abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:56:02 #151
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108592829
quote:
Domenicali zit dus ook fout. Heeft ie wel vaker.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108592928
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Domenicali zit dus ook fout. Heeft ie wel vaker.
Gast, nu zit je gewoon te trollen. :{w
Feel free to ignore my comments.
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:00:43 #153
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108593009
quote:
13s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:58 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Gast, nu zit je gewoon te trollen. :{w
Nee. Dat zou betekenen dat ik niet meen wat ik zeg.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108593062
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee. Dat zou betekenen dat ik niet meen wat ik zeg.
Dat maakt het imo nog triester. :'(
Feel free to ignore my comments.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 maart 2012 @ 18:06:02 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_108593209
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is positief maar hoe moeten we dat inschatten, 5e auto?
er valt geen pijl op te trekken
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:08:04 #156
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108593283
quote:
9s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Dat maakt het imo nog triester. :'(
De FIA geeft mij (uiteindelijk) gelijk.

Wat Domenicale denkt is irrelevant.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108593368
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De FIA geeft mij (uiteindelijk) gelijk.

Wat Domenicale denkt is irrelevant.
Dan zal ik mijn mening over de FIA maar achterwege laten. :D
Feel free to ignore my comments.
pi_108593784
O en:

quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Klopt, de FIA faalde weer eens.

quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef Fir3fly het volgende:

De FIA geeft mij (uiteindelijk) gelijk.

;)
Feel free to ignore my comments.
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:36:26 #159
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_108594393
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef sasquatsch het volgende:
Hamilton is gewoon de terechte kampioen van 2008.
En dat was Massa ook geweest als hij het geworden was :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_108596226
2008 belde, ze willen het topic terug.
pi_108596603
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Wombcat het volgende:
2008 belde, ze willen het topic terug.
Daar waren we het toen inderdaad ook al niet allemaal over eens hier :D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108596821
Zeg nou zelf, hoe saai zou het zijn als we het altijd overal over eens waren. :Y)
Feel free to ignore my comments.
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:41:46 #163
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_108597297
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Michael_Moore het volgende:
Zeg nou zelf, hoe saai zou het zijn als we het altijd overal over eens waren. :Y)
Zonder te trollen kan makkelijk.... zat stellingen te vinden waarmee iedereen het mee eens is:

- Minder belasting betalen
- Meer vakantiedagen

:P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_108597529
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Daar waren we het toen inderdaad ook al niet allemaal over eens hier :D!
Precies, als je er toen niet uitkwam, zal het nu ook niet lukken. Dus om die hele discussie nog eens over te doen.... :N
pi_108597623
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De FIA geeft mij (uiteindelijk) gelijk.

Wat Domenicale denkt is irrelevant.
Nadat ze er eerder anders over dachten.

quote:
At the restart Ralf Schumacher kept his lead from Fisichella who had got the better of Button when the start lights went out. Brother Michael eased passed a slow-moving Christian Klien and as they reached the chicane Alonso tried to do likewise but he too went straight on. The savvy Alonso realised he could not legitimately hold on to the position and quickly ceded it back to Klien, only to dart back past again at turn one, as if daring the stewards to press home the full weight of the rules.

Amid some confusion Alonso was finally told, three laps later, to let Klien past again. Then, having dropped back from Michael Schumacher to do so, was told he in fact did not have to but Klien was back ahead of him by now. It was another two laps before Alonso took his rightful place back, with Raikkonen now on his tail.
Gezien dit precedent is het logisch dat McLaren om opheldering vroeg of het zo goed was en vreemd dat ze er later alsnog voor bestraft werden. Pas daarna werden de regels verduidelijkt en hadden ze dus (imho) pas daarna kunnen straffen.

Het lijkt erop dat de FIA al naar gelang de coureurs die erbij betrokken zijn anders oordeelt, terwijl de situaties hetzelfde zijn (zelfs binnen die ene race in 2005 :). Gelukkig is dat later wel verbeterd sinds er coureurs als adviseurs bij betrokken zijn..

Maar goed, zolang de regels veel aan de interpretatie over laten kunnen we er over blijven discussiëren zonder dat we eruit komen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_108597928
Elke regel en dan niet alleen in F1, maar werkelijk overal, zou geen enkele ruimte voor verkeerde interpretatie of discussie moeten laten.

Dat is helaas een utopie.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_108598136
quote:
9s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
Dat heeft hem min of meer het kampioenschap gekost. Dat en die opgeblazen motor in Hongarije.
Je vergeet het van de baan spinnen in Maleisië toen hij op een tweede plaats lag.
  donderdag 1 maart 2012 @ 20:04:39 #168
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_108598484
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef vosss het volgende:
Elke regel en dan niet alleen in F1, maar werkelijk overal, zou geen enkele ruimte voor verkeerde interpretatie of discussie moeten laten.

Dat is helaas een utopie.

:)
En wat zou zo een wereld te bieden hebben dan? Iedereen in hetzelfde stramien? Juist interpretatie maakt dat je kansen pakt die een minder creatieve geest niet ziet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 1 maart 2012 @ 21:15:05 #169
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108602179
quote:
6s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Michael_Moore het volgende:
O en:

[..]

[..]

;)
Vandaar de 'uiteindelijk', minkukel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108603740
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

minkukel.
Ik ben de Alfa haan. :{w
Feel free to ignore my comments.
pi_108609737
_O_ KIMI FTW!!!! _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 2 maart 2012 @ 05:52:57 #172
369251 Geralt
of Rivia
pi_108614726
quote:
Over de zogenaamde W-duct, een voorvleugel die lucht kanaliseert om meer downforce te genereren zei Haug: “Ik heb erover gelezen in de kranten. En als we zo’n onderdeel hadden, zouden we het eerst testen.”
Haug ontkent min of meer het bestaan van de W duct?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 2 maart 2012 @ 09:32:39 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108616299
Nog even voor de mensen die Ferrari hier de schuld van gaven.....

f1enigma twitterde op vrijdag 02-03-2012 om 09:30:45 Brainfood around ... who might have "asked" FIA for clarification reg the test on 5th March and why did Merc warned FIA on engine loophole reageer retweet
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:08:44 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108616928
Bij McLaren een high tech lollypop



http://thef1times.com/news/display/05465#page_top
pi_108617431
Gary Anderson over de status van Ferrari

quote:
"They are still using the coloured (aerodynamic) paint, which for me is a sign that the engineers don't understand what is happening with the airflow.

"And just before the start of the season, that's pretty alarming."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')