Wie niet sterk is op het internet, die moet maar denken op het internet?quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik weet dat het over komt als the internetz-thought-guy maar come-on, je bloedt gaat toch koken als je zoiets hoort? Er moet toch iemand zijn die hem het huis zou door trappen?
En "bloedt" is ook behoorlijk tenenkrommendquote:Op maandag 9 april 2012 00:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Wie niet sterk is op het internet, die moet maar denken op het internet?
Niet eens opgevallen.quote:Op maandag 9 april 2012 00:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En "bloedt" is ook behoorlijk tenenkrommend
Zo heb ik een collega, die consequent het zelfstandig naamwoord schrijft als 'antwoordt'quote:Op maandag 9 april 2012 00:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Intelligent klinkende zinnen proberen te formuleren met 'moeilijke' woorden, maar daarin hopeloos falenquote:Op zondag 8 april 2012 13:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vrij veel onzin bespeur ik hier. Wat anderen van mijn kledingstijl vinden interesseert mij vrij weinig. Ieder zijn ding, ieder zijn keuzes. Daar gaat het ook niet om. Of het nu complementen zijn (wat het over het algemeen is) of kritiek. Het stoort mij echter wanneer dingen gesuggereerd worden die nergens op gebaseerd zijn zonder een degelijke onderbouwing. Daarbij komt bovenop dat 'oneliners' makkelijk te beschrijven zijn, maar vaak tegen het 'kolder' gehalte aanzitten. Jij of een ander (op dit forum) kent mij niet. De feitelijkheid om iemand als uitslover te betitelen ontbreekt. Eenieder mag zijn mening uiten, dat staat ook niet ter discussie, desalniettemin mag ik daarop reageren en iemand zijn beweegredenen hierover onderhoren.
Overigens zit dit weer tegen het 'off-topic' gehalte aan. Niet de bedoeling van dit topic. Dus hier wil ik het bij laten.
Badluizen zou ik gewoon droogleggen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:15 schreef dwerg het volgende:
Badluizen negeren is een optie. Soms zijn ze ook ineens weer allemaal weg. Geen idee hoe het kan. Stel dat je gif wilt gebruiken, moet je wel weten welk soort luis het is. Een middel als Pirimor inzetten tegen katoenluis is zinloos, dan heb je Plenum of Teppeki nodig. Ik zou voor negeren kiezen als de schade beperkt blijft.
Wat dacht je van bladluis?quote:Op maandag 9 april 2012 20:17 schreef Sosha het volgende:
Badluizen?Wat wordt hier in vredesnaam bedoeld?
[..]
Dat laatste, ik ook. We zijn niet de enigen overigens [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #69quote:Op maandag 9 april 2012 20:17 schreef Sosha het volgende:
Badluizen?Wat wordt hier in vredesnaam bedoeld?
Ik erger mij best een beetje aan mensen als Mister J.Lo
Het werd wit DIK WIT voor m'n ogen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:06 schreef tong80 het volgende:
De Jupiler leaque en Amstel-Gold race wel ?
Je bloedt!quote:Op maandag 9 april 2012 00:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen niet in deze zinquote:
Dat topic moet je volgen vanaf pagina 1!! Backfiretopic!! Puur entertainmentquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:10 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Dat laatste, ik ook. We zijn niet de enigen overigens [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #69
Moet je de epistels van deze TS 's zien door te worstelen:quote:Op maandag 9 april 2012 12:36 schreef cinnamon_M het volgende:
Intelligent klinkende zinnen proberen te formuleren met 'moeilijke' woorden, maar daarin hopeloos falen
Indeed!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:31 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat topic moet je volgen vanaf pagina 1!! Backfiretopic!! Puur entertainment
Oh my.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je de epistels van deze TS 's zien door te worstelen:
PSYCHOTORNADOTESTS van vliegtuigen etc.
Uren vermaak voor het hele gezin.
Wat?quote:Het zou natuurlijk allemaal toeval kunnen zijn geweest, ware het niet dat sinds die psychotornadotest een scala van met behulp van schriftelijk geanalyseerde voor de luchtvaart sociale tegenstellingen opgewekte sociale natuurrampen van dien aard, in een paar maanden tijds toch wel een tiental hoofdoorzaken van zulk soort vliegrampen aan konden wijzen.
't Is ook een leidensweg.quote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Wauw, dit is wel keiharde bewijs detectives Fascination en L0t![]()
![]()
Eens kijken wat J.Lo zelf te zeggen heeft, ik vind het zelf ook een beetje triest. Wel jammer want ik vond de foto's toch wel tof om te zien.
Wel raar dat hij steeds zo opging in de discussies. Hij leed een dubbel leven.
En nu dus ook nog eens gefaald met fake-foto's.quote:Op maandag 9 april 2012 12:36 schreef cinnamon_M het volgende:
Intelligent klinkende zinnen proberen te formuleren met 'moeilijke' woorden, maar daarin hopeloos falen
Staat er hier nu niet iets in de trant van: 'het intelligent formuleren van klinkende zinnen'? Dat het 'intelligentklinkende' of 'intelligent-klinkende' zou moeten zijn? Een eerlijke vraag hoor, want ik weet het ook niet 100% zeker.quote:Op maandag 9 april 2012 12:36 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef poepa het volgende:
[..]
Om mensen eerst een tijd lang voor de katse viool te laten werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |