Ja en je weet toch hoe de knoflooksaus soms wat donkerder van kleur is...?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
zit vast sperma door heen net zoals ze bij shoarma tenten doen met de knoflook
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:53 schreef MPG het volgende:
Is Yvonne-cake ook verkrijgbaar zonder dubieus glazuurlaagje (mogelijk iteejerglazuur?) ?
Zo ja, heb ik interesse in ruime hoeveelheden.
Zie DMquote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Mooie Yvonne-cake
Mag ik vragen waarom je uitverkoren was om deze cake te ontvangen?
Dat was verdomd lekkere sperma danquote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
zit vast sperma door heen net zoals ze bij shoarma tenten doen met de knoflook
Spaghetti is volledig overbodig met deze cake, spaghetti is een stuk soppiger (hoewel het witte spul bovenop de cake compenseerd). Slierten waren ook niet aanwezig bij het eten van de cake. Ik hoop dat dit uw vraag ruimschoots beantwoord?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Dagonet het volgende:
Thuis eens rustig doorlezen maar nu alvast een vraag:
Hoe verhoudt deze cake zich tot spaghetti?
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef Rezania het volgende:
Heeft ze hem nou echt zelf gebakken dan?
Dat is wel tof van haar.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]ze heeft er zelfs een mixer en een cakevorm voor moeten kopen
![]()
hatstikke lief!
Mijn twee (!) hele knuffels waren niet voldoende? Dan kom je maar een stukje halen, er is nog wat (maar niet veel trouwensquote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik nooit een cake van yvonne.
He, ik moest die 2de knuffel zelf afdwingen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn twee (!) hele knuffels waren niet voldoende? Dan kom je maar een stukje halen, er is nog wat (maar niet veel trouwens) over!
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, ik moest die 2de knuffel zelf afdwingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |