quote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie nietnet doen alsof je dat niet wil
Maar je hoeft niet awkward te voelen K, ik laat je je goed voelen baby
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
Hahahaha kanker dat eerste plaatje beschreef ik dus alleen dat kwam gewoon vanuit het niets op in m'n hoofdquote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
met odol kan plassen ook zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahaha kanker dat eerste plaatje beschreef ik dus alleen dat kwam gewoon vanuit het niets op in m'n hoofd
Klopt jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel enigszins herkenbaar hoor.
In mijn hoofdquote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel enigszins herkenbaar hoor.
Niet zomaar een Vogel, DE Vogel.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef knight-errant het volgende:
[..]
In mijn hoofdErik Vogel die dat doet (zo heet die acteur toch?).
Wat Id_do_her zegt, maar inderdaad. Ik zie hem al staan.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef knight-errant het volgende:
[..]
In mijn hoofdErik Vogel die dat doet (zo heet die acteur toch?).
Best een aantrekkelijke man, trouwens. Als ik 25 jaar ouder was danquote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat Id_do_her zegt, maar inderdaad. Ik zie hem al staan.
Ik ben hem een keer IRL tegengekomen en toen was ik helemaal geintimideerd door zijn mannelijkheid. True storyquote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Best een aantrekkelijke man, trouwens. Als ik 25 jaar ouder was dan
Edit: waarom sta ik niet bij jouw favoriete Fok!kers?
Heeft hij vast geen problemen mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Best een aantrekkelijke man, trouwens. Als ik 25 jaar ouder was dan
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
Maar stel je hebt een ODOL en moet ook kneiterhard pissen en je wordt klaargezogen, komt er dan ook pis vrij? Nee he dat kunnen jullie niet
JONGEN WAT IS DEZEquote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
Maar stel je hebt een ODOL en moet ook kneiterhard pissen en je wordt klaargezogen, komt er dan ook pis vrij? Nee he dat kunnen jullie niet
Mannen met prostaatkanker misschien welquote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
Probably notquote:
Ojaquote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mannen met prostaatkanker misschien wel
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef knight-errant het volgende:
[..]
JONGEN WAT IS DEZE
Wats met jou gebeurd de laatste tijd
Wie, Erik de Vogel of Ludo hier?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben hem een keer IRL tegengekomen en toen was ik helemaal geintimideerd door zijn mannelijkheid. True story
Erik de Vogelquote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wie, Erik de Vogel of Ludo hier?
Jouw sigquote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wie, Erik de Vogel of Ludo hier?
Ik vind het wel leuk om te rukken als ik een beetje moet pissen. Anders duurt het zo lang voordat je weer kan pissen na het klaarkomen. Hou niet zo van een plaklulquote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja
Moet wel zeggen dat orgasme wel anders voelt als je moet pissen
Ja, ze zijn in het echt ook een stel hè. Heb je hem gewoon gezegd dat je hem klaar wilde zuigen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Erik de Vogel
Op het strand. Samen met Janine en hun kinderen.
Zie hierbovenquote:
Dat geloof ik zoquote:Op maandag 27 februari 2012 14:06 schreef LudoSanders het volgende:
Erik valt in het niet bij mij hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |