En ook die ene niet langvoedster vond het alleen maar top dat je dat zo deed. (en werd stiekem een klein beetje jaloers dat het bij haar allemaal zo mislukt is. Al sta ik nog steeds 100% achter mijn keuze te stoppen destijds)quote:Op maandag 5 maart 2012 14:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Mwoa aangezien je bij 2 langvoedsters zat...weinig kans dat die je gek zouden vinden
. Ik moest wel een beetje grinniken om Jelle
die vond dat er bij mij wel wat te halen viel
Lief!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:39 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
En ook die ene niet langvoedster vond het alleen maar top dat je dat zo deed. (en werd stiekem een klein beetje jaloers dat het bij haar allemaal zo mislukt is. Al sta ik nog steeds 100% achter mijn keuze te stoppen destijds)
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Mwoa aangezien je bij 2 langvoedsters zat...weinig kans dat die je gek zouden vinden
. Ik moest wel een beetje grinniken om Jelle
die vond dat er bij mij wel wat te halen viel
5-pondertjes hebben helaas iets minder reserves.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:56 schreef Bleie het volgende:
Maar de eerste 24-48 uur hebben ze toch genoeg reserves? Dus t hoeft niet meteen te lukken, en je hebt dan nog genoeg tijd om eventueel wat te regelen. En verder wat pessie zegt: als t gebruikt is zou ik tvervangen.
Nou, dat idee heb ik nu ook alvast! Dat ik door wat er de vorige keer gebeurde ik me er bij een eventuele volgende beter op voor kan bereiden. Ik had helemaal niet nagedacht over bijvoeden, maar toen Nathan een uur oud was en de VK zo ongeveer zei "thuis bijvoeden met kv anders gaan we sowieso naar het ziekenhuis" (ze zei het ongetwijfeld iets aardiger maar dit is wat me is bijgebleven) dat ik blij was dat de kraam het bij zich had en hij heeft dus binnen 2 uur kv gehad. Iets waar ik me totaal niet op voorbereid had en wat ik totaal niet wilde vantevoren maar onder invloed van de enorme gebeurtenis die net had plaatsgevonden en alle hormonen toch "gewoon" gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:54 schreef Bleie het volgende:
Dit vond ik trouwens een van de grootste verschillen tussen eerste n tweede kind: dat ik veel beter wist wat er goed en fout kon gaan, én dat ik beter wist hoe ik wilde dat daarmee omgwgaan zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |