PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Zonde!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:57 schreef laucas het volgende:
12.5K finale verloren door een blunder van Buffon![]()
Hij had maar 1 kansje nodig en die benutte hij ook maar wat een fail zeg van Buffon. En als je ze zelf niet maakt dan doet de tegenstander dat wel
PS3? Potje doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:04 schreef Ferdii het volgende:
ik loop ook steeds vast door blunders in die 12.5k, vaak in halve finale
mis dan wel Fer met zijn verdediging
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef Pino0 het volgende:
Heerlijk, Fifa!
Voelt zo lekker als je beter speelt maar hem er niet inkrijgt toch nog in de 90e minuut een fraaie kopbal te maken voor de 2-1.
Uiteindelijk dwing je het gewoon af.
Als je beter speelt maak je op ten duur alsnog gewoon een goal, maakt niet uit of het dit keer een kopbal was.quote:
als je maar genoeg aanvalt, komt op gegeven moment echt wel de situatie dat je speler vrij komt en hem simpel kan binnenkoppenquote:
Ik heb een zwik aan headcoaches gekocht met contract +3%quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef DannyDeko het volgende:
M'n eerste IF gekochtIF Baptista, is geen drol waard maar ik kon 'm goed gebruiken
Even een ander iets. In hoeverre hebben die headcoaches en fysio lui enzo nut? Is het 't waard om er een zooi van te kopen? En hoeveel headcoaches kunnen tegelijk aan de bak?
Bedoel je dan niet managers? Head coaches zijn toch juist Heading, Passing, Shooting, Pace etc?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb een zwik aan headcoaches gekocht met contract +3%
Eentje heb ik ingesteld als hoofdcoach natuurlijk, de rest gewoon aan mijn club toegevoegd.
Nu krijg ik ongeveer 40% extra contracts als ik een contractkaartje op een speler gebruik
( bijvoorbeeld een contractkaartje van 18, dan krijg ik dus 25 contracts erbij ).
da's wel handig dus.
Vreemd genoeg kom ik bijna nooit IF teams tegen. Heb al zo'n 1000 wedstrijden gespeeld en nog nooit toty Ronaldo ofzo tegengekomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef Ferdii het volgende:
Bah in 90ste min verliezen door een kopbal van puyol, stom kneuzen team ook![]()
If spelers hebben ut eigenlijk wel verneukt, iedereen loopt tegenwoordig rond met spelers als drogba torres Rooney etc. Kosten dan ook geen drol meer
klopt, er zijn inderdaad maar weinig IF teams...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vreemd genoeg kom ik bijna nooit IF teams tegen. Heb al zo'n 1000 wedstrijden gespeeld en nog nooit toty Ronaldo ofzo tegengekomen.
Altijd weer die standaard teams die er niets van kunnen
Ik kom er anders genoeg tegen. Maar aan de andere kant kom ik ook genoeg mensen tegen die net met FUT begonnen zijn en allemaal bronze en silvers hebben staan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vreemd genoeg kom ik bijna nooit IF teams tegen. Heb al zo'n 1000 wedstrijden gespeeld en nog nooit toty Ronaldo ofzo tegengekomen.
Altijd weer die standaard teams die er niets van kunnen
Nou ik vind die spelers anders duur genoegquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef Ferdii het volgende:
Bah in 90ste min verliezen door een kopbal van puyol, stom kneuzen team ook![]()
If spelers hebben ut eigenlijk wel verneukt, iedereen loopt tegenwoordig rond met spelers als drogba torres Rooney etc. Kosten dan ook geen drol meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |