Ik blijf erbij dat ze eerst een lesje Engels moet nemen en niet zo achterlijk moet doen met dr stem.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:56 schreef Supermen12 het volgende:
Ik ga steeds meer van haar nummer houden en geloof er echt in dat we de finale halen![]()
Ze doet niet achterlijk met haar stem, dat IS haar stem.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:57 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ze eerst een lesje Engels moet nemen en niet zo achterlijk moet doen met dr stem.
Ja ik wilde eerst iedereen richting het Nederland-Joan topic dirigeren, maar heb mijn post maar geëditquote:
Ze zingt onnodig hoog, maar misschien is dat inderdaad een kwestie vans maak.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze doet niet achterlijk met haar stem, dat IS haar stem.
En daar houd je van of daar houd je niet vanJij kennelijk niet en dat kan!
Donequote:Op maandag 27 februari 2012 19:58 schreef roos85 het volgende:
Had de blog van Cee nog gauw in de OP gezet
Greys, mag de nabeschouwing mss ook in de OP?
Ah, primaquote:Op maandag 27 februari 2012 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik wilde eerst iedereen richting het Nederland-Joan topic dirigeren, maar heb mijn post maar geëdit![]()
Want er mag ook nog wel even lekker over Raffa gemopperd worden en nabeschouwd enzo over gister! Doen we het Joan topic alleen voor berichtgevingen over Joan zelf
Ik schrok ook heel even van die heel hoge stukjes, maar in de 'gewone' stukken vind ik haar stem juist tof en opvallend. Dat hoge moet ik ook nog even aan wennen, in die paar korte stukjesquote:Op maandag 27 februari 2012 20:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ze zingt onnodig hoog, maar misschien is dat inderdaad een kwestie vans maak.
Ik vond Pearl écht super zingen, maar ik zat heel de tijd gaapgebaren naar Erik achter mij op de tribune te maken. Echt, na een minuut dacht je al 'next....'. Je zat er niet echt van op het puntje van je stoel zeg maar... Dan vond ik Impossible Dream nog beter, en dat haalde het ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:02 schreef Fred_B het volgende:
Als je kijkt wat voor ballads Kroatië en Slovenië sturen, zou het naar mijn mening absoluut niet zo'n zekerheid zijn dat Pearl de finale zou halen. En Ivan zou daar sowieso niet in slagen, dus ik ben nog steeds blij met de keus voor Joan
Ik denk dat ze gelijk gaat krijgen, kom op zeg, sorry voor alle fans hier, maar vind je dit serieus een mooi nummer dat sterk gezongen wordt? Ik vind het echt saai geneuzel om te horen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef Supermen12 het volgende:
In dat nabeschouwingsfilmpje laat Raf zich van een bitchkant zien.. slechte verliezer! ''Ik denk dat we het niet gaan halen, ik denk dat het te lief is''![]()
Sorry hoor maar ik vond Joan's nummer zondag er echt in positieve zin uitspringen van alle 6 de nummers..quote:Op maandag 27 februari 2012 20:07 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijk gaat krijgen, kom op zeg, sorry voor alle fans hier, maar vind je dit serieus een mooi nummer dat sterk gezongen wordt? Ik vind het echt saai geneuzel om te horen.
Dat zegt juist een hoop over alle andere deelnemers als dit er al als goed uitspringt. Ik heb bewust niet gekeken zodat ik objectief enkel naar dit nummer kon kijken en luisteren en wordt er echt niet warm of koud van. Het is gewoon nietszeggend en na een paar minuten weet je al niet meer hoe het gaat. Ze zal best een goede stem hebben, maar dat komt er hier ook niet echt uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef Supermen12 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vond Joan's nummer zondag er echt in positieve zin uitspringen van alle 6 de nummers..
Ik vond persoonlijk die hoge stukjes erg leuk. Ik hou daar wel van en het geeft het nummer net iets extra's.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schrok ook heel even van die heel hoge stukjes, maar in de 'gewone' stukken vind ik haar stem juist tof en opvallend. Dat hoge moet ik ook nog even aan wennen, in die paar korte stukjes
Vorig jaar?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef Samson het volgende:
Sieneke was natuurlijk ook best goed vorig jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |