Nop, geen spruw bij haar of mij, dit is weer de 'fase' waar de lk het over had. Heeft ze een paar weken geleden ook een tijdje gedaan en toen waaide het ook weer over. Ze ligt er gewoon bij te schaterlachen, de mutsquote:Op maandag 5 maart 2012 13:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Heb je geen spruw? Of draakje? O. Ging ook slordiger drinken beide keren dat hij spruw had..
Niks, want er is niks aan de hand.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:57 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
We hebben overigens, ondanks de lactulose, nog geen poepluier gehad... We zijn inmiddels 11 dagen 'poeploos'. Ze hanteren bij bv 10 á 14 dagen geen poepluier. Ze lijkt er nog steeds geen last van te hebben, maar wat zouden jullie doen?
Dank jequote:Op maandag 5 maart 2012 14:17 schreef pessie het volgende:
Mor, ik vond het leuk je te zien voeden. Ik zie nooit oudere kindjes gevoed worden (behalve dan mn eigen maar dat doe ik zelf).
Mwoa aangezien je bij 2 langvoedsters zat...quote:Op maandag 5 maart 2012 14:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank jeIk twijfelde nog even, en toen dacht ik 'niet zo miepen, gewoon doen'. Meestal voed ik alleen nog maar thuis, hooguit een keer bij mijn moeder thuis. Verder zijn we nooit ergens zo lang dat dat zo uitkomt dat ze om een voeding vraagt.. En aangezien vooral mijn schoonfamilie ons maar raar vindt dan..
Dat was ook een van de redenen om het gewoon maar wel te doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Mwoa aangezien je bij 2 langvoedsters zat...weinig kans dat die je gek zouden vinden
. Ik moest wel een beetje grinniken om Jelle
die vond dat er bij mij wel wat te halen viel
Ik word elke drie jaar volledig doorgelicht omdat ik een hoge bloeddruk heb en een familiegeschiedenis met hart- en vaatziekten. Ik las op internet dat een te laag cholesterol door te weinig dierlijke vetten kan komen maar ik eet al jaren ongeveer hetzelfde en eerder was mijn cholesterol goed. Dus ik dacht: misschien gaat er wel te veel van mijn ingenomen vet rechtstreeks in de slagroom voor Joris zitten.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
Niks, want er is niks aan de hand.
Whehe, Tico, goed geregeld. Scheelt je toch weer een boek lezen
sverbern, waarom is je bloed geprikt? Ik heb nog nooit gehoord van een te laag triglyceridegehalte (=vet) door borstvoeding. Wel dat iemand te weinig vetten in zijn voeding eet. Wat heeft een te laag triglyceridegehalte voor gevolgen?
Ik heb heel heftig Raynauds gehad. Hoe gaat het als je uit de douche komt? Verbleken je tepels dan ook (flink pijnlijk?) ik had ook geen pijn tijdens het voeden (na het aantappen uiteraardquote:Op zondag 4 maart 2012 09:12 schreef Bleie het volgende:
Ik begin een beetje te vermoeden dat ik raynauds of zo heb, hoewel ik lang niet alles herken van wat daar op borstvoeding.com over staat. Wel heb ik soms na het voeden bleke, koude tepels en een branderig gevoel in mijn borsten, dat na een voeding best lang kan aanhouden. Vooral als hij clustert (en dat doet hij bijna elke avond), is dat behoorlijk pijnlijk, maar verder heb ik zeker geen ondragelijke pijn bij het voeden. Wel een behoorlijk pijnlijke tsr. Kent iemand dit? Moet ik toch maar een lk raadplegen? Ik heb er niet zodanig last van dat ik overweeg te stoppen met de bv of zo, maar als er iets aan te doen is, is dat toch wel fijn natuurlijk.
Nee, buiten het voeden heb ik er geen last van, wat dan weer tegen raynauds pleit. En ik heb het ook niet altijd. Misschien is het eerder dat Pietje m'n tepels te veel afknijpt tijdens het drinken. Hij verslikt zich nog weleens in de tsr.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:07 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik heb heel heftig Raynauds gehad. Hoe gaat het als je uit de douche komt? Verbleken je tepels dan ook (flink pijnlijk?) ik had ook geen pijn tijdens het voeden (na het aantappen uiteraard). Na het afkoppelen deed het pas echt veel pijn. Lang leve wollen zoogcompressen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |