SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2Nutz' testosteronlevel is zo hoog, die krijgt er meteen 1 zodra die in slaap valt mangquote:Op maandag 27 februari 2012 11:00 schreef Chai het volgende:
Gewoon zorgen dat je eerder wakker wordt met pisdrang, dus meer drinken voor het slapengaan. Dan kun je gewoon pissen voor je er een hebt.
Te lastig zo slaapdronken, maar zal het proberenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:59 schreef r3gi3boy het volgende:
Denk aan de uitgerekte anus van je moeder
Ditquote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
2Nutz' testosteronlevel is zo hoog, die krijgt er meteen 1 zodra die in slaap valt mang
Ik zou kijkenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef wise het volgende:
de Mol ziet een nieuwe show;
ODOLS; Ontzettend Dikke Ochtend Lul(len) show
ontiegelijk dikke ochtend lul jaquote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef wise het volgende:
de Mol ziet een nieuwe show;
ODOLS; Ontzettend Dikke Ochtend Lul(len) show
sryquote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat woord. Gewoon omdat het stom klinkt.
iets met kletsnatte ochtend anus volgens mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zal ik het maar vragen dan.............wat is een WOKNOA SWJ?
SwJ*quote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het is SwJquote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wijd Openstaande Kont Na Ongewenst Anaalquote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
wijd openstaand ook nogquote:Op maandag 27 februari 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iets met kletsnatte ochtend anus volgens mij.
Heeee mams!!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Print de foto van deze dame uit en hang hem boven je bed. Een blik daarop en je ochtendhout zal snel verdwijnen en dan kan je dus weer gewoon pissen.
[ afbeelding ]
Spoiler aubquote:Op maandag 27 februari 2012 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Print de foto van deze dame uit en hang hem boven je bed. Een blik daarop en je ochtendhout zal snel verdwijnen en dan kan je dus weer gewoon pissen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:09 schreef Sinosappel het volgende:
De dagelijkse lichamelijke-perikelen-van-2Nutz topics
Niet te lang onder de douche staan, droogt je huid van uit en krijg je zombiehandsquote:Op maandag 27 februari 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik denk dat ik straks nog 1 maak, niet zozeer lichamelijk tho.
Ik denk dat alle mannen zich hier wel in kunnen vinden, en sommige trannies misschien.
Trouwens als het vlak voor de wekker is ga ik gewoon douchen en schuim maken onder de douche
Heb ik ook, vies irritant is dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
De laatste tijd (eerder ook al periodes) word ik bijna elke ochtend een uur of 2 voor de wekker gaat wakker met een enorme pisdrang.
Mogelijk is het wel, alleen het is erg onhandig.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:18 schreef Sinosappel het volgende:
En ik maar altijd denken dat pissen terwijl je een stijfje hebt niet mogelijk is...
Het sproeit zo en daarbij is het ook nog weleens pijnlijk. Daarom pis ik dan ook op mijn knieën zodat mijn lul precies de pot in wijst.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mogelijk is het wel, alleen het is erg onhandig.
In de wasbak? dan zit de spiegel in mijn geval ook onder denk ikquote:Op maandag 27 februari 2012 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb ik ook, vies irritant is dat.
Ook die odol heb ik dan, maar ik pis in de wasbak omdat die dichterbij is, en dan is het richtprobleem van ondergeschikt belang.
Kom douchen, ik laat je zienquote:Op maandag 27 februari 2012 11:18 schreef Sinosappel het volgende:
En ik maar altijd denken dat pissen terwijl je een stijfje hebt niet mogelijk is...
Je moet hem er zo ongeveer induwen wil je niet uitschieten.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het sproeit zo en daarbij is het ook nog weleens pijnlijk. Daarom pis ik dan ook op mijn knieën zodat mijn lul precies de pot in wijst.
Ja srs. Anders moet ik helemaal de trap op naar boven waar mijn wc is.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
In de wasbak? dan zit de spiegel in mijn geval ook onder denk ik![]()
Maar serieus? de wasbak?
Dat heb ik met de trap naar beneden, maar gaat dat niet stinken dan? anders ga ik dat ook doenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja srs. Anders moet ik helemaal de trap op naar boven waar mijn wc is.
Flink water er achteraan en de bak schoonspoelen, en weg is het.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
Dat heb ik met de trap naar beneden, maar gaat dat niet stinken dan? anders ga ik dat ook doen
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Flink water er achteraan en de bak schoonspoelen, en weg is het.
Is ook goed voor de waterleidingen.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik met de trap naar beneden, maar gaat dat niet stinken dan? anders ga ik dat ook doen
Doe jij dat ook?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is ook goed voor de waterleidingen.
Hoe dan? Ik pis het niet door de kraan de waterleiding in heur. Dat lukt nooit met zo'n odol en een slaapdronken hoofd.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:40 schreef Sinosappel het volgende:
Is ook goed voor de waterleidingen.
Ha-haquote:
Als je hem gewoon goed legt zodat die zijn gang kan gaan heb je er niet zoveel last van hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen lul heb zegDat gekut met die ODOL's en stijve op momenten dat het écht niet kan lijkt me terrible
Bij jou maakt het toch niet uitquote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je hem gewoon goed legt zodat die zijn gang kan gaan heb je er niet zoveel last van hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Niks mis met een ODOLquote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen lul heb zegDat gekut met die ODOL's en stijve op momenten dat het écht niet kan lijkt me terrible
Wie denkt dat hier?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:54 schreef Splutje het volgende:
Mensen die denken dat een ochtenderectie iets te maken heeft met geilheid
Sowieso een stijve hoeft niet te betekenen dat je geil bent. Ik heb in de gekste situaties een hardequote:Op maandag 27 februari 2012 11:54 schreef Splutje het volgende:
Mensen die denken dat een ochtenderectie iets te maken heeft met geilheid
Ja, sowieso al dat gedoequote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Niet alles gelezen maar bijvoorbeeldquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:59 schreef r3gi3boy het volgende:
Denk aan de uitgerekte anus van je moeder
Ik zou liever een lul hebben (wat ik ook heb) dan iedere maand leegbloeden en chagarijnig zijn en tijdens de bevalling pijn moeten lijden.quote:
Idd uit je kut bloeden is veel praktischer.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat zeg je nou wel maar je weet maar nooit wanneer je het nodig hebt.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd uit je kut bloeden is veel praktischer.
True, maar dat is maar 4/5 dagen. Jullie hebben elke dag een ODOL'etje.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd uit je kut bloeden is veel praktischer.
Maar een ODOL vind ik niet vervelend.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, maar dat is maar 4/5 dagen. Jullie hebben elke dag een ODOL'etje.
Het went. Of nee eigenlijk ook nietquote:Op maandag 27 februari 2012 11:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet alleen elke ochtend. En het is leuk om mee te spelen. En 'tje' is niet echt op z'n plaats.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het went. Of nee eigenlijk ook nietik wil eigenlijk wel een urinoir, en die lekker hoog hangen en dan met ODOL en losse handen gewoon leeglopen.
Nu meot ik ook zeggen dat een ODOL van een dikke 29cm wel lastiger is dan 1 van 15cm ofso
Ik zat al te wachten op de eerste happer!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niet alleen elke ochtend. En het is leuk om mee te spelen. En 'tje' is niet echt op z'n plaats.
Klopt ja, dan word je topzwaar waardoor je goed je balans moet zien te houden en dat valt nog niet mee als je slaapdronken bent, kan ik mededelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Het went. Of nee eigenlijk ook nietik wil eigenlijk wel een urinoir, en die lekker hoog hangen en dan met ODOL en losse handen gewoon leeglopen.
Nu meot ik ook zeggen dat een ODOL van een dikke 29cm wel lastiger is dan 1 van 15cm ofso
Hoe oud ben je? na je puberteit hoor je dat niet zo vaak meer te hebben hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Sowieso een stijve hoeft niet te betekenen dat je geil bent. Ik heb in de gekste situaties een harde
Beter dat dan elke maand bloed lekkenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zal altijd en overal een odol met me mee dragen, ongeacht leeftijd.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? na je puberteit hoor je dat niet zo vaak meer te hebben hoor.
Le connaiseurquote:Op maandag 27 februari 2012 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt ja, dan word je topzwaar waardoor je goed je balans moet zien te houden en dat valt nog niet mee als je slaapdronken bent, kan ik mededelen.
Nog helemaal afgezien van al dat bloed wat niet meer naar je hersenen kan, met alle duizeligheid vandien.quote:
Kun je hem meteen in gebruik nemen tochquote:Op maandag 27 februari 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is niet lekker om een ODOL tegen je aan te voelen als je wakker word hoorPlak het vast met tape jongens.
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is niet lekker om een ODOL tegen je aan te voelen als je wakker word hoorPlak het vast met tape jongens.
badam tssssquote:Op maandag 27 februari 2012 12:08 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Kun je hem meteen in gebruik nemen toch
Ik heb geen woknok, maar een chagrijnige kopquote:Op maandag 27 februari 2012 12:08 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Kun je hem meteen in gebruik nemen toch
Vies, zoveel vlees is het. Ik kan het niet handelen.quote:
Evolutietechnisch gezien is dat best een grote faalquote:Vies, zoveel vlees is het. Ik kan het niet handelen.
Ik had het niet over 's ochtends.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zal altijd en overal een odol met me mee dragen, ongeacht leeftijd.
Een Wilde Ontzettend Kleffe Natte Ochtend Kut of wat is dit?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen woknok, maar een chagrijnige kop.
Niet naakt laten slapen(dus boxershort aan) scheelt al heel wat centimeters.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Daar is Vaseline voor uitgevonden.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Vies, zoveel vlees is het. Ik kan het niet handelen.
Ben je srsquote:Op maandag 27 februari 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh wachtquote:Op maandag 27 februari 2012 12:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een Wilde Ontzettend Kleffe Natte Ochtend Kut of wat is dit?
Onmogelijkquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zitten wil echt dus niet hedan pis ik tussen de wcbril door of er gewoon overheen
Nee, wijd opengesperde kletsnatte ochtend kut.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een Wilde Ontzettend Kleffe Natte Ochtend Kut of wat is dit?
Gewoon buigen man en niet te hard loslaten anders slaat hij terug tegen de bril aan.quote:
Wijd Openstaande KletsNatte OchtendKutquote:Op maandag 27 februari 2012 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, wijd opengesperde kletsnatte ochtend kut.
Bah, ik zie het helemaal voor me.quote:
Daar moet je dan weer een vrouw voor zijn om dat te bedenken. Projectiequote:
tomeeto, tomaahtoquote:Op maandag 27 februari 2012 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wijd Openstaande KletsNatte OchtendKut
Van staand plassen krijg je kanker.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je dan weer een vrouw voor zijn om dat te bedenken. Projectie
Van zittend plassen krijg je allerlei SOA'squote:Op maandag 27 februari 2012 12:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Van staand plassen krijg je kanker.
Daarom gewoon niks meer drinken.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van zittend plassen krijg je allerlei SOA's
Zo vies is het allemaal niet hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bah, ik zie het helemaal voor me.Kun je hem niet gewoon vasthouden als je aan het pissen bent?
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wijd Openstaande KletsNatte OchtendKut
Doen, fotos maken, hier posten.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vies is het allemaal niet hoor.
Maar vasthouden? hij is keihardhoe? denk dat ik wel een halve koe er mee op kan tillen dan
Uhuh, ja zal best allemaal. Maar jij bent toch een ontzettend sterke jongeman? Moet te doen zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar vasthouden? hij is keihardhoe? denk dat ik wel een halve koe er mee op kan tillen dan
Doe moeilijk, duw dat ding naar benedenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Kom op dan!!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe moeilijk, duw dat ding naar beneden
Dat gaat dan toch niet!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat heeft deze ermee te makenDie titel en foto, niet het liedje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet ik wel een goeie: Allebei de benen helemaal om de wc heen klemmen, naar voren buigen en je handen op de grond plaatsen. Richt ie prachtig de pot inquote:
Ja ik doe meestal ook handstand.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan weet ik wel een goeie: Allebei de benen helemaal om de wc heen klemmen, naar voren buigen en je handen op de grond plaatsen. Richt ie prachtig de pot in
Ik zou allang gepist hebben buiten, TS moet kennelijk nog!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan weet ik wel een goeie: Allebei de benen helemaal om de wc heen klemmen, naar voren buigen en je handen op de grond plaatsen. Richt ie prachtig de pot in
Haha dit wijfquote:Op maandag 27 februari 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet ik snap 'm ook niet echt
Serieus?quote:
PrachtigLichaamOntzettendeRotKop, PotentieelInteressantNeukObject.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet ik snap 'm ook niet echt
Hoezo ken jij het wel dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Chai het volgende:
Hoezo kennen jullie Plork niet dan?
Dat andere is van Oh oh cherso.
Waarom zouden we dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Chai het volgende:
Dat is niet van Oh Oh Cherso. Dat jij het daarvan kent is prima...quote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Chai het volgende:
Het is niet grappig, het is om een plork aan te duiden.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom zouden we dan?
Is meer iets voor 14 jarigen om dat grappig te vinden.
Jij kent de stand van mijn penis op dat moment niet. Derhalve onmogelijkquote:Op maandag 27 februari 2012 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
met odol kan plassen ook zo:quote:
wise levert altijdquote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
met odol kan plassen ook zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is niet de zwaartekracht die het moeilijk maakt he.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Planking tijdens het plassenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja slecht plan dus want dan hangt je toekeloekus is de pot.quote:
wth waar zoek je op gek?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voelt hetzelfde als gewoon in bad hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja slecht plan dus want dan hangt je toekeloekus is de pot.
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er truukjes om 'hem' gauw soft te krijgen?
morning erection of morning woodquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ff lekprikken met een grote ontsmette naald.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er truukjes om 'hem' gauw soft te krijgen?
Dat helpt zeker nietquote:
quote:
OH DUS IK BEN LELIJKquote:
Ja, om een ODOL soft te maken moet jij kusjes geven. En dat betekent dat jij lelijk bentquote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef knight-errant het volgende:
[..]
OH DUS IK BEN LELIJK
huwelijk is afgeblazen.
Dat is toch helemaal niet wat ik bedoeldequote:Op maandag 27 februari 2012 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, om een ODOL soft te maken moet jij kusjes geven. En dat betekent dat jij lelijk bent
gekkurt.
ohquote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet wat ik bedoelde
Je wilt hem soft/zacht/slap hebben?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet wat ik bedoelde
Laten leegzuigen door haar. Zoiets denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ohsry want dat helpt niet in elk geval.
Wat is je tip dan?
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laten leegzuigen door haar. Zoiets denk ik.
That sort of was the joke, yes.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laten leegzuigen door haar. Zoiets denk ik.
Ik ben niet zo best in signalen en subtiele dingetjesquote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef knight-errant het volgende:
[..]
That sort of was the joke, yes.
Indubitably.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef knight-errant het volgende:
[..]
That sort of was the joke, yes.
Mijn intentie was meer van 'Ik help je er wel vanaf hihi' en nu is het fucking awkwardquote:
Wie nietquote:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:45 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Mijn intentie was meer van 'Ik help je er wel vanaf hihi' en nu is het fucking awkward
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie nietnet doen alsof je dat niet wil
Maar je hoeft niet awkward te voelen K, ik laat je je goed voelen baby
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
Hahahaha kanker dat eerste plaatje beschreef ik dus alleen dat kwam gewoon vanuit het niets op in m'n hoofdquote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahaha kanker dat eerste plaatje beschreef ik dus alleen dat kwam gewoon vanuit het niets op in m'n hoofd
Klopt jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel enigszins herkenbaar hoor.
In mijn hoofdquote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel enigszins herkenbaar hoor.
Niet zomaar een Vogel, DE Vogel.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef knight-errant het volgende:
[..]
In mijn hoofdErik Vogel die dat doet (zo heet die acteur toch?).
Wat Id_do_her zegt, maar inderdaad. Ik zie hem al staan.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef knight-errant het volgende:
[..]
In mijn hoofdErik Vogel die dat doet (zo heet die acteur toch?).
Best een aantrekkelijke man, trouwens. Als ik 25 jaar ouder was danquote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat Id_do_her zegt, maar inderdaad. Ik zie hem al staan.
Ik ben hem een keer IRL tegengekomen en toen was ik helemaal geintimideerd door zijn mannelijkheid. True storyquote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Best een aantrekkelijke man, trouwens. Als ik 25 jaar ouder was dan
Edit: waarom sta ik niet bij jouw favoriete Fok!kers?
Heeft hij vast geen problemen mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Best een aantrekkelijke man, trouwens. Als ik 25 jaar ouder was dan
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
Maar stel je hebt een ODOL en moet ook kneiterhard pissen en je wordt klaargezogen, komt er dan ook pis vrij? Nee he dat kunnen jullie niet
JONGEN WAT IS DEZEquote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
Maar stel je hebt een ODOL en moet ook kneiterhard pissen en je wordt klaargezogen, komt er dan ook pis vrij? Nee he dat kunnen jullie niet
Mannen met prostaatkanker misschien welquote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
Probably notquote:
Ojaquote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mannen met prostaatkanker misschien wel
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef knight-errant het volgende:
[..]
JONGEN WAT IS DEZE
Wats met jou gebeurd de laatste tijd
Wie, Erik de Vogel of Ludo hier?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben hem een keer IRL tegengekomen en toen was ik helemaal geintimideerd door zijn mannelijkheid. True story
Erik de Vogelquote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wie, Erik de Vogel of Ludo hier?
Jouw sigquote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wie, Erik de Vogel of Ludo hier?
Ik vind het wel leuk om te rukken als ik een beetje moet pissen. Anders duurt het zo lang voordat je weer kan pissen na het klaarkomen. Hou niet zo van een plaklulquote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja
Moet wel zeggen dat orgasme wel anders voelt als je moet pissen
Ja, ze zijn in het echt ook een stel hè. Heb je hem gewoon gezegd dat je hem klaar wilde zuigen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Erik de Vogel
Op het strand. Samen met Janine en hun kinderen.
Zie hierbovenquote:
Dat geloof ik zoquote:Op maandag 27 februari 2012 14:06 schreef LudoSanders het volgende:
Erik valt in het niet bij mij hoor.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:06 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja, ze zijn in het echt ook een stel hè. Heb je hem gewoon gezegd dat je hem klaar wilde zuigen?
[..]
Zie hierboven
Je zegt dingen waarvan zelfs ik soms denk van 'wtf is deze' en ik sta onder vrienden bekend als de grofste, smerigste opmerkingenmaker. Op Fok! gedraag ik me trouwens nog welquote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik hield het netjes, beetje ongepast met die kinderen erbij enzo.
Leuke sig btw maar vergeet niet dat jij degene was die begon over 2Nutz afzuigen he.
En hoe bedoel je watz met mij gebeurd de laatste tijd
Ja, ik moet ook gewoon wat cools zeggenquote:
Haha is goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook gewoon wat cools zeggenZijn Sinos en ik sigsisters
Je bent sws overtroffen, sorry mangquote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je zegt dingen waarvan zelfs ik soms denk van 'wtf is deze' en ik sta onder vrienden bekend als de grofste, smerigste opmerkingenmaker. Op Fok! gedraag ik me trouwens nog welVreemd genoeg.
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je zegt dingen waarvan zelfs ik soms denk van 'wtf is deze' en ik sta onder vrienden bekend als de grofste, smerigste opmerkingenmaker. Op Fok! gedraag ik me trouwens nog welVreemd genoeg.
Je weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent sws overtroffen, sorry mang
Sinos is de vieste.
Kom op met die shit dan. Vuilbekkende vrouwen!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebtIk zeg soms shit die niet eens voor herhaling vatbaar is.
Ja same here. Mensen schrikken er soms een beetje van...weten niet hoe ze moeten reageren enzo.quote:
Boeiend, het zijn maar dingen die je zegt.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebtIk zeg soms shit die niet eens voor herhaling vatbaar is.
Faggyboys die nog geen afscheid hebben genomen van de schaamte.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja same here. Mensen schrikken er soms een beetje van...weten niet hoe ze moeten reageren enzo.
Ik breng dat naar boven bij vrouwenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef UltraViolence het volgende:
Wat is hier aan de hand?
All them bitches lezen ODOL en komen meteen vieze praat verkondigen hier!
Ik word nu wel heel nieuwsgierigquote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Heb net alles gelezen en me erg kunnen vermaken omdat het héél herkenbaar is.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik breng dat naar boven bij vrouwen
Nee maar wel erg idd wtfhelemaal als je terugleest.
Ja oke. Maar soms is het gewoon btje ongepast dat geef ik toe. Tegen familie enzo. Sommige dingen kun je gewoon beter niet tegen je moeder of broertjes zeggen, slightly inappropriate enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Faggyboys die nog geen afscheid hebben genomen van de schaamte.
Hehe, dat is bij ons juist een plek waar je de woorden zonder zorgen kan laten gaan. Bij familie en alles.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja oke. Maar soms is het gewoon btje ongepast dat geef ik toe. Tegen familie enzo. Sommige dingen kun je gewoon beter niet tegen je moeder of broertjes zeggen, slightly inappropriate enzo.
Zo doe ik het ook altijd, met een mooi boogje.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:18 schreef Henno het volgende:
Pissen met een achterlijk dikke ochtend staaf is vrij eenvoudig hoor, je gaat zover mogelijk van de pot staan en als je straal zwakker wordt ga je steeds dichter bij de pot staan.
Geprobeerd, gefaalt. Door het lopen schudt hij te erg.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:18 schreef Henno het volgende:
Pissen met een achterlijk dikke ochtend staaf is vrij eenvoudig hoor, je gaat zover mogelijk van de pot staan en als je straal zwakker wordt ga je steeds dichter bij de pot staan.
Wutquote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Nou goed. Laatst maakte ik de ergste en naarste grap die mijn vrienden ooit hadden gehoord. Nadat ik hem had gemaakt viel de hele ruimte stil, waarna ze toch wel moesten lachen onder een koor van 'holy shit, dat kan je niet zeggen' (en eigenlijk kon het ook niet).
Note: ik ben absoluut geen racist, maar heb wel fucking nare humor. Een vriendin van mij heeft een donkere vriend, en dat is ook gewoon een heel aardige jongen.
Vriend: Dus <vriendin> komt niet?
Ik: Nee, ze is ziek.
Vriend: So, she has a serious case of black cock, eh?
Ik: Hee, AIDS is niet grappig!
Nu ja, hij komt niet helemaal over zo, misschien.
Zie je, dat is gewoon naarquote:
Mwoh.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Nou goed. Laatst maakte ik de ergste en naarste grap die mijn vrienden ooit hadden gehoord. Nadat ik hem had gemaakt viel de hele ruimte stil, waarna ze toch wel moesten lachen onder een koor van 'holy shit, dat kan je niet zeggen' (en eigenlijk kon het ook niet).
Note: ik ben absoluut geen racist, maar heb wel fucking nare humor. Een vriendin van mij heeft een donkere vriend, en dat is ook gewoon een heel aardige jongen.
Mijn vrienden fronsen daar hun wenkbrauwen nog niet over hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Sterker nog, dan wordt het een overtroef-wedstrijd.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:20 schreef Id_do_her het volgende:
Hehe, dat is bij ons juist een plek waar je de woorden zonder zorgen kan laten gaan. Bij familie en alles.
En jij pretendeerd je awkward te voelen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Je bent gewoon een racist.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Hij was wel echt enorm hard. Ik weet niet waarom dat digitaal niet overkomt.quote:
Oh, geen last van. Alleen na het klaarkomen wordt 't een fonteintje.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het sproeit zo en daarbij is het ook nog weleens pijnlijk. Daarom pis ik dan ook op mijn knieën zodat mijn lul precies de pot in wijst.
Als er wat alcohol in het spel is vooral.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sterker nog, dan wordt het een overtroef-wedstrijd.
Herkenbaar ditquote:Op maandag 27 februari 2012 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sterker nog, dan wordt het een overtroef-wedstrijd.
Dat zou bij ons een luchtige opmerking zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Valt echt wel mee hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Hij was wel echt enorm hard. Ik weet niet waarom dat digitaal niet overkomt.
Same.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Herkenbaar dit
Maar iemand overtreft mij ooit
Je had erbij moeten zijnquote:
Niemand die reageerde met 'Jouw grap ook niet'?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Nee, zoals ik al zei, ik krijg hem niet neergetypt zoals hij ging. Het was echt een ondenkbare grap.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Niemand die reageerde met 'Jouw grap ook niet'?
Je bent echt hardcore.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijnMaar ja, dit en (veel) erger is dus zo'n beetje mijn schtick.
Wij zouden IRL vriendinnetjes moeten zijn. Dan heb je iemand die jou overtreftquote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Same.
[..]
Je had erbij moeten zijnMaar ja, dit en (veel) erger is dus zo'n beetje mijn schtick.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Wil jij Hardcore niet in verband brengen met Racisme?!quote:
Nee, dat had betrekking op haar humor. Echt balls to the wall en zo.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:28 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Wil jij Hardcore niet in verband brengen met Racisme?!
Zo hardcore. Nee, maar ik sta bekend als de allerhardste en smerigste van mijn hele opleidingquote:
Oké, wedstrijdje doen? Morgen, Amsterdam CS, 3 uur voor de Starbucks. Come at me.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wij zouden IRL vriendinnetjes moeten zijn. Dan heb je iemand die jou overtreft
Typischquote:Op maandag 27 februari 2012 14:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]die zou bij ons niet begrepen worden.
Dat zeg ik. Zo hardcore.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:29 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Zo hardcore. Nee, maar ik sta bekend als de allerhardste en smerigste van mijn hele opleiding
SEW HARDCOARquote:
Is goed. Bring it.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:29 schreef knight-errant het volgende:
Oké, wedstrijdje doen? Morgen, Amsterdam CS, 3 uur voor de Starbucks. Come at me.
Porno.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:31 schreef sinepedraap het volgende:
Hardcore wil niet altijd over muziek gaan hè.
pussymeetquote:
Met zo'n haag fapfokkers er omheen. "Aaah no she di'int!"quote:
Bring what? Your dignity?quote:
Kom spreken wij af om van een afstandje te gaan gluren, van achter een plantenbak of zo.quote:
Ik ga wel verkleed als hipster daar in die Starbucks zitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kom spreken wij af om van een afstandje te gaan gluren, van achter een plantenbak of zo.
Alleen als we 'elkaar' vasthoudenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kom spreken wij af om van een afstandje te gaan gluren, van achter een plantenbak of zo.
Ja, want Sinos en ik gaan hard scissoren onder het genot van een bakje koffie. Goedmaakseksquote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stelletje hommo's ik ga gewoon staan te fistpumpen hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oké, maar dan wil ik ook kijkenquote:
Precies, soms gaat het gewoon over porno.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:31 schreef sinepedraap het volgende:
Hardcore wil niet altijd over muziek gaan hè.
Alleen als jullie gaan scisorrenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:34 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Oké, maar dan wil ik ook kijken
We weten allemaal al wie de dikste heeft dusja.quote:
Ja, dat staat er tochquote:
Waar haal jij je cafeïne dan vandaan?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
We weten allemaal al wie de dikste heeft dusja.
Ik drink trouwens geen koffie
Droog likken en weer neerzetten voor de volgende keer. Werkt als een gekquote:Op maandag 27 februari 2012 14:21 schreef rolfson het volgende:
Wat ik altijd doe is een wc rolletje pakken en dan gewoon daardoor heen pissen zodat ik kan sturen. Maar goed mensen zullen dit wel weer raar vinden terwijl het gewoon een praktische oplossing is.
Drink je wel visolie?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dubbele check.quote:
Vroeg ik me gewoon af, weet ik wat ik moet verwachten morgen.quote:
"Want <merk waar ik niet meer op kan komen> helpt me beter te leren en concentreren!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vraag is nu of ik homo ben omdat mijn hond een mannetje is maar ik ben niet zeker want hij is gecastreerd en dus een soort van vrouwtje toch? Ik schaam mij wel een beetje dit te vragen maar ik weet niet aan wie anders.
Grote en sterke vrouw dus.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:40 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon af, weet ik wat ik moet verwachten morgen.
Hij was te subtiel voor jequote:
Ludo heeft het graag over piemels?quote:
Het kan soms ook wel eens wat gaan knellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Herkennen mannen ook dat een ODOL soms moeilijk weggaat en het na een tijdje pijn doet?![]()
Nee, misschien eens langs de dokter gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Herkennen mannen ook dat een ODOL soms moeilijk weggaat en het na een tijdje pijn doet?![]()
Naakt slapen, dan heb je daar geen last van.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het kan soms ook wel eens wat gaan knellen.
Positieve notes, dat is net zoiets als positief getest worden bij een SOA-test.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik probeer het, krijg ik nu een positieve note?
Goed voor mijn ego.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:43 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ludo heeft het graag over piemels?
Ja godver, jij met je subtiele grapjes. Misschien kan Id_do_her wel weer ontrafelen ofzo.quote:
Ja kramp aan de onderkant van je schacht.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Ik dacht aan kutsap, omdat jij de dikste hebt en je iets aan moest met het overschot. In die richting zat ze te denken denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja godver, jij met je subtiele grapjes. Misschien kan Id_do_her wel weer ontrafelen ofzo.
Je zat in de goede richting, het ging over lesbische seksquote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht aan kutsap, omdat jij de dikste hebt en je iets aan moest met het overschot. In die richting zat ze te denken denk ik.
Ja idd :S en dan vieze dingen denken om er vanaf te komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ja kramp aan de onderkant van je schacht.
Ik ben niet viesquote:Op maandag 27 februari 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd :S en dan vieze dingen denken om er vanaf te komen.
Maar niet voor mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:47 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je zat in de goede richting, het ging over lesbische seksIk ben te subtiel voor Fok!
Een kut hebben die naar vis smaaktquote:Op maandag 27 februari 2012 14:47 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je zat in de goede richting, het ging over lesbische seksIk ben te subtiel voor Fok!
Ja nog een keer aftrekken helpt dan gewoon niet volgens mij voelt het zo als je teveel viagra hebt gehad en hij nooit meer omlaag wil.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd :S en dan vieze dingen denken om er vanaf te komen.
Ach, vis is heel lekker. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een kut hebben die naar vis smaakt
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar niet voor mij.![]()
Subtiliteit.
Lust je niet? Lekker makreeltjequote:Op maandag 27 februari 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een kut hebben die naar vis smaakt
Nee? jammer ik like dirtyquote:
Een smakreeltje, heh, heh?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:48 schreef knight-errant het volgende:
[..]
[..]
Lust je niet? Lekker makreeltje
Moet je alleen wel die kut eerst aanbraden met een strijkijzer.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, vis is heel lekker. Ik zie het probleem niet.
Nee, je snapt hem weer nietquote:
ohohohoquote:
Rauwe vis is ook prima.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:49 schreef rolfson het volgende:
[..]
Moet je alleen wel die kut eerst aanbraden met een strijkijzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |