Gamer IDsquote:Toch wel mooi die chantpack van de eredivisie die eerder in dit topic is samengesteld. Ben dus ook gelijk gaan zoeken naar chantpacks van andere competities en dan met name de Bundesliga, Premier League en Primera Division, maar dit is helaas nog niet gelukt.
Iemand hier die de chantpacks van de grote competities al wel ergens heeft gevonden?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/4401.pagequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:19 schreef Knuxie het volgende:
Toch wel mooi die chantpack van de eredivisie die eerder in dit topic is samengesteld. Ben dus ook gelijk gaan zoeken naar chantpacks van andere competities en dan met name de Bundesliga, Premier League en Primera Division, maar dit is helaas nog niet gelukt.
Iemand hier die de chantpacks van de grote competities al wel ergens heeft gevonden?
Als je even zoekt, dan kun je in de vorige topic zien dat ik een link heb geplaatst met alle competities + Nationale elftallen ..quote:
Hmm, dan heb ik er over heen gelezen, mijn excuses en alsnog dankquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je even zoekt, dan kun je in de vorige topic zien dat ik een link heb geplaatst met alle competities + Nationale elftallen ..
Zijn bij lange na (nog) niet compleet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je even zoekt, dan kun je in de vorige topic zien dat ik een link heb geplaatst met alle competities + Nationale elftallen ..
niet nodig. dan vergaat de wereld!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:31 schreef StijnDa het volgende:
Nog genoeg voor verbetering vatbaar voor 2012...
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel nodig, Fifa 12 komt uit in Oktober 2011, we moeten toch iets te doen hebben die 2 maanden
ik moet zeggen dat ik de versies die harder gemaakt zijn niet echt mooi vind. heb ze net in het spel gezet maar zet zo weer lekker de versies terug die iets minder hard zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:53 schreef Syd het volgende:
8 topics al en niet eens een mooie OP ?:P
Maar hier nog de link van de chants pack die PizzaKoppo gemaakt heeft.
http://www.mediafire.com/file/wdj25l4p28c9bmw/Eredivisie.rar
70MB - en alle clubs uit de eredivisie!
Thanks PK!!!!
Dat heb ik ook bij sommige clubs, daarom heb ik bij Ajax chants van 4 / 5 minuten gemaakt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Roberto258 het volgende:
Hmm ik had een stuk of 10 Schalke chants gemaakt, maar ze komen nou niet echt vaak langs tijdens de wedstrijd...
Speel je PS3/ xBox of PC? als je op de PC speelt hoef je hem niet te halen, want dan is PES beter (niet geprobeerd,maar PES is op de PC altijd beter.)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef msnk het volgende:
Heb sinds 2001 geen FIFA meer gespeeld. Wil wel weer 's een nieuwe proberen. Zal ik veel dingen herkennen of is het spel echt getransformeerd door de jaren?
Demo viel tegen, maar dat is ook maar een demo.
weet niet hoeveel db maar de nummers uit de link: http://www.mediafire.com/file/wdj25l4p28c9bmw/Eredivisie.rarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Speel nu de eerste paar potjes met een vriend van me, gaat al wel aardig maar moeten de klik ff vinden. Lijkt erop dat we heerlijk kunnen combineren met deze fifa!
BTW, Mash, bedoel je dat je 21 DB te hard vind? Vind ze zelf echt perfect, valt goed samen met het publiek...
Op de console, nog niet over uit of dat de PS3 of de Xbox360 wordt (voor 't laatst op PS1). Waarschijnlijk de platform wat een betere online community heeftquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Speel je PS3/ xBox of PC? als je op de PC speelt hoef je hem niet te halen, want dan is PES beter (niet geprobeerd,maar PES is op de PC altijd beter.)
Op de console is het gewoon geweldig ..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Op de console, nog niet over uit of dat de PS3 of de Xbox360 wordt (voor 't laatst op PS1). Waarschijnlijk de platform wat een betere online community heeft
Heb nog nooit een voetbalspel op de PC gespeeld
Hmnn, heb juist bij waar komen joden toch vandaan echt een super mooi geluid, net als in het stadion eigenlijk. Maar heb je de overige volumes wel ook helemaal vol staan? Ik heb die bestanden zoals ik ze in de rar heb gezet allemaal gemaakt op 21 DB en ik speel op alle volumes op vol, mssn is dat het. Maar smaken kunnen verschillen al weet ik niet of dat ook voor gehoor geldtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet niet hoeveel db maar de nummers uit de link: http://www.mediafire.com/file/wdj25l4p28c9bmw/Eredivisie.rar
Ik had ze zelf van het ea forum. en die vind ik beter. vooral bij: waar komen joden toch vandaan. die is vel te hard en klinkt voor geen meter
Beetje held stopt zo'n penaltyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Rijstbal het volgende:
Zuuuuuuur
Stond net 1-1. In de 90sste minuut is de tegenstander binnen de 16. Ik druk op A om de bal af te pakken. Gaat die opeens een sliding gevenToen kreeg ik een panalty tegen
Koop een xboxquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:36 schreef pistoljames het volgende:
Krijgt iemand nou die kut chants aan de gang op de ps3ik hoor echt helemaal niets, volume van alles staat fokking laag en die van de mp3s vollop hoog (versterkt met audacity).. iemand?
Goh... Als zelfs Drenthe wil komen, dan komen die spelers ook welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zit nu in een seizoen met Real Madrid en net als in het echte leven lijken de Galacticos alle spelers naar wens aan te kunnen trekken. Ik heb m'n club inmiddels verrijkt met Michel Bastos, Eboué, Pato en Clichy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |