Vind ik ook welquote:Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jan Smit een betere presentator noemen dan Yolanthe
Ow, was zeker alweer het jaar daarvoor, heb niet zo'n sterk tijdsbesef....quote:
Het jaar met Yolanthe was sowieso ietwat rommelig.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind ik ook welNiet dat Jan goed is, maar hij was vrolijker en deed het beter. Yo leek wel een grammafoonplaat die maar automatisch doorging, die kan nog te weinig met autocue en kan beter dan interviewen in haar eigen programma, als je het mij vraagt.
t is beter dan dat zo van de wallen af geplukte wanna be sexy, maar eigenlijk rete ordinaire optreden van Raf met een nog slapper liedje.. ik kan het me nu al niet meer herinnerenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:07 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijk gaat krijgen, kom op zeg, sorry voor alle fans hier, maar vind je dit serieus een mooi nummer dat sterk gezongen wordt? Ik vind het echt saai geneuzel om te horen.
Behalve dan dat ie iedereen bedankte, behalve die 100 europeanen... toch slordigquote:Op maandag 27 februari 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind ik ook welNiet dat Jan goed is, maar hij was vrolijker en deed het beter. Yo leek wel een grammafoonplaat die maar automatisch doorging, die kan nog te weinig met autocue en kan beter dan interviewen in haar eigen programma, als je het mij vraagt.
Ze moest tegen een sesamstraat nummer, echt dat nummer van raffa dat bestond grotendeels uit het herhalen van een woord, en dat maakte het lil kim achtige 'jurkje' ook niet goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:58 schreef iBenny het volgende:
En we hadden toch best een klote loting?
Op het Eurovisie zelf bedoel je?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:58 schreef iBenny het volgende:
En we hadden toch best een klote loting?
Yup. Vooral veel oostblok toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het Eurovisie zelf bedoel je?
Wel in de halve finale met de moeilijkste landen qua tegenstander idd geloof ik, landen die vaak gewoon op elkaar stemmen. En in de eerste helft geloot, dus misschien moet ze al als eerste of tweede.
Weet je, ik sprak net iemand die helemaal niks met songfestival heeft, maar die had wel een klein puntje toen ze zei: Het stond haar wel en als de andere landen het over een liedje hebben tijdens het ESF, dan weten ze wel meteen over wie ze het hebben, die met die tooi. (kies willekeurige taal voor tooi) Wij begrijpen het niet, de rest van de landen misschien ook niet, maar ze onthouden het wel even.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
Ze 'moet' (indien tooi) alleen wel heel duidelijk op het grote LED scherm die kind-Indianen-filmpjes laten tonen. Anders gaat niemand de outfit snappen.
Is ook zo! Als de halve finale is geweest, zij moet in de eerste helft van de avond, dan weten ze aan het eind nog 'oh ja dat meisje met de tooi'!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Weet je, ik sprak net iemand die helemaal niks met songfestival heeft, maar die had wel een klein puntje toen ze zei: Het stond haar wel en als de andere landen het over een liedje hebben tijdens het ESF, dan weten ze wel meteen over wie ze het hebben, die met die tooi. (kies willekeurige taal voor tooi) Wij begrijpen het niet, de rest van de landen misschien ook niet, maar ze onthouden het wel even.
Maar ze moet wel een ander jurrekie aandoen (vind ik). Dit was wel erg eenvoudig en carnavalesk.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo! Als de halve finale is geweest, zij moet in de eerste helft van de avond, dan weten ze aan het eind nog 'oh ja dat meisje met de tooi'!En als ze dan ook nog op het grote LED scherm die jeugdfilmpjes toont, dan is het ook nog duidelijk dat het niet eens 'zomaar' een verkleedpartij is.
ik had dit ook gemist, waar haalt Ali B toch in godsnaam die ''Hoempapa tonen'' vandaanquote:
Ja, dan moet je je even aanmelden, irritant hequote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef Fascination het volgende:
Zit ik een beetje op dat escforum te lezen, krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Wat is deze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |