Ik vond de smaak ook meer dan prima, hij was niet te droog, maar het was ook geen soppende bende, dit is dus prima te eten. Ook zonder slagroom (puristen die we zijn)! De buitenkant was een beetje krokant, zodat het met de algehele structuur ook goed zat, ik geef dit een dikke 10.quote:Tsjah, daar sta je dan op zaterdagavond op een meet. Komt er opeens een blonde dame binnen met een rechthoekig blok gewikkeld in aluminiumfolie.
Daar bleek dus de cake in te zitten voor Lompehork. Waarom juist hij de cake kreeg is mij tot op heden nog een raadsel, maar ik had al snel door dat het hier om een cake ging van niveau.
Dat kon niet anders, er was namelijk flink wat materiaal aangeschaft om de cake te maken.
Zodoende had ik mezelf al snel uitgenodigt bij Lompehork en Lompevrouw om daar de volgende dag een stukje cake te kunnen eten.
Zo gezegd, zo gedaan. Het huis was niet zo heel makkelijk te vinden, maar toen ik er eenmaal was kon het cake eten beginnen.
Er werd nog een grap gemaakt dat het misschien spacecake zou kunnen zijn. Bemoedigt door dit idee hapten wij gedrieën toe. Zoals Lompehork ook al opgevallen was zat er een soort uitgeharde laag van mannenpap op. Dit bleek echter glazuur te zijn (of Johan eet veel suiker). De cake smaakte zo heerlijk dat ik al snel om een tweede plak vroeg. Deze smaakte mogelijk nog beter (de plak was ook 2 keer zo dik, dus 2 keer zo lekker).
Je laat ons niet te lang in spanning zitten he?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:21 schreef LompeHork het volgende:
Van het aluminiumfolie dat gebruikt was om de cake in te bewaren, heb ik een hoedje gebouwd, daarover later meer.
Ach, hij smaakte naar suiker, dus ik geloof hetquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef DaMart het volgende:
Ziet er goed uit, die cake, al blijft die glazuurlaag toch wat verdacht.
Goed filmpje ook![]()
.
Tuurlijk niet! Echter komt die niet in reviewvorm.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je laat ons niet te lang in spanning zitten he?.
Moeten we TRU in de gaten houden dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, hij smaakte naar suiker, dus ik geloof het
En dank! Heeft heel wat moeite gekost om het uberhaupt op film te krijgen (iets met een mobieltje vasttapen aan een statief)
[..]
Tuurlijk niet! Echter komt die niet in reviewvorm.
ditquote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik geef deze review een dikke voldoende. Ik zou gaarne een stukje lusten
Ja en je weet toch hoe de knoflooksaus soms wat donkerder van kleur is...?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
zit vast sperma door heen net zoals ze bij shoarma tenten doen met de knoflook
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef MPG het volgende:
Is Yvonne-cake ook verkrijgbaar zonder dubieus glazuurlaagje (mogelijk iteejerglazuur?) ?
Zo ja, heb ik interesse in ruime hoeveelheden.
Zie DMquote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Mooie Yvonne-cake
Mag ik vragen waarom je uitverkoren was om deze cake te ontvangen?
Dat was verdomd lekkere sperma danquote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
zit vast sperma door heen net zoals ze bij shoarma tenten doen met de knoflook
Spaghetti is volledig overbodig met deze cake, spaghetti is een stuk soppiger (hoewel het witte spul bovenop de cake compenseerd). Slierten waren ook niet aanwezig bij het eten van de cake. Ik hoop dat dit uw vraag ruimschoots beantwoord?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Dagonet het volgende:
Thuis eens rustig doorlezen maar nu alvast een vraag:
Hoe verhoudt deze cake zich tot spaghetti?
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef Rezania het volgende:
Heeft ze hem nou echt zelf gebakken dan?
Dat is wel tof van haar.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]ze heeft er zelfs een mixer en een cakevorm voor moeten kopen
![]()
hatstikke lief!
Mijn twee (!) hele knuffels waren niet voldoende? Dan kom je maar een stukje halen, er is nog wat (maar niet veel trouwensquote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik nooit een cake van yvonne.
He, ik moest die 2de knuffel zelf afdwingen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn twee (!) hele knuffels waren niet voldoende? Dan kom je maar een stukje halen, er is nog wat (maar niet veel trouwens) over!
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, ik moest die 2de knuffel zelf afdwingen.
Doe maar op visite komen morgen, anders is hij WEG!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:07 schreef Myraela het volgende:
Maar terug over die cake he, wanneer krijg ik?
Enkel liefde voor je cake, beloofd is beloofd!quote:
Exact! Stimulans voor de fora! De volgende keer krijgt Yv een Hoornse Broeder van mijquote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
FOK!kers reviewen elkaars kooktalenten, we blazen REV nieuw leven in
Kan mij het bommen, hij smaakte goed, hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef Aventura het volgende:
Dat is met afstand het lelijkste baksel dat ik ooit heb gezien. (Sorry Yvonne
)
Je hebt net zulke lieve knijp-wangetjesquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef kanovinnie het volgende:
Zo zat ik dus te eten!(excuus voor de slechte kwaliteit)
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt net zulke lieve knijp-wangetjes
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt net zulke lieve knijp-wangetjes
Zijn er serieus mensen zonder mixer?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]ze heeft er zelfs een mixer en een cakevorm voor moeten kopen
![]()
hatstikke lief!
Dat wordt dan een MPG-cake.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:33 schreef JeMoeder het volgende:
Ik wil ook zo'n cake Yvonne. De FP-crew needs some appreciation!
Bakt ie er driequote:Op maandag 27 februari 2012 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is dan al op voordat MPG de deur van zijn huis achter zich dichttrekt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lost het probleem echt niet op hoor![]()
.
Dan is hij wel even zoet met bakken dusquote:Op maandag 27 februari 2012 10:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, zoveel als ie er op kan +1 dan.
Hangt van het formaat van zijn oven afquote:Op maandag 27 februari 2012 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is hij wel even zoet met bakken dus.
Ik denk niet dat iemand het vertrouwt als ik ook met zo'n cake met glazuur aan kom zettenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |