PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Zonde!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:57 schreef laucas het volgende:
12.5K finale verloren door een blunder van Buffon![]()
Hij had maar 1 kansje nodig en die benutte hij ook maar wat een fail zeg van Buffon. En als je ze zelf niet maakt dan doet de tegenstander dat wel
PS3? Potje doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:04 schreef Ferdii het volgende:
ik loop ook steeds vast door blunders in die 12.5k, vaak in halve finale
mis dan wel Fer met zijn verdediging
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef Pino0 het volgende:
Heerlijk, Fifa!
Voelt zo lekker als je beter speelt maar hem er niet inkrijgt toch nog in de 90e minuut een fraaie kopbal te maken voor de 2-1.
Uiteindelijk dwing je het gewoon af.
Als je beter speelt maak je op ten duur alsnog gewoon een goal, maakt niet uit of het dit keer een kopbal was.quote:
als je maar genoeg aanvalt, komt op gegeven moment echt wel de situatie dat je speler vrij komt en hem simpel kan binnenkoppenquote:
Ik heb een zwik aan headcoaches gekocht met contract +3%quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef DannyDeko het volgende:
M'n eerste IF gekochtIF Baptista, is geen drol waard maar ik kon 'm goed gebruiken
Even een ander iets. In hoeverre hebben die headcoaches en fysio lui enzo nut? Is het 't waard om er een zooi van te kopen? En hoeveel headcoaches kunnen tegelijk aan de bak?
Bedoel je dan niet managers? Head coaches zijn toch juist Heading, Passing, Shooting, Pace etc?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb een zwik aan headcoaches gekocht met contract +3%
Eentje heb ik ingesteld als hoofdcoach natuurlijk, de rest gewoon aan mijn club toegevoegd.
Nu krijg ik ongeveer 40% extra contracts als ik een contractkaartje op een speler gebruik
( bijvoorbeeld een contractkaartje van 18, dan krijg ik dus 25 contracts erbij ).
da's wel handig dus.
Vreemd genoeg kom ik bijna nooit IF teams tegen. Heb al zo'n 1000 wedstrijden gespeeld en nog nooit toty Ronaldo ofzo tegengekomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef Ferdii het volgende:
Bah in 90ste min verliezen door een kopbal van puyol, stom kneuzen team ook![]()
If spelers hebben ut eigenlijk wel verneukt, iedereen loopt tegenwoordig rond met spelers als drogba torres Rooney etc. Kosten dan ook geen drol meer
klopt, er zijn inderdaad maar weinig IF teams...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vreemd genoeg kom ik bijna nooit IF teams tegen. Heb al zo'n 1000 wedstrijden gespeeld en nog nooit toty Ronaldo ofzo tegengekomen.
Altijd weer die standaard teams die er niets van kunnen
Ik kom er anders genoeg tegen. Maar aan de andere kant kom ik ook genoeg mensen tegen die net met FUT begonnen zijn en allemaal bronze en silvers hebben staan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vreemd genoeg kom ik bijna nooit IF teams tegen. Heb al zo'n 1000 wedstrijden gespeeld en nog nooit toty Ronaldo ofzo tegengekomen.
Altijd weer die standaard teams die er niets van kunnen
Nou ik vind die spelers anders duur genoegquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef Ferdii het volgende:
Bah in 90ste min verliezen door een kopbal van puyol, stom kneuzen team ook![]()
If spelers hebben ut eigenlijk wel verneukt, iedereen loopt tegenwoordig rond met spelers als drogba torres Rooney etc. Kosten dan ook geen drol meer
toch zie je bijna iedereen er mee lopenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou ik vind die spelers anders duur genoeg
is idd kansloosquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:33 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb EA_FLT al een pm gestuurd..fucking debiel dat Siem een CAM is. Ze maken IF's altijd in de positie van die wedstrijd..zie CB Toulalan, zie CAM Wijnaldum, CB Macherano etc en nu ineens niet
ja, maar dan kost het je 10K ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
is idd kansloos
maar een cam kan je ook omtoveren tot st toch?
pff geen eens robbenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja, maar dan kost het je 10K ofzo.
Bundesliga TOTY
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dBiPkzZMbaRLi
Denk niet dat ie z'n pm's leest.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:33 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb EA_FLT al een pm gestuurd..fucking debiel dat Siem een CAM is. Ze maken IF's altijd in de positie van die wedstrijd..zie CB Toulalan, zie CAM Wijnaldum, CB Macherano etc en nu ineens niet
Van Giovinco hebben ze ook een ST gemaakt waardoor hij waardeloos is
Heb wel vaker met hem gepm'd over dingen.quote:
Zullen we weer ff een potje doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:46 schreef DannyDeko het volgende:
3-1 achter staan tegen een BPL team met 75% IF en toch 4-3 winnen![]()
Luis Fabiano
Gewoon zo`n 7.5K ding.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:31 schreef Ferdii het volgende:
ik heb nog nooit een If in een pakje gehad
beste wat ik kreeg was adebayor oid
watvoor pakje had je gekocht?
Waarom denk je dat ik iedereen steeds loop te pushen hier om die values goed te checken..toen ik net bekend was met FUT heb ik ook echt teveel geld weggegooidquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:15 schreef mash_ het volgende:
ik had net bijna een silver speler gediscard die 14K waard bleek te zijn
Ik kijk altijd ff wat ze waard zijn, je weet maar nooit..quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:30 schreef Ferdii het volgende:
Ik ook standaard gingen de spelers van 64 fm 68 en 75 tm 78 rating richting discard. Enkel bekende namen of spelers met hoge pace checkte ik ff!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:48 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik kijk altijd ff wat ze waard zijn, je weet maar nooit..
Dat silver pakjes werkt nu echt goed op de PS3!
Die is gewoon wit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:55 schreef el-blanchito het volgende:
wojo, ik zag net iemand in een ziek mooi shirt spelen, volgens mij fiorentina uit
Andersom lijkt me?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:54 schreef el-blanchito het volgende:
gewoon die 3750 pakjes kopen, de contracten verkopen en de rest is profit
nope, met de contracten kom je al uit op 3750 meestal, en de rest wat je verkoopt is winstquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
weet ik, maar dat is juist mooi!
Die is gewoon wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |