Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door StijnDa op 27-02-2012 17:53:52 ]
Idioot, idioter, idiootst, dan probeert ie weer normaal te doen en gaat ie iedereen advies geven over een spel dat hij zelf niet door heeft, daarna doet ie weer idioot, etc etcquote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ja ik wil weer fappen. En wat heb ik gemist stijn? Stoereboii die een idioot is?
Hoezo? Zo vaak gebeurt dat niet..quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar ben je wel aan gewend ondertussen he?
Neequote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef Kamikazie het volgende:
Vanavond even een record zetten met snelste vol?
haha, ludiek planquote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef Kamikazie het volgende:
Vanavond even een record zetten met snelste vol?
sorryquote:Op maandag 27 februari 2012 17:55 schreef StijnDa het volgende:
Deze lijst is wel erg spam bevorderend
Onmogelijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
het zou een leuk plan zijn om er een heel topic door te jagen met nuttige posts in minder dan 88 minuten
Ik heb geen ambitie voor de nummer 1 plek hoor, vooral de april maand zal ik regelmatig pleite zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 17:55 schreef StijnDa het volgende:
Deze lijst is wel erg spam bevorderend
Why?!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen ambitie voor de nummer 1 plek hoor, vooral de april maand zal ik regelmatig pleite zijn
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef GuRBuH het volgende:
Even minuut stilte voor diegenen die hun leven hebben gegeven voor deze reeks. R.I.P SuperHarregarre en Omnirocket.
Waarschijnlijk weekendje weg, plus een ander weekendje weg, vrijdag naar Gelsenkirchen, dan bier drinken savonds, zaterdag naar Schalke 04 - Borussia Dortmund, savonds bier, en zondag avond weer thuisquote:
we beginnen steeds meer aandacht te trekken bij de mods ook, toch uitgegroeid naar een van de grootste reeksen van GAMquote:Op maandag 27 februari 2012 18:04 schreef pascal08 het volgende:
Wat een geschiedenis heeft dit topic. Eigenlijk verdient dit wel een plek in een museum.
Oh zo, tja vind ik niet zo'n probleemquote:Op maandag 27 februari 2012 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan niet meer unlimited trollen helaas
DM posten BAN TR GEMACHTquote:Op maandag 27 februari 2012 18:07 schreef StijnDa het volgende:
Berichtje van Rijst; JAWEL KUT MONGOL ANDRS HAD IK DIE BAN NIET
Sst niet doorvertellen dat ik het heb gepost, anders krijg ik vast ook een ban.
jezus heb je nu al geïnteresseerden?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:12 schreef Thorb het volgende:
Ey Kevin(?)/Dudeweiser ik kreeg nog een reactie op mijn advertentie. Maar ik heb geen coins meer, nog niet gezegd want misschien dat jij aan hem wil verkopen? Dan geef ik dat wel door
Kevin jaquote:Op maandag 27 februari 2012 18:12 schreef Thorb het volgende:
Ey Kevin(?)/Dudeweiser ik kreeg nog een reactie op mijn advertentie. Maar ik heb geen coins meer, nog niet gezegd want misschien dat jij aan hem wil verkopen? Dan geef ik dat wel door
Lol, ik ga anders ook een advertentie zetten vanavondquote:Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
jezus heb je nu al geïnteresseerden?
Omdat je die spelers anders niet op 9 chemistry krijgt in een Brasilver team en als invaller wel.. dus zetten ze drie goedkope spelers op 9 chemistry er neer en dan de klasbakken die er niet bij passen laten invallen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat in een tournooi doen? Speel de laatste tijd bijna alleen maar single matches dus dat is wat anders want dan zie je elkaars rating
Doe gewoon, die is een paar duizend muntjes duurderquote:Op maandag 27 februari 2012 18:18 schreef Thorb het volgende:
Trade offer voor IF Klose 4-2-3-1, namelijk IF Pazini 4-2-3-1 twijfel
Naaibalquote:Op maandag 27 februari 2012 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst is geband om die piemel?die had ik voor de grap gereported haha
![]()
KLOOTZAKquote:Op maandag 27 februari 2012 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Ik dacht dat je alleen een taalnazi wasquote:Op maandag 27 februari 2012 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Hoeveel heeft ie nodig? En welke console?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:12 schreef Thorb het volgende:
Had hem ook gepakt, anders ging klose voor 22k en zag een Pazzini met 25kquote:Op maandag 27 februari 2012 18:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Doe gewoon, die is een paar duizend muntjes duurder
IF Pepe?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil hier 3-4-3 van gaan bouwen, maar ik kom er niet uit...
LW wordt UP Nani, makkelijk. Spits UP Aguero, of evt. UP Van Persie als dat beter uitkomt.
Probleem is dat Maicon zo een extra verbinding krijgt en 7 chemistry verliest naar 5. Een andere RM (of RB mag ook) als hij maar 7 chemistry haalt en kan verdedigen.
Niet echt te doen of wel?
Enkele link met Silva/Lucio, da's allesquote:
ST Persie, RW Eliaquote:Op maandag 27 februari 2012 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
LW wordt UP Nani, makkelijk. Spits UP Aguero, of evt. UP Van Persie als dat beter uitkomt.
Probleem is dat Maicon zo een extra verbinding krijgt en 7 chemistry verliest naar 5. Een andere RM (of RB mag ook) als hij maar 7 chemistry haalt en kan verdedigen.
Danilinho. Dat kreng chillt 'm standaard op je eigen achterlijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Busquets is beter.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:36 schreef stoereboii het volgende:
Zou ik van iemand aub 2k kunnen lenen? Er loopt zo een IF medel af en heb 2k te weinig
Hulk geen optie?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Tsjah, bij de Aldi hier kun je wss bijna exact dezelfde foto makenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:35 schreef Joodnl het volgende:
Zooo.. zijn we weer... Vandaag naar Talentendag bij Ajax geweest voor me zoontje!
Helaas waren alle spelers bijna al weg.
Maar terwijl Don aan het voetballen is, roepen ze allemaal tijdens het voetballen....
Heeeeee.... Aisatti.
Ff foto voor hem gemaakt en op zijn ajaxshirt een handtekening laten zetten.
[ http://imageshack.us/photo/my-images/24/aisatti.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Matige rechtervoet, en 3 keer 7 chemistry (Maicon, Hulk en Persie/Aguero), niet ideaal zeg maar.quote:
Klopt.... Gelukkig heeft een jochie van 10 dat besef nog niet en is hier erg blij meequote:Op maandag 27 februari 2012 18:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, bij de Aldi hier kun je wss bijna exact dezelfde foto maken![]()
/carequote:Op maandag 27 februari 2012 18:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Pff heb sahin voor 3,4k gezet, goedkoopste en nog niet eens weghelp me fokkerdst
Discard gewoon 3 shiny's en een gewone goldquote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan aub iemand helpen? Je hebt de coins morgen of zelfs vanavond al terug! Dat zweer ik, 2k
Zo jammer dat je me pedo hebt genoemd.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan aub iemand helpen? Je hebt de coins morgen of zelfs vanavond al terug! Dat zweer ik, 2k
Ik ga zo voor je kijken of ik het hebquote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
gastquote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga zo voor je kijken of ik het heb
Beetje aardig doen kan geen kwaadquote:
PEDO!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo jammer dat je me pedo hebt genoemd.
Heb alleen spelers van boven 3,5k in club dus is niet echt een optiequote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Discard gewoon 3 shiny's en een gewone gold
Ja, maar als je nu heb die coins geeft...roept ie dat je van hem betaalde prostitutie verwachtquote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje aardig doen kan geen kwaad
hoe onaardiger je doet hoe sneller ie weg isquote:Op maandag 27 februari 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje aardig doen kan geen kwaad
Thanksquote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga zo voor je kijken of ik het heb
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie wil je kopen eigenlijk?quote:
Pfff dan zeg ik het maar niet hè...quote:Op maandag 27 februari 2012 18:46 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wie wil je kopen eigenlijk?
dan ga ik hem vast halen
Ik gok op die IF Medel 433?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Pfff dan zeg ik het maar niet hè...
IF Medelquote:Op maandag 27 februari 2012 18:46 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
dan ga ik hem vast halen
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:46 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
dan ga ik hem vast halen
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:36 schreef stoereboii het volgende:
Zou ik van iemand aub 2k kunnen lenen? Er loopt zo een IF medel af en heb 2k te weinig
Door jou? Bedankt hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 18:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
gehehehe er staat zeker een bod op van 16K
ach, scheelt 250 coins.... Ik zie het probleem niet.quote:
Gisteren deed iedereen aardig en nu weer niet? :Squote:Op maandag 27 februari 2012 18:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je dan eindelijk weg? Voor altijd bedoel ik he.
Het is niks persoonlijks, maar hier valt gewoon winst op te pakkenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Gisteren deed iedereen aardig en nu weer niet? :S
Maar ik heb die coins niet, ik wil em gewoon hebbenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ach, scheelt 250 coins.... Ik zie het probleem niet.
Doe gewoon spelen, net als de rest? Dan kun je hier ook even niet posten, wij ook blij.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:52 schreef stoereboii het volgende:
Blanco mag ik em dan hebben voor 16500 in een trade offer dus zonder tax please?
hoe noem je mij?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:52 schreef stoereboii het volgende:
Blanco mag ik em dan hebben voor 16500 in een trade offer dus zonder tax please?
Pretty please!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:52 schreef stoereboii het volgende:
Maar dat is de goedkoopste medel!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe gewoon spelen, net als de rest? Dan kun je hier ook even niet posten, wij ook blij.
win-win situatie
ik zet hem vannacht erop voor 23K Bin en als hij morgenmiddag nog niet verkocht is kan je hem krijgen voor 17500.quote:
Er komen wel weer nieuwe kansen. Gek, laatste 2 dagen zat je iedereen advies te geven, alsof je jaren en jaren meeliep. En nu ben je weer.... stoereboiiquote:Op maandag 27 februari 2012 18:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar dat is de goedkoopste medel!
Weet ik wel maar is 1 à 2k nu zoveel gevraagd?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er komen wel weer nieuwe kansen. Gek, laatste 2 dagen zat je iedereen advies te geven, alsof je jaren en jaren meeliep. En nu ben je weer.... stoereboii
Top man, thanksquote:Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik zet hem vannacht erop voor 23K Bin en als hij morgenmiddag nog niet verkocht is kan je hem krijgen voor 17500.
PRECIES! zit je nou gewoon te liegen tegen mij?!?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je zei toch Blanco, of las ik dat verkeerd?
Voor trade offers geldt de tax ook gewoon.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:52 schreef stoereboii het volgende:
Wist ik niet sorryquote:Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor trade offers geldt de tax ook gewoon.
De meesten hier zou ik het zo geven als het echt nodig is ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Weet ik wel maar is 1 à 2k nu zoveel gevraagd?
Srrquote:Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
PRECIES! zit je nou gewoon te liegen tegen mij?!?
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 18:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De meesten hier zou ik het zo geven als het echt nodig is ja.
Nice, gooi maar een gouden speler op de TP, dan bied ik 2 coinsquote:Op maandag 27 februari 2012 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
2?! Oh jij bent echt de coolste persoon op dit forum.no homo
Ok, ik zet nu TIF Nenê erop voor 150 BIN.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nice, gooi maar een gouden speler op de TP, dan bied ik 2 coins
ik bied 3 coins!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ok, ik zet nu TIF Nenê erop voor 150 BIN.
Shhht, dont jinx it!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stoereboii is wel ineens weer stil
Die naam ook, het is het zelfde als ik mezelf jonge puber zou noemen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stoereboii is wel ineens weer stil
Jij bent geen jonge puber, jij hosselt ze alleen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die naam ook, het is het zelfde als ik mezelf jonge puber zou noemen.
haha, ja, jij noemde zn naam, en toen werd het getriggeredquote:Op maandag 27 februari 2012 19:33 schreef Kamikazie het volgende:
Is die stoereboii bash nog steeds bezig? Nice, ik wil meedoen!
Eindbaasquote:
Je bent zo lekker bezig freek!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef stoereboii het volgende:
Gozer met up ba, up suarez, up Reina, IF colloccini en IF johnson, ik win 9-0ik: 29 schoten, hij 4, ik 24 op doel hij 1, maar in het begin pakte Reina echt alles, vandaar maar 9 goals
stoereboiiquote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef stoereboii het volgende:
Gozer met up ba, up suarez, up Reina, IF colloccini en IF johnson, ik win 9-0ik: 29 schoten, hij 4, ik 24 op doel hij 1, maar in het begin pakte Reina echt alles, vandaar maar 9 goals
Lijkt me niet, niets illegaals toch. Of is het verboden coins te verkopenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Als je nou je coins voor 15 euro per 100K kunt verkopen. En je koopt ze voor 10 euro per 100K terug. Je doet het met miljoenen tegelijk.
Dan word je rijk.
Maar: word je dan ook gebanned bij EA?
Het is tegen de regels, maar niemand die het zietquote:Op maandag 27 februari 2012 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Als je nou je coins voor 15 euro per 100K kunt verkopen. En je koopt ze voor 10 euro per 100K terug. Je doet het met miljoenen tegelijk.
Dan word je rijk.
Maar: word je dan ook gebanned bij EA?
Is tegen de license agreement die je bent aangegaan. Maar het enige wat ze kunnen doen is je account bannen volgens mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lijkt me niet, niets illegaals toch. Of is het verboden coins te verkopenWel goede handel.
ben toch bang dat als je meer dan 10 onwaarschijnlijke transacties achter je naam hebt, er wel alarmbelletjes gaan rinkelen..quote:Op maandag 27 februari 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is tegen de regels, maar niemand die het ziet
Geinig, opeens post jij hier over je wedstrijden. Toen je nog geld had deed je dat nooit. Zit er zelf ook aan te denken om mijn coins te verkopen maar ik denk dat ik spijt krijg en dat ik mijn teams terug wil.:quote:Op maandag 27 februari 2012 19:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ook
---
Speelde tegen gast met 4-2-2-2 gouden Brazilianen. Alleen hij had op RB een CF en de andere verdedigers waren bronzes, CDM, CB en STDus ik dacht die gaat meteen wisselen maar dat viel mee. Wisselt ie in de 60e minuut bij 3-1 achter Micolli, Podolski en Findley erin
WTF, ga verdedigers kopen. Ragequit na 70 minuten omdat ie geel krijgt
quote:Belgie 4321
Senegal 451
Mex + MLS + Vela Silvers 4222
Serie A + Franse Defends Silvers 4222
MLS Bronze A 4321
MLS Bronze B 4321
Ze weten het van veel mensen (o.a. Youtubers), maar ze doen er niks aan.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ben toch bang dat als je meer dan 10 onwaarschijnlijke transacties achter je naam hebt, er wel alarmbelletjes gaan rinkelen..
Toen ik nog eens naar mijn teams keek, dacht ik: Ik ga mijn MLS B verkopen. A naar een andere formatie en een nieuw Bronze team maken.quote:Belgie 4321
Senegal 451
MLS Bronze A 4321
MLS Bronze B 4321
Voor de zekerheid op een 2e account doen en achter TOR zitten. Maar een man als KSI doet ook transacties van miljoenen geloof ik..quote:Op maandag 27 februari 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ben toch bang dat als je meer dan 10 onwaarschijnlijke transacties achter je naam hebt, er wel alarmbelletjes gaan rinkelen..
Thanksquote:
Stop je dan met fut?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ahhh verdomme weer geen kut uit zo'n pakje. Ik ga lekker m'n coins verkopen!!
EA
Lol nee. Ik hoef toch niet zulke dure teams dus heb ook niet zo veel aan al die coins!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:01 schreef laucas het volgende:
Valt me controller uit, ik snel de kabel met de lader er aan.... ga ik perongeluk met mn hand langs de 'open tray' knop die overgevoelig is
Klopt wel, denk dat ik ze tegen eind augustus/begin september verkoop en dat een domme kut er nog in trapt, kan ik alvast wat packs kopen voor FIFA 13quote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lol nee. Ik hoef toch niet zulke dure teams dus heb ook niet zo veel aan al die coins!
moet je aan een belg proberen te verkopenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Klopt wel, denk dat ik ze tegen eind augustus/begin september verkoop en dat een domme kut er nog in trapt, kan ik alvast wat packs kopen voor FIFA 13
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je aan een belg proberen te verkopen
Of aan een Hollander, die schijnen erg naïef te zijn...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je aan een belg proberen te verkopen
Niet zo naief dat we in een belg trappen die ons kutspelers aan wilt smeren tegen veel te hoge prijzen blijkbaarquote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Of aan een Hollander, die schijnen erg naïef te zijn...
Nee grapje, maar stop gewoon over Belgen
sommige Belgen hebben het een beetje te hoog in de bol blijkbaarquote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Of aan een Hollander, die schijnen erg naïef te zijn...
Nee grapje, maar stop gewoon over Belgen
Ik zei toen 50k hè, heb alles appart verkocht voor 70k, mss toch niet zo overdreven hoog dan denk ik zoquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet zo naief dat we in een belg trappen die ons kutspelers aan wilt smeren tegen veel te hoge prijzen blijkbaar
19K voor die kutkeeper die voor 11K over de toonbank ging. ongeveer 70% te veel. Hier noemen we dat oplichterij.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik zei toen 50k hè, heb alles appart verkocht voor 70k, mss toch niet zo overdreven hoog dan denk ik zo
Huh? Over wie heb je het???quote:Op maandag 27 februari 2012 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
19K voor die kutkeeper die voor 11K over de toonbank ging. ongeveer 70% te veel. Hier noemen we dat oplichterij.
Dank uquote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Ospina
en doe nou niet alsof je niet weet waar het over gaat
Gast kan jij niet gewoon weg gaan? Niemand mag je, je bent irritant, je gaat voortdurend offtopic.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gast kan jij niet gewoon weg gaan? Niemand mag je, je bent irritant, je gaat voortdurend offtopic.
Donder gewoon op.
Donkergroen. Zojuist met Ronaldo nog geprobeerdquote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef Fuszy het volgende:
een LM op CM positie heeft een donkergroene positie of een rode?
Ik heb hem nooit aan jullie willen verkopen??? Vroeg gewoon of ik em een paar weken kon bijhouden om dan voor 20k ofzo te verkopenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
colombiaanse if keeper uit de league 1.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gast kan jij niet gewoon weg gaan? Niemand mag je, je bent irritant, je gaat voortdurend offtopic.
Donder gewoon op.
het gaat toch alleen maar om de pace dus gewoon IF Walcutquote:Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef StijnDa het volgende:
Wat zouden jullie eerder doen, IF Walcott op RW of SIF Walcott op RW met 7 chemistry?![]()
Stats: Shooting +3 Passing +7 Dribbling +2.
Zou voor de chem 9 gaan persoonlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef StijnDa het volgende:
Wat zouden jullie eerder doen, IF Walcott op RW of SIF Walcott op RW met 7 chemistry?![]()
Stats: Shooting +3 Passing +7 Dribbling +2.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet je maar niet overstappen.
[X] Geschiktquote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Donder gewoon op.
Ja niet helemaalquote:Op maandag 27 februari 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat toch alleen maar om de pace dus gewoon IF Walcut
Zou je voor de zekerheid niet even wachten tot woensdag? Hij speelde niet heel goed, maar scoorde wel 2x tegen de rivaal en je weet het nooit met eaquote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja niet helemaalEen RW moet gewoon pace hebben, laten we zeggen 82+. Maar passing en shooting vind ik wel belangrijk. De vraag is, hoeveel invloed heeft 7 chemistry.
73 of 80 passing is best veel. En dan nog 77 ipv 74 shooting.
Oh, ja niet op geletquote:Op maandag 27 februari 2012 20:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou je voor de zekerheid niet even wachten tot woensdag? Hij speelde niet heel goed, maar scoorde wel 2x tegen de rivaal en je weet het nooit met ea
Je hebt hem hier tig keer proberen te slijten..lul niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit aan jullie willen verkopen??? Vroeg gewoon of ik em een paar weken kon bijhouden om dan voor 20k ofzo te verkopenmaar Komop, gister was iedereen vriendelijk en nu weer niet???
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de eerste keer in m'n leven een 25k pack gekocht. Resultaat
Een Negredo, spits met 67 pace en een Ganso.
Tyfuszooi.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef Toefjes het volgende:
Dit gaat m worden, indien Messi en IF Benzema verkocht worden:
http://www.futhead.com/12/squad/93089
Medel zou daar toch gewoon 9 chem moeten halen?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef Toefjes het volgende:
Dit gaat m worden, indien Messi en IF Benzema verkocht worden:
http://www.futhead.com/12/squad/93089
Ja, FUThead liegt soms een beetje, ik ga er vanuit dat iedereen chem 9 heeftquote:Op maandag 27 februari 2012 20:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Medel zou daar toch gewoon 9 chem moeten halen?
een dode link wordt gecompenseerd door een dubbele dus wat is dezequote:Op maandag 27 februari 2012 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, FUThead liegt soms een beetje, ik ga er vanuit dat iedereen chem 9 heeft
Ik zei dat als ie niet wegging iemand em voor 11k mocht... Lul niet...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt hem hier tig keer proberen te slijten..lul niet.
Nee, je post hier alleen als je met pech verliest..een normale overwinning kunnen de meesten wel prima hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Typisch het volgende:
Toch grappig hoe hier iedereen alleen verliest met pech.
Haha, leuke binnenkomerquote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Typisch het volgende:
Toen ik nog eens naar mijn teams keek, dacht ik: Ik ga mijn MLS B verkopen. A naar een andere formatie en een nieuw Bronze team maken.quote:Belgie 4321
Senegal 451
MLS Bronze A 4321
MLS Bronze B 4321
Ga zelf eens buiten als 35-jarige ofzo? Ga mij iig niet de les spellenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
rot op man. heb je geen leuke vrienden ofzo, dat je hier zo graag erbij wilt horen?
Tnxquote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
Mooi team Toef. Zou idd 9 chem moeten zijn lijkt me
Ik denk dat ik niemand ook maar iets heb misdaan hier? Snap het ook niet, gister was iedreen vriendelijk...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stoereboii, ik raad je aan om dit topic tijdelijk te verlaten
idd!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Typisch het volgende:
Negeren is iets anders dan vriendelijk zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niemand ook maar iets heb misdaan hier? Snap het ook niet, gister was iedreen vriendelijk...
Een dag niet uitgescholden worden als vriendelijk zienquote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Negeren is iets anders dan vriendelijk zijn.
Ik werd absoluut niet genegeerdquote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Negeren is iets anders dan vriendelijk zijn.
Nigger, dat is de beste spits in het spel.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
En nog een 7,5 pack. Ik had een Suazo.
ga weg.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik werd absoluut niet genegeerd
vorig jaar wel in ieder gevalquote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nigger, dat is de beste spits in het spel.
Geen zin in een ban ofzo.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
massa negeer actie proberen? Niemand verzaken dan
Deal.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
Ik stem voor, al was ik hier onbewust al wel een tijdje mee bezig alquote:Op maandag 27 februari 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
Normaal heeft iedereen lag danquote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee duh. Omdat jij degene bent die host.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |