Federer. Maar de laatste jaren heb ik wel gehad dat ik ook voor Nadal was, zelfs als hij tegen Federer speelde. Vroeger, toen iknog fan was van Edberg, had ik dat nooit. Toen was ik echt alleen maar voor Edberg.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:27 schreef Anonymousz het volgende:
wat is je favo tennisters van nu?
Murray!quote:Op woensdag 19 september 2012 23:27 schreef Anonymousz het volgende:
wat is je favo tennisters van nu?
quote:
Oeps, het is nog vroeg.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:35 schreef Mark het volgende:
Bij tennister denk ik eerder aan een dame
Ik weet niet eens wie dat is man,quote:Op donderdag 20 september 2012 10:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Oeps, het is nog vroeg.
[ afbeelding ]
Nouquote:Op donderdag 20 september 2012 10:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat is man,
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:50 schreef rubbereend het volgende:
Wie vind je de beste Nederlandse speelster aller tijden?
Daarom stelde ik luckass de vraag wie die chick was, kennelijk was dat een domme vraag.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:24 schreef Federer-fan het volgende:
Gentlemen, dit topic is bedoeld voor noobvragen, niet voor het noemen van je favoriete tennisser.
dat weet ikquote:Op donderdag 20 september 2012 08:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer. Maar de laatste jaren heb ik wel gehad dat ik ook voor Nadal was, zelfs als hij tegen Federer speelde. Vroeger, toen iknog fan was van Edberg, had ik dat nooit. Toen was ik echt alleen maar voor Edberg.
Nee, je zei tennister.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat weet ik
maar goed lezen ik zei tennisster geen tennisser![]()
nou wie je favo bij de vrouwenquote:
Drie Wimbledonfinales in één jaarquote:
tis treurig gesteld met ons dames tennisquote:
0.01%quote:Op donderdag 20 september 2012 16:07 schreef tong80 het volgende:
Stel de hawk-eye was er 30 jaar geleden geweest. Hoeveel procent had McEnroe gelijk gehad bij zijn protesten ?
Heb ik niet want er zit er werkelijk geeneen bij die ik leuk vind. Rezai vind ik dan nog het leukst geloof ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nou wie je favo bij de vrouwen?
hij weet het vast welquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:21 schreef Norrage het volgende:
Stel niet zulke moeilijke vragen aan fed-fan! Die weet ie niet hoor!
Laver 2xquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:17 schreef Anonymousz het volgende:
- en welke speler had 4 gs achter elkaar gewonnen (in 1 jaar)
Copper indium gallium (di)selenidequote:
Laver (twee keer: 1962 en 1969).quote:- en welke speler had 4 gs achter elkaar gewonnen (in 1 jaar)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |