quote:Op maandag 27 februari 2012 14:06 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja, ze zijn in het echt ook een stel hè. Heb je hem gewoon gezegd dat je hem klaar wilde zuigen?
[..]
Zie hierboven
Je zegt dingen waarvan zelfs ik soms denk van 'wtf is deze' en ik sta onder vrienden bekend als de grofste, smerigste opmerkingenmaker. Op Fok! gedraag ik me trouwens nog welquote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik hield het netjes, beetje ongepast met die kinderen erbij enzo.
Leuke sig btw maar vergeet niet dat jij degene was die begon over 2Nutz afzuigen he.
En hoe bedoel je watz met mij gebeurd de laatste tijd
Ja, ik moet ook gewoon wat cools zeggenquote:
Haha is goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook gewoon wat cools zeggenZijn Sinos en ik sigsisters
Je bent sws overtroffen, sorry mangquote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je zegt dingen waarvan zelfs ik soms denk van 'wtf is deze' en ik sta onder vrienden bekend als de grofste, smerigste opmerkingenmaker. Op Fok! gedraag ik me trouwens nog welVreemd genoeg.
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je zegt dingen waarvan zelfs ik soms denk van 'wtf is deze' en ik sta onder vrienden bekend als de grofste, smerigste opmerkingenmaker. Op Fok! gedraag ik me trouwens nog welVreemd genoeg.
Je weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent sws overtroffen, sorry mang
Sinos is de vieste.
Kom op met die shit dan. Vuilbekkende vrouwen!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebtIk zeg soms shit die niet eens voor herhaling vatbaar is.
Ja same here. Mensen schrikken er soms een beetje van...weten niet hoe ze moeten reageren enzo.quote:
Boeiend, het zijn maar dingen die je zegt.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebtIk zeg soms shit die niet eens voor herhaling vatbaar is.
Faggyboys die nog geen afscheid hebben genomen van de schaamte.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja same here. Mensen schrikken er soms een beetje van...weten niet hoe ze moeten reageren enzo.
Ik breng dat naar boven bij vrouwenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef UltraViolence het volgende:
Wat is hier aan de hand?
All them bitches lezen ODOL en komen meteen vieze praat verkondigen hier!
Ik word nu wel heel nieuwsgierigquote:Op maandag 27 februari 2012 14:16 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Heb net alles gelezen en me erg kunnen vermaken omdat het héél herkenbaar is.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik breng dat naar boven bij vrouwen
Nee maar wel erg idd wtfhelemaal als je terugleest.
Ja oke. Maar soms is het gewoon btje ongepast dat geef ik toe. Tegen familie enzo. Sommige dingen kun je gewoon beter niet tegen je moeder of broertjes zeggen, slightly inappropriate enzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Faggyboys die nog geen afscheid hebben genomen van de schaamte.
Hehe, dat is bij ons juist een plek waar je de woorden zonder zorgen kan laten gaan. Bij familie en alles.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja oke. Maar soms is het gewoon btje ongepast dat geef ik toe. Tegen familie enzo. Sommige dingen kun je gewoon beter niet tegen je moeder of broertjes zeggen, slightly inappropriate enzo.
Zo doe ik het ook altijd, met een mooi boogje.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:18 schreef Henno het volgende:
Pissen met een achterlijk dikke ochtend staaf is vrij eenvoudig hoor, je gaat zover mogelijk van de pot staan en als je straal zwakker wordt ga je steeds dichter bij de pot staan.
Geprobeerd, gefaalt. Door het lopen schudt hij te erg.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:18 schreef Henno het volgende:
Pissen met een achterlijk dikke ochtend staaf is vrij eenvoudig hoor, je gaat zover mogelijk van de pot staan en als je straal zwakker wordt ga je steeds dichter bij de pot staan.
Wutquote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Nou goed. Laatst maakte ik de ergste en naarste grap die mijn vrienden ooit hadden gehoord. Nadat ik hem had gemaakt viel de hele ruimte stil, waarna ze toch wel moesten lachen onder een koor van 'holy shit, dat kan je niet zeggen' (en eigenlijk kon het ook niet).
Note: ik ben absoluut geen racist, maar heb wel fucking nare humor. Een vriendin van mij heeft een donkere vriend, en dat is ook gewoon een heel aardige jongen.
Vriend: Dus <vriendin> komt niet?
Ik: Nee, ze is ziek.
Vriend: So, she has a serious case of black cock, eh?
Ik: Hee, AIDS is niet grappig!
Nu ja, hij komt niet helemaal over zo, misschien.
Zie je, dat is gewoon naarquote:
Mwoh.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Nou goed. Laatst maakte ik de ergste en naarste grap die mijn vrienden ooit hadden gehoord. Nadat ik hem had gemaakt viel de hele ruimte stil, waarna ze toch wel moesten lachen onder een koor van 'holy shit, dat kan je niet zeggen' (en eigenlijk kon het ook niet).
Note: ik ben absoluut geen racist, maar heb wel fucking nare humor. Een vriendin van mij heeft een donkere vriend, en dat is ook gewoon een heel aardige jongen.
Mijn vrienden fronsen daar hun wenkbrauwen nog niet over hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Sterker nog, dan wordt het een overtroef-wedstrijd.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:20 schreef Id_do_her het volgende:
Hehe, dat is bij ons juist een plek waar je de woorden zonder zorgen kan laten gaan. Bij familie en alles.
En jij pretendeerd je awkward te voelen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Je bent gewoon een racist.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Hij was wel echt enorm hard. Ik weet niet waarom dat digitaal niet overkomt.quote:
Oh, geen last van. Alleen na het klaarkomen wordt 't een fonteintje.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het sproeit zo en daarbij is het ook nog weleens pijnlijk. Daarom pis ik dan ook op mijn knieën zodat mijn lul precies de pot in wijst.
Als er wat alcohol in het spel is vooral.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sterker nog, dan wordt het een overtroef-wedstrijd.
Herkenbaar ditquote:Op maandag 27 februari 2012 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sterker nog, dan wordt het een overtroef-wedstrijd.
Dat zou bij ons een luchtige opmerking zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Valt echt wel mee hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Hij was wel echt enorm hard. Ik weet niet waarom dat digitaal niet overkomt.
Same.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Herkenbaar dit
Maar iemand overtreft mij ooit
Je had erbij moeten zijnquote:
Niemand die reageerde met 'Jouw grap ook niet'?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Nee, zoals ik al zei, ik krijg hem niet neergetypt zoals hij ging. Het was echt een ondenkbare grap.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Niemand die reageerde met 'Jouw grap ook niet'?
Je bent echt hardcore.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijnMaar ja, dit en (veel) erger is dus zo'n beetje mijn schtick.
Wij zouden IRL vriendinnetjes moeten zijn. Dan heb je iemand die jou overtreftquote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Same.
[..]
Je had erbij moeten zijnMaar ja, dit en (veel) erger is dus zo'n beetje mijn schtick.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:22 schreef knight-errant het volgende:
Wil jij Hardcore niet in verband brengen met Racisme?!quote:
Nee, dat had betrekking op haar humor. Echt balls to the wall en zo.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:28 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Wil jij Hardcore niet in verband brengen met Racisme?!
Zo hardcore. Nee, maar ik sta bekend als de allerhardste en smerigste van mijn hele opleidingquote:
Oké, wedstrijdje doen? Morgen, Amsterdam CS, 3 uur voor de Starbucks. Come at me.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wij zouden IRL vriendinnetjes moeten zijn. Dan heb je iemand die jou overtreft
Typischquote:Op maandag 27 februari 2012 14:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]die zou bij ons niet begrepen worden.
Dat zeg ik. Zo hardcore.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:29 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Zo hardcore. Nee, maar ik sta bekend als de allerhardste en smerigste van mijn hele opleiding
SEW HARDCOARquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |