Domenicali zit dus ook fout. Heeft ie wel vaker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:52 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Ferrari chief Domenicali describes Hamilton's Raikkonen pass as 'racing'
[..]
Gast, nu zit je gewoon te trollen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Domenicali zit dus ook fout. Heeft ie wel vaker.
Nee. Dat zou betekenen dat ik niet meen wat ik zeg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:58 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Gast, nu zit je gewoon te trollen.
Dat maakt het imo nog triester.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Dat zou betekenen dat ik niet meen wat ik zeg.
er valt geen pijl op te trekkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is positief maar hoe moeten we dat inschatten, 5e auto?
De FIA geeft mij (uiteindelijk) gelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Dat maakt het imo nog triester.
Dan zal ik mijn mening over de FIA maar achterwege laten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De FIA geeft mij (uiteindelijk) gelijk.
Wat Domenicale denkt is irrelevant.
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef Fir3fly het volgende:
En dat was Massa ook geweest als hij het geworden wasquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef sasquatsch het volgende:
Hamilton is gewoon de terechte kampioen van 2008.
Daar waren we het toen inderdaad ook al niet allemaal over eens hierquote:
Zonder te trollen kan makkelijk.... zat stellingen te vinden waarmee iedereen het mee eens is:quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Michael_Moore het volgende:
Zeg nou zelf, hoe saai zou het zijn als we het altijd overal over eens waren.
Precies, als je er toen niet uitkwam, zal het nu ook niet lukken. Dus om die hele discussie nog eens over te doen....quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar waren we het toen inderdaad ook al niet allemaal over eens hier!
Nadat ze er eerder anders over dachten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat Domenicale denkt is irrelevant.
Gezien dit precedent is het logisch dat McLaren om opheldering vroeg of het zo goed was en vreemd dat ze er later alsnog voor bestraft werden. Pas daarna werden de regels verduidelijkt en hadden ze dus (imho) pas daarna kunnen straffen.quote:At the restart Ralf Schumacher kept his lead from Fisichella who had got the better of Button when the start lights went out. Brother Michael eased passed a slow-moving Christian Klien and as they reached the chicane Alonso tried to do likewise but he too went straight on. The savvy Alonso realised he could not legitimately hold on to the position and quickly ceded it back to Klien, only to dart back past again at turn one, as if daring the stewards to press home the full weight of the rules.
Amid some confusion Alonso was finally told, three laps later, to let Klien past again. Then, having dropped back from Michael Schumacher to do so, was told he in fact did not have to but Klien was back ahead of him by now. It was another two laps before Alonso took his rightful place back, with Raikkonen now on his tail.
Je vergeet het van de baan spinnen in Maleisië toen hij op een tweede plaats lag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
Dat heeft hem min of meer het kampioenschap gekost. Dat en die opgeblazen motor in Hongarije.
En wat zou zo een wereld te bieden hebben dan? Iedereen in hetzelfde stramien? Juist interpretatie maakt dat je kansen pakt die een minder creatieve geest niet ziet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef vosss het volgende:
Elke regel en dan niet alleen in F1, maar werkelijk overal, zou geen enkele ruimte voor verkeerde interpretatie of discussie moeten laten.
Dat is helaas een utopie.
Vandaar de 'uiteindelijk', minkukel.quote:
Haug ontkent min of meer het bestaan van de W duct?quote:Over de zogenaamde W-duct, een voorvleugel die lucht kanaliseert om meer downforce te genereren zei Haug: “Ik heb erover gelezen in de kranten. En als we zo’n onderdeel hadden, zouden we het eerst testen.”
twitter:f1enigma twitterde op vrijdag 02-03-2012 om 09:30:45Brainfood around ... who might have "asked" FIA for clarification reg the test on 5th March and why did Merc warned FIA on engine loophole reageer retweet
quote:"They are still using the coloured (aerodynamic) paint, which for me is a sign that the engineers don't understand what is happening with the airflow.
"And just before the start of the season, that's pretty alarming."
Ik kan me geen seizoen meer heugen dat Ferrari er aan het begin meteen stond ook al starten ze vroeg met de ontwikkeling van de nieuwe auto.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:34 schreef sasquatsch het volgende:
Gary Anderson over de status van Ferrari
[..]
En weer een, de vijfde al, als je die van de mist niet meetelt.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. Vergne Toro Rosso 1m23.126s 31 2. Alonso Ferrari 1m23.447s +0.321 35 3. Grosjean Lotus 1m23.528s +0.402 34 4. Vettel Red Bull 1m23.536s +0.410 37 5. Kovalainen Caterham 1m23.828s +0.702 34 6. Hulkenberg Force India 1m23.893s +0.767 33 7. Hamilton McLaren 1m24.111s +0.985 30 8. Schumacher Mercedes 1m24.663s +1.537 19 9. Maldonado Williams 1m25.801s +2.675 20 10. Kobayashi Sauber 1m26.111s +2.985 35 |
quote:The Williams team has announced Frank Williams is to step down from the board, with his daughter Claire joining from next month.
Williams made it clear, however, that he will continue to be team principal for the squad that bears his name.
But he said it is time for him to start the process of handing over the reins of the team since he will turn 70 next month.
"This is an opportune moment for me to consider my own role in the team," he said. "I turn 70 in April and I have decided to signal the next stage in the gradual but inevitable process of handing over the reins to the next generation by stepping down from the Board at the end of this month.
"This is not as dramatic a move as it may appear: I shall continue to work full-time as Team Principal and I shall continue to attend all Board meetings as observer. I also remain the majority shareholder of Williams Grand Prix Holdings PLC."
Williams co-founder Patrick Head left the board at the end of last year.
The team also announced that Claire Williams will join its board from 1 April as director of marketing and communications.
...
de volgende is ook alweer een feitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En weer een, de vijfde al, als je die van de mist niet meetelt.
2004 in de Australische GP was Ferrari een halve seconde sneller dan wie dan ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me geen seizoen meer heugen dat Ferrari er aan het begin meteen stond ook al starten ze vroeg met de ontwikkeling van de nieuwe auto.
Wel goed dat McLaren dichtbij RBR zit
Nou inderdaad. Nog 2 weken wachten. De laatste loodjes wegen weer eens het zwaarst en zo zie je maar, als ergens een spreekwoord over bestaat dan is het ALTIJD waarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
Zo'n filmpje helpt altijd wel om je weer in de stemming te krijgen.
Hallo dit is het F1 topicquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
Het doet me ook vooral denken aan hoe lang het nog duurt voor MotoGP weer begint, waar ik eigenlijk meer naar uitkijk.
Ik vind het belachelijk, vroeger was de race om 4 uur 'snachts. Prima tijd. Nu is het om 7 of 8 uur, wat voor mij erger is aangezien ik nooit om die tijd opsta.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:45 schreef Geralt het volgende:
Hoe laat NL is die race ook alweer?
Vroeger toen je nog midden in de nacht op moest of een nacht doortrekken was mooi. Helaas is dat er niet meer bij en kan je gewoon om 8 uur 's morgens, 2 uur 's middags of 8 uur 's avonds een race kijken
Het kan geen kwaad, het MotoGP topic is toch bijna dood.quote:
En dat is nog niet laat genoeg voor Bernie, die wil dat wij om 14.00 uur gaan kijken zodat hij meer geld binnenkrijgt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk, vroeger was de race om 4 uur 'snachts. Prima tijd. Nu is het om 7 of 8 uur, wat voor mij erger is aangezien ik nooit om die tijd opsta.
Dat hoorde ik ook ja, van Melbourne een nachtrace maken na 2015 geloof ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En dat is nog niet laat genoeg voor Bernie, die wil dat wij om 14.00 uur gaan kijken zodat hij meer geld binnenkrijgt.
Dat vind ik dan weer minder erg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En dat is nog niet laat genoeg voor Bernie, die wil dat wij om 14.00 uur gaan kijken zodat hij meer geld binnenkrijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |