Ik wil nietquote:Op maandag 27 februari 2012 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je je uren mee vermaken!
http://firsttimeauditions.com/
Dat sowiesoquote:Op maandag 27 februari 2012 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
achja nl moet gewoon niet meer meedoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, moest wel lachen om dat stuk van de battle.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
hoewel dit meer een liedje voor cl is
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]Ik gokte turners of bottomsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
[ afbeelding ]Lijken wel van die aangereden lijken op ogrishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
[ afbeelding ]Zitten ze te poepen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat jij dat niet keek!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, moest wel lachen om dat stuk van de battle.
De Hoer vs de Indiaan
Nee doe ik normaal ook niet. Maar was aan t babysitten en ik wist dat een paar vrienden in de zaal zaten, dus heb hem op de achtergrond aan gehadquote:
slettenquote:'Het loont om je kansen te spreiden', denken single dames waarschijnlijk. Een kwart van de single vrouwen date namelijk 3 mannen tegelijkertijd.
Dit blijkt uit onderzoek van een Amerikaanse fastfoodketen. Gemiddeld daten single vrouwen 1,46 man op hetzelfde moment. In een jaar passeren vijf verschillende mannen de revue, meldt Daily Mail.
Pfff 3, veel te veel gedoequote:Op maandag 27 februari 2012 13:25 schreef Ang3l het volgende:
3 tegelijk?
Ja doe dat dat gewoon combieneren ttot 1 kwartetje zeg
Ach welneequote:
Ik hou het wel gewoon bij 1...quote:
Waarom dat dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef Q. het volgende:
Hallo. Ik heb zin om mensen te vermoorden.
Nou, dan ga ik wel weer.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef Q. het volgende:
Steek en brief in hun ogen!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijf! Hoe moet ik nou mensen gaan vermoorden als iedereen wegloopt?
Je moet er maar een beetje moeite voor doen!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijf! Hoe moet ik nou mensen gaan vermoorden als iedereen wegloopt?
Wat een onzin!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet er maar een beetje moeite voor doen!
Manon?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Poep, vanmiddag als ik in de trein zit interview met één van de dames van Amsterdam Derby Dames
Stom!
Alsof onze sms/whatsapp taal lekker isquote:Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat hebben die Amerikanen toch altijd problemen met your en you're
Of eens/isquote:Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof onze sms/whatsapp taal lekker is![]()
Weet je hoeveel moeite zo een '
Oei, wat een enge vrouw?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Furrucious, weet haar echte naam niet meer(nummer 105Kg)
Best wel, maar schijnt in het echt wel aardig te zijn (mrs. stbabylon heeft met haar getrained).quote:
Then en than ook al.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat hebben die Amerikanen toch altijd problemen met your en you're
Their, there, they're etc etc.quote:
Opvallend veel volwassenen ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook logisch, kinderen zijn in elke taal dom.
90% van de mensheid is dan ook gewoon behoorlijk domquote:
gelukkig behoor ik tot de andere 20%quote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
90% van de mensheid is dan ook gewoon behoorlijk dom.
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig behoor ik tot de andere 20%
105KG? nee dat is er nietquote:Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Furrucious, weet haar echte naam niet meer(nummer 105Kg)
[like]quote:Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Best wel...quote:Op maandag 27 februari 2012 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Zeg CL hoe hard ga je balen als the killers op LL gaan komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |