Nee hoor, hij was niet dysmatuur. Hij was 3120 gram met 39w4d.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:26 schreef WupWup het volgende:
Harry was toch dysmatuur? Wat verwachten ze dat deze baby weegt? en idd jammer van de kv, met moedermelk bereik je veel sneller betere suikerwaardes. Mocht je in dezelfde situatie verzeilen: eis een kolf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nooit gedacht dat ik zo trots zijn
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Whahahahha! Geweldig!!quote:
Ja, die heb ik ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:44 schreef Asyniur het volgende:
Linda, het ziet eruit als een gewoon borstschild, alleen is het dus van zachter materiaal.
Maar lenen is geen optie want ze vormen door het kolven naar je borsten dus dan kun jij hem niet meer prettig gebruiken.
Maar lief aangeboden van je!
OMFGquote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik had vandaag weer wat leuks. Ik was in de Hunkemoller om een bikini te kopen. Ik denk, gewoon ff vragen of ze hier ook voedingsbeha's hebben. Je weet maar nooit.
Dus ik vraag "hebben jullie ook voedingsbeha's?"
Zegt de verkoopster "hoe lang moet je nog?"
ik:hoe lang moet ik nog wat?
Verkoopster: Het is het handigst om een voedingsbeha pas aan het eind te kopen"
Ik: Oh! Maar ik ben niet zwanger, hoor!
Verkoopster: Waarvoor heb je dan een voeingsbeha nodig?
Ik: uhm, omdat ik mijn kind voed?
Verkoopster: Oh. Oh ja.
Dat dacht ik ook idd.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:35 schreef Morretje het volgende:
Ik dacht heel even dat ze zich afvroeg over hoe lang je nog zou voeden..
Ja dat had ik ook zo begrepenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:35 schreef Morretje het volgende:
Ik dacht heel even dat ze zich afvroeg over hoe lang je nog zou voeden..
Whahahahaha!!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik had vandaag weer wat leuks. Ik was in de Hunkemoller om een bikini te kopen. Ik denk, gewoon ff vragen of ze hier ook voedingsbeha's hebben. Je weet maar nooit.
Dus ik vraag "hebben jullie ook voedingsbeha's?"
Zegt de verkoopster "hoe lang moet je nog?"
ik:hoe lang moet ik nog wat?
Verkoopster: Het is het handigst om een voedingsbeha pas aan het eind te kopen"
Ik: Oh! Maar ik ben niet zwanger, hoor!
Verkoopster: Waarvoor heb je dan een voeingsbeha nodig?
Ik: uhm, omdat ik mijn kind voed?
Verkoopster: Oh. Oh ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |