Dat dat kan, joh.quote:
Ze weet wel dat dat Nederlands is. En Amerikanen associeren de hoofdtooi met hun eigen landquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je dat als Amerikaan toch nog steeds enorm verwarrend vinden?
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef wyccie het volgende:
Willeke Alberti was anders ook al een profi zangeres.
Ik zie een ster...quote:Drama
ik gok een kleine slanke halfbloedquote:Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dat kan, joh.
Zeg, bij die agente van jou heb ik steeds het beeld van een gezonde, blonde, Hollandse dame voor me. Klopt dat?
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dat kan, joh.
Zeg, bij die agente van jou heb ik steeds het beeld van een gezonde, blonde, Hollandse dame voor me. Klopt dat?
Een TT kan niet leeg zijn maar de TT is niet leegquote:
Dat ziet er zó lekker uit!quote:
Wacht maar tot je het ooit eens kunt proeven.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef B.ertha het volgende:
Mooi dat je het al gevonden hebt. Ik had net mijn pc afgesloten, sorry
[..]
Dat ziet er zó lekker uit!
zwanger?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
Een eerste baan is wat anders, alles is nu echt.
En mensen veranderen.
Hallo en truste.quote:
Tijd voor een tukkie.quote:
Ik kruip ook zo m'n nest in.quote:
Ik wou dat ik de tijd hadquote:
Slapen?quote:
quote:
Ondanks al jullie negatieve adviezen ging het etentje uitstekend.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist, maar hoe was je date nou
zo te zien goedquote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist, maar hoe was je date nou
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ondanks al jullie negatieve adviezen ging het etentje uitstekend.
Als ze vrij kan krijgen 6 maart naar de FOK! wereldpremiere.quote:
Beetje politiemensen van hun werk afhoudenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze vrij kan krijgen 6 maart naar de FOK! wereldpremiere.
Je weet maar nooit met dat Foktuigquote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Beetje politiemensen van hun werk afhoudenonacceptabel.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ze vrij kan krijgen 6 maart naar de FOK! wereldpremiere.
Zeg je dat ook als je broertje een bon van haar heeft gekregen?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Beetje politiemensen van hun werk afhoudenonacceptabel.
Nou, een etentje tijdens een eerste date was volgens de aanwezigen in de sc toch echt not done.quote:
maar niet omdat dat per definitie niet werktquote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, een etentje tijdens een eerste date was volgens de aanwezigen in de sc toch echt not done.
Ik geloof niet dat ik dat gezegd hebquote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, een etentje tijdens een eerste date was volgens de aanwezigen in de sc toch echt not done.
lekker kunnen stoten?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:13 schreef Bart het volgende:
Echt? Eerste date met mijn vrouw was ook etentje en daarna poolen.
Ze kon goed omgaan met de keu en ballen.quote:
Die komt toch Amsterdam niet uitquote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je broertje een bon van haar heeft gekregen?
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze kon goed omgaan met de keu en ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |