Gamer IDsquote:Toch wel mooi die chantpack van de eredivisie die eerder in dit topic is samengesteld. Ben dus ook gelijk gaan zoeken naar chantpacks van andere competities en dan met name de Bundesliga, Premier League en Primera Division, maar dit is helaas nog niet gelukt.
Iemand hier die de chantpacks van de grote competities al wel ergens heeft gevonden?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/4401.pagequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:19 schreef Knuxie het volgende:
Toch wel mooi die chantpack van de eredivisie die eerder in dit topic is samengesteld. Ben dus ook gelijk gaan zoeken naar chantpacks van andere competities en dan met name de Bundesliga, Premier League en Primera Division, maar dit is helaas nog niet gelukt.
Iemand hier die de chantpacks van de grote competities al wel ergens heeft gevonden?
Als je even zoekt, dan kun je in de vorige topic zien dat ik een link heb geplaatst met alle competities + Nationale elftallen ..quote:
Hmm, dan heb ik er over heen gelezen, mijn excuses en alsnog dankquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je even zoekt, dan kun je in de vorige topic zien dat ik een link heb geplaatst met alle competities + Nationale elftallen ..
Zijn bij lange na (nog) niet compleet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je even zoekt, dan kun je in de vorige topic zien dat ik een link heb geplaatst met alle competities + Nationale elftallen ..
niet nodig. dan vergaat de wereld!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:31 schreef StijnDa het volgende:
Nog genoeg voor verbetering vatbaar voor 2012...
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel nodig, Fifa 12 komt uit in Oktober 2011, we moeten toch iets te doen hebben die 2 maanden
ik moet zeggen dat ik de versies die harder gemaakt zijn niet echt mooi vind. heb ze net in het spel gezet maar zet zo weer lekker de versies terug die iets minder hard zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:53 schreef Syd het volgende:
8 topics al en niet eens een mooie OP ?:P
Maar hier nog de link van de chants pack die PizzaKoppo gemaakt heeft.
http://www.mediafire.com/file/wdj25l4p28c9bmw/Eredivisie.rar
70MB - en alle clubs uit de eredivisie!
Thanks PK!!!!
Dat heb ik ook bij sommige clubs, daarom heb ik bij Ajax chants van 4 / 5 minuten gemaakt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Roberto258 het volgende:
Hmm ik had een stuk of 10 Schalke chants gemaakt, maar ze komen nou niet echt vaak langs tijdens de wedstrijd...
Speel je PS3/ xBox of PC? als je op de PC speelt hoef je hem niet te halen, want dan is PES beter (niet geprobeerd,maar PES is op de PC altijd beter.)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef msnk het volgende:
Heb sinds 2001 geen FIFA meer gespeeld. Wil wel weer 's een nieuwe proberen. Zal ik veel dingen herkennen of is het spel echt getransformeerd door de jaren?
Demo viel tegen, maar dat is ook maar een demo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |