Domenicali zit dus ook fout. Heeft ie wel vaker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:52 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Ferrari chief Domenicali describes Hamilton's Raikkonen pass as 'racing'
[..]
Gast, nu zit je gewoon te trollen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Domenicali zit dus ook fout. Heeft ie wel vaker.
Nee. Dat zou betekenen dat ik niet meen wat ik zeg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:58 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Gast, nu zit je gewoon te trollen.
Dat maakt het imo nog triester.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Dat zou betekenen dat ik niet meen wat ik zeg.
er valt geen pijl op te trekkenquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is positief maar hoe moeten we dat inschatten, 5e auto?
De FIA geeft mij (uiteindelijk) gelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Dat maakt het imo nog triester.
Dan zal ik mijn mening over de FIA maar achterwege laten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De FIA geeft mij (uiteindelijk) gelijk.
Wat Domenicale denkt is irrelevant.
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef Fir3fly het volgende:
De FIA geeft mij (uiteindelijk) gelijk.
En dat was Massa ook geweest als hij het geworden wasquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:12 schreef sasquatsch het volgende:
Hamilton is gewoon de terechte kampioen van 2008.
Daar waren we het toen inderdaad ook al niet allemaal over eens hierquote:
Zonder te trollen kan makkelijk.... zat stellingen te vinden waarmee iedereen het mee eens is:quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Michael_Moore het volgende:
Zeg nou zelf, hoe saai zou het zijn als we het altijd overal over eens waren.
Precies, als je er toen niet uitkwam, zal het nu ook niet lukken. Dus om die hele discussie nog eens over te doen....quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar waren we het toen inderdaad ook al niet allemaal over eens hier!
Nadat ze er eerder anders over dachten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De FIA geeft mij (uiteindelijk) gelijk.
Wat Domenicale denkt is irrelevant.
Gezien dit precedent is het logisch dat McLaren om opheldering vroeg of het zo goed was en vreemd dat ze er later alsnog voor bestraft werden. Pas daarna werden de regels verduidelijkt en hadden ze dus (imho) pas daarna kunnen straffen.quote:At the restart Ralf Schumacher kept his lead from Fisichella who had got the better of Button when the start lights went out. Brother Michael eased passed a slow-moving Christian Klien and as they reached the chicane Alonso tried to do likewise but he too went straight on. The savvy Alonso realised he could not legitimately hold on to the position and quickly ceded it back to Klien, only to dart back past again at turn one, as if daring the stewards to press home the full weight of the rules.
Amid some confusion Alonso was finally told, three laps later, to let Klien past again. Then, having dropped back from Michael Schumacher to do so, was told he in fact did not have to but Klien was back ahead of him by now. It was another two laps before Alonso took his rightful place back, with Raikkonen now on his tail.
Je vergeet het van de baan spinnen in Maleisië toen hij op een tweede plaats lag.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
Dat heeft hem min of meer het kampioenschap gekost. Dat en die opgeblazen motor in Hongarije.
En wat zou zo een wereld te bieden hebben dan? Iedereen in hetzelfde stramien? Juist interpretatie maakt dat je kansen pakt die een minder creatieve geest niet ziet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:54 schreef vosss het volgende:
Elke regel en dan niet alleen in F1, maar werkelijk overal, zou geen enkele ruimte voor verkeerde interpretatie of discussie moeten laten.
Dat is helaas een utopie.
Vandaar de 'uiteindelijk', minkukel.quote:
Haug ontkent min of meer het bestaan van de W duct?quote:Over de zogenaamde W-duct, een voorvleugel die lucht kanaliseert om meer downforce te genereren zei Haug: “Ik heb erover gelezen in de kranten. En als we zo’n onderdeel hadden, zouden we het eerst testen.”
twitter:f1enigma twitterde op vrijdag 02-03-2012 om 09:30:45Brainfood around ... who might have "asked" FIA for clarification reg the test on 5th March and why did Merc warned FIA on engine loophole reageer retweet
quote:"They are still using the coloured (aerodynamic) paint, which for me is a sign that the engineers don't understand what is happening with the airflow.
"And just before the start of the season, that's pretty alarming."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |