt ervan af hoe druk het is bij het gemeentehuis denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:32 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht laat ik vandaag weer eens mijn bril opdoen omdat ik gister last had van mijn lens. Kom ik buiten, regent het
Zo mijn rijbewijs ophalenzou je dan net zo lang moeten wachten als wanneer je de aanvraag doet?
Ik zet mijn bril altijd af als het regent, dan zie ik maar even iets minder scherp in de verte...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan had ik tenminste normaal kunnen zien
Minder handigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Als ik m'n bril afdoe dan zie ik al een paar meter verderop niet meer scherp
En ik vind een paraplu meestal maar gesleep, dus vandaar dat ik dan als nel een pet opzetquote:
Dat lijkt me op zich wel iets, maar ik vind het wel doodeng. Sowieso dat ze bij m'n ogen zitten - dat doe ik zelf al niet graag - en dan ook nog het risico dat het mis kan gaanquote:
Afhalen gaat een stuk sneller, ik ben de volgendequote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe druk het is bij het gemeentehuis denk ik.
Eng is het ook wel een beetje ja. Maar risico is wel echt minimaal hoor. En het is echt zóóó relaxt! Nooit meer bril, nooit meer lenzen, nooit meer slecht zicht, heerlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik vind een paraplu meestal maar gesleep, dus vandaar dat ik dan als nel een pet opzet
[..]
Dat lijkt me op zich wel iets, maar ik vind het wel doodeng. Sowieso dat ze bij m'n ogen zitten - dat doe ik zelf al niet graag - en dan ook nog het risico dat het mis kan gaan
Ik fiets nooit met een plu, levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar je moest er makkelijk mee kunnen fietsen toch?
En als je ogen dan verder achteruit gaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Eng is het ook wel een beetje ja. Maar risico is wel echt minimaal hoor. En het is echt zóóó relaxt! Nooit meer bril, nooit meer lenzen, nooit meer slecht zicht, heerlijk.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze lijkt me wel tof als het hard waait![]()
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:
Dat verloopt verder zoals het ook zou verlopen als je niet gelaserd zou zijn. Later heb ik nog steeds gewoon een leesbril nodig dusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
En als je ogen dan verder achteruit gaan?Kan het dan nog een keer? Of?
Stel dat je een bril hebt, je zit achter het stuur, om wat voor reden dan ook valt je bril af en je ziet niets meer, frontale botsing, dood. Ik, met mijn gelaserde ogen, zou nog leven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:26 schreef MaJo het volgende:
Afhalen was zo gepiept, binnen 5 minuten
En mijn bril afdoen is ook geen optie, dan zie ik het verkeer niet meer goedlaseren vind ik ook eng, stel dat het misgaat
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Stel dat je een bril hebt, je zit achter het stuur, om wat voor reden dan ook valt je bril af en je ziet niets meer, frontale botsing, dood. Ik, met mijn gelaserde ogen, zou nog leven.
Doemdenken is ook een kunst.
Sowieso kunnen ze eerst één oog doen en later de ander, in het enorm uitzonderlijke geval dat er iets misgaat hou je altijd nog één oog over. Maar echt, die techniek is inmiddels zo ontwikkeld, volgens mij is een verwijdering van je amandelen riskanter.
Duur is relatief.. Het is een hoop geld, maar ik denk dat als ik vanaf mijn 20e alle brillen/lenzen/toebehoren toch had moeten kopen, ik uiteindelijk toch duurder uit zou zijn. En dan tel ik het gemak en comfort nog niet eens meequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest lachenhet is niet zo dat ik echt niets meer zie zonder bril maar het is allemaal een stuk vager. Die botsing zal dus wel meevallen
en het lijkt me ook superrelaxed hoor nooit meer een bril of lenzen! Maar vind het nog te eng
zal ook best duur zijn denk ik?
helaas is dit realiteit veel bedrijven. HR heeft het voor het zeggen en werknemers zijn alleen maar lastig. Voor het geval je het nog niet door mocht hebben, HR is er niet voor werknemers, alleen voor de directiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:46 schreef Etcetera het volgende:
En laten we wel wezen, ik zou in januari duidelijkheid hebben, het is nu bijna maart en het enige wat ik weet is dat er aan gewerkt wordt. Is niet de manier waarop het zou moeten gaan...
Contract (van het traject) loopt af op 31 maart, en ik wil het niet laten verlengen. Dus óf ik krijg een contract óf niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:51 schreef Soempie het volgende:
Wat jojo zegt...zeker nu. Om me heen hoor ik alleen maar over mensen die ontslagen zijn, omdat afdelingen of banen geschrapt worden.
Ik begrijp de: 'ik heb niks te verliezen' dan ook niet.Leg uit.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |