SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome meester ras.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zemmelzilla !!!
Hoe zet ik mozilla van zn privatemodus ? D:
Vest eroverheen aan?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:57 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb een nieuw vestje en dat is leuk. Maar wel met driekwartmouwen. Nu heb ik het dus koud, maar ik wil niet iets anders aan. Help.
Eens.quote:
Topvrouwquote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vest eroverheen aan?Of dekentje.
[..]
Eens.
Tools -> Start Private Browsingquote:Op zondag 26 februari 2012 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zemmelzilla !!!
Hoe zet ik mozilla van zn privatemodus ? D:
Goeie.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vest eroverheen aan?Of dekentje.
[..]
Eens.
Gewoon Chromequote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Tools -> Start Private Browsing
In het Nederlands zal het wel Opties -> Start Privésessie zijn ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
maar ik wil JUIST geen privésessie meerquote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Tools -> Start Private Browsing
In het Nederlands zal het wel Opties -> Start Privésessie zijn ofzo.
quote:
watquote:Op zondag 26 februari 2012 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar ik wil JUIST geen privésessie meerHIJ GING ZO INSTELLEN EN NIET MEER WEG WILLEN GAAN
[..]
Klik op afdrukken > eet de pagina op en dan zal de privenavigatie stoppenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaar dat doet hij juist niet wacht ik maag printscreen
[ afbeelding ]
check
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klik op afdrukken > eet de pagina op en dan zal de privenavigatie stoppenis een beetje een rare omweg maar is me al vaak gelukt zo
kustrgquote:Op zondag 26 februari 2012 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaar dat doet hij juist niet wacht ik maag printscreen
[ afbeelding ]
check
ff sienquote:Op zondag 26 februari 2012 19:08 schreef Henkie94 het volgende:
Dan even naar de instellingen gaan. En dan tabje Privacy. En dan staat er "Altijd privé browsen" ofzo ok gr
jan, lulquote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klik op afdrukken > eet de pagina op en dan zal de privenavigatie stoppenis een beetje een rare omweg maar is me al vaak gelukt zo
ik eis meer kwaliteit van jouquote:
okayyquote:Op zondag 26 februari 2012 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jan, lulniet de juiste timing voor zo'n grapje
[..]
Sorry babe.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ff sien
[..]
jan, lulniet de juiste timing voor zo'n grapje
[..]
ik eis meer kwaliteit van jou
Ja, vertel een leuk grapje.quote:
Pika?quote:Zabehullah Khan nice pikchure
27 december 2011 om 23:04 · Vind ik leuk
waquote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sjongejonge.Wat hebben jullie ook echt vandaag?
Cursus rietdekken gaat niet door,quote:Op zondag 26 februari 2012 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, vertel een leuk grapje.
[..]
Pika?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Altijd hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:27 schreef Zeroku het volgende:
Even kiek'n weet al denk ik waar het over gaat.
Fonz?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef Zeroku het volgende:
Ook echt één naam die altijd rondzweeft bij US-relletjes.
Die is te druk bezig met FoBo-hosselzquote:
Jup.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef Zeroku het volgende:
Ook echt één naam die altijd rondzweeft bij US-relletjes.
Het?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jup.Het mag er wel trots op zijn.
Nummer één.
quote:
hhahahahaa umad?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:48 schreef Zeroku het volgende:
Nu loop ik in m'n eigen fobo te sjansen met kb
Ja ik heb hetzelfde staan de antwoorden bij mijquote:Op zondag 26 februari 2012 19:48 schreef Zeroku het volgende:
Nu loop ik in m'n eigen fobo te sjansen met kb
lol dat filmpjequote:Op zondag 26 februari 2012 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde staan de antwoorden bij mij
Ja,quote:Op zondag 26 februari 2012 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
hhahahahaa umad? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Link ok grquote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dunno, plaatste een foto in userfoto's met een tekst eronder en toen startte de rel.
Een lobiquote:
Emoquote:Op zondag 26 februari 2012 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
aaaaahwhwhwhhw puppy's
verdrietige puppy's
verdrietige labradors
EH WOLLA ROT OP DANGquote:Op zondag 26 februari 2012 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jeeej
IK HOEF JULLIE KUS NIET![]()
![]()
kan ik toch niks aan doen?!!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol dat filmpje
mensen die niet wakker worden met een wilde prachtige bos met krullend haar
ja nee nu ben je te laatquote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nee grapje kus
[..]
balen man
neeeeeequote:
kom knuffelenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:55 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks ondanks de deken heb ik het nog steeds koud
Oke. Mag ik dan aan je krullen voelenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jeeej
IK HOEF JULLIE KUS NIET![]()
![]()
Maar ik dacht er serieus aanquote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nee grapje kus
[..]
balen man
Tuurlijk, waarom niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oke. Mag ik dan aan je krullen voelen.
quote:
quote:
Yaayquote:
Samen op skype een beetjequote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Henkie94 het volgende:
Die rel is trouwens begonnen door Haarklip volgens mij.
maar een perm is gay, ik wil gewoon dat kunnen creërenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet?
[..]![]()
[..]nee man, neem dan een permanentje toch..
Het zal Klips een niet zijn zeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Henkie94 het volgende:
Die rel is trouwens begonnen door Haarklip volgens mij.
quote:
Vertel me hier meer over..quote:
Hmm, maar je hebt verschillende soorten toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:58 schreef Beach het volgende:
[..]
maar een perm is gay, ik wil gewoon dat kunnen creëren
Oh, hij deed die foto sturen enquote:Op zondag 26 februari 2012 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mag ik jouwe ook voelen dan?
[..]
Vertel me hier meer over..
[..]
Hmm, maar je hebt verschillende soorten toch?
bitchquote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef Bloempje. het volgende:
O
[..]
Oh, hij deed die foto sturen endoen en ik had m al gezien en toen zei ik: och, wat leuuukk, gelukkig zet ze er nog even onder dat ze bleek is, straks krijgt ze niet genoeg aandacht. Of daar kwam het op neer.
DV is hartstikke lief meisje doe normaal vervelende hekssssssssquote:Op zondag 26 februari 2012 20:01 schreef Bloempje. het volgende:
O
[..]
Oh, hij deed die foto sturen endoen en ik had m al gezien en toen zei ik: och, wat leuuukk, gelukkig zet ze er nog even onder dat ze bleek is, straks krijgt ze niet genoeg aandacht. Of daar kwam het op neer.
Graagquote:Op zondag 26 februari 2012 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mag ik jouwe ook voelen dan?
Ik moest lachenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
DV is hartstikke lief meisje doe normaal vervelende hekssssssss
Ze haat mij.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Zal best. Op fok komt ze op me over als een meisje dat erg veel aandacht nodig heeft. En met wat ik verder over dr gehoord heb al helemaal.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja poep, normaal ben ik heel lief.quote:
Was ja.quote:
Nouja ik kan het goed met haar vindenquote:
Ik laat me niet meteen leiden door wat ik hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 20:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zal best. Op fok komt ze op me over als een meisje dat erg veel aandacht nodig heeft. En met wat ik verder over dr gehoord heb al helemaal.
[..]
Ja poep, normaal ben ik heel lief.
En jouw haat is groter dan haar haat, zet je voortquote:
Hahahaha, ja dat weet ikquote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Nouja ik kan het goed met haar vinden
[..]
Ik laat me niet meteen leiden door wat ik hoordat weet je toch
kusquote:
Ik moest lachen om de woordkeuze. :3quote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Nouja ik kan het goed met haar vinden
[..]
Ik laat me niet meteen leiden door wat ik hoordat weet je toch
Wat is er met mijn woordkeuze?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
kus
[..]
Ik moest lachen om de woordkeuze. :3
Mensen die je niet kent in het echt haten.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En jouw haat is groter dan haar haat, zet je voort
Gelukkig.quote:
Maar ik kom nooit buiten, hoe moet ik dan ooit dingen haten?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen die je niet kent in het echt haten.![]()
!
[..]
Gelukkig.
Achum, ik heb dat met iemand hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen die je niet kent in het echt haten.![]()
!
[..]
Gelukkig.
Ja dunno.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ik kom nooit buiten, hoe moet ik dan ooit dingen haten?
JA OKE UITZONDERINGEN DAARGELATEN.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Achum, ik heb dat met iemand hoor
Ghehehequote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dunno.
[..]
JA OKE UITZONDERINGEN DAARGELATEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
damn niqqa zij verandert gwn in een ander persoonquote:
Daar zouden we het toch niet meer over hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die mag wel op de strandmeet komen ja
Hoofd van een tokkie op lichaam van een 23jarigequote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
damn niqqa zij verandert gwn in een ander persoon
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die mag wel op de strandmeet komen ja
Jepquote:Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Resultaat voor magnetronbrownie! (Helaas zonder filmpje)
Bloempje dit deed jij de vorige keer ook toch?
ik heb die gemaakt een keer, als het goed is staan er nog pics van op fokquote:Op zondag 26 februari 2012 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Resultaat voor magnetronbrownie! (Helaas zonder filmpje)
Bloempje dit deed jij de vorige keer ook toch?
Ookquote:
hij doet het niet joh pedofielquote:
> niet imgurquote:Op zondag 26 februari 2012 20:31 schreef Beach het volgende:
Blame die imagehost ja. Dat plaatje is 1.5 jaar oud.
MUP DA DOO DIDDA PO MO GUB BIDDA BE DAT TUM MUHFUGEN BIX NOOD COF BIN DUB HO MUHFUGGAquote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
implicaties impliceren
impliceren
buiten 4kin
ISHIGGIDY DIGGIDY DOO
Ligt eraan wat je bedoelt met trip hiihhihiihquote:Op zondag 26 februari 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat PtR en Henkie twee hele vervelende tripfags zijn.
Niet vervelend hoor, ik post alleen maar hoe wiet slecht voor je is.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat PtR en Henkie twee hele vervelende tripfags zijn.
Kijk uit, het is heetquote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben benieuwrd.ruikt ql heerlijk ohmy.
Wij kunnen het samen wel nat makenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haoii PRrrt
Is beetje droog wel..
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wij kunnen het samen wel nat maken
En zweterig
omg
Die mag wel meeglibberen hoorquote:
Daar gaan we zeker de halve finale mee winnen en dan een-na-laatste mee worden op het echte songfestival jaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dit lied wel tof, die nu gezongen wordt op het songfestival.
Waarom niet Jan?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar gaan we zeker de halve finale mee winnen en dan een-na-laatste mee worden op het echte songfestival ja
Kom samen een boek lezen danquote:Op zondag 26 februari 2012 21:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom niet Jan?Ik hou zoveel van je
quote:
Hihiquote:
Chocomelquote:Op zondag 26 februari 2012 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Alleen als jij met een pyjama en warme chocomel in bed ligt
Mij knuffelen en warm houden met je baard?quote:
Ik heb nog wel lederhosen voor jequote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Chocomel
Alleen heb ik geen pyjama, wat nu!1~
Oke is goedquote:Op zondag 26 februari 2012 21:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mij knuffelen en warm houden met je baard?
Top, zal vast erg lekker zitten!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel lederhosen voor je
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oke is goedkruip maar in mn baard
Ik zou me ook niet kunnen concentreren als ik zulke hete verhalen zou lezen op FOK!quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Beach het volgende:
kenknie, is dat niet zon hele oude Alfred Hitchcock ofzo
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helemaal niet leuk lekker hipsterindiemuziek dit
wtf?!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]ze ziet er niet uit kan niet zingen liedje is saai en dat gedoe eromheen is al helemaal slecht, Rafaëlla is beter
Het klonk gewoon mooier omdat je dat pakje zagquote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]ze ziet er niet uit kan niet zingen liedje is saai en dat gedoe eromheen is al helemaal slecht, Rafaëlla is beter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet eensquote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het klonk gewoon mooier omdat je dat pakje zag
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beach's UI tokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze zingt tenminste voor de oren en niet voor de ogen zoalsrafaella
paella
Die tooi was ook wel beetje voor de ogen enzo tochquote:Op zondag 26 februari 2012 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze zingt tenminste voor de oren en niet voor de ogen zoalsrafaella
paella
hipquote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://beautyineverything.com/6783381734
Dafuck?!![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Altijd weer spannend om in de trein te slapen![]()
Dagelijkse tumblr update: Ik heb er weer een follower bij
wiewiewiequote:Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Altijd weer spannend om in de trein te slapen![]()
Dagelijkse tumblr update: Ik heb er weer een follower bij
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://beautyineverything.com/6783381734
Dafuck?!![]()
![]()
wajo goed zo hier gr grquote:
quote:
JOaAAnnquote:
Ja, dat was Greys.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
JOaAAnnIk heb wel FOK!kers gezien geloof ik, was er iemand in een roodwitblauw-jurkje gekleed?
Jou niet.
Ik zat daarboven.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
JOaAAnnIk heb wel FOK!kers gezien geloof ik, was er iemand in een roodwitblauw-jurkje gekleed?
Jou niet.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ivan vind ik wel iets voor Bobje.
Wat? Mooie man en zingt ook nog eens.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:04 schreef HappyBob het volgende:
Was je bij dat Songfestival gebeuren, Cosje?Dan ga ik het straks even kijken en je zoeken
En Joan Franka gewonnen?
Dat was mijn favoriet bij The Voice vorig jaar
(al had ik toen maar een paar afleveringen gezien).
Maar ik val toch helemaal niet op mannen..quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Mooie man en zingt ook nog eens.
Ik weet niet wie er allemaal meededen, maar terecht gewonnenquote:[..]Joan Franka gewonnen ja, vet tof!
Gelukkig ben ik nog een jongetje.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik val toch helemaal niet op mannen..
[..]
Ik weet niet wie er allemaal meededen, maar terecht gewonnen
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik val toch helemaal niet op mannen..
Rafaellaquote:[..]
Ik weet niet wie er allemaal meededen, maar terecht gewonnen
Ik vond haar outfit zo apartquote:Op zondag 26 februari 2012 23:04 schreef HappyBob het volgende:
Was je bij dat Songfestival gebeuren, Cosje?Dan ga ik het straks even kijken en je zoeken
En Joan Franka gewonnen?
Dat was mijn favoriet bij The Voice vorig jaar
(al had ik toen maar een paar afleveringen gezien).
Niet haten op Indianen, ik ben ook wel eens zo verkleed geweest, minus de tooiquote:Op zondag 26 februari 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vond haar outfit zo apart
En die ene wijf met haar "cho-co-la-ta"
toen ze zwanger was vond ik haar leukerquote:
Weet niet of je daar zo gelukkig mee moet zijn hoor..quote:Op zondag 26 februari 2012 23:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog een jongetje.
Alleen Paul Walker, verder alleen maar vrouwenquote:
Halfnaakt?quote:[..]
Rafaella![]()
Echt wtf, ze was halfnaakt alles
En Pearl. En Ivan dus
Maakt toch niet uit hoe ze eruit ziet?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vond haar outfit zo apart
En die ene wijf met haar "cho-co-la-ta"
Ja, dat wel jaquote:Op zondag 26 februari 2012 23:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet niet of je daar zo gelukkig mee moet zijn hoor..
[..]
Alleen Paul Walker, verder alleen maar vrouwen
[..]
Halfnaakt?Ik ga straks echt even kijken
[..]
Maakt toch niet uit hoe ze eruit ziet?Zij kan zo mooi zingen
Lol whut?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet haten op Indianen, ik ben ook wel eens zo verkleed geweest, minus de tooidie was keigeil.
[..]
toen ze zwanger was vond ik haar leuker
Over een maand word ik 18, hou je dan niet meer van me?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet niet of je daar zo gelukkig mee moet zijn hoor..
[..]
Alleen Paul Walker, verder alleen maar vrouwen
[..]
Halfnaakt?Ik ga straks echt even kijken
[..]
Maakt toch niet uit hoe ze eruit ziet?Zij kan zo mooi zingen
Ik zag hetquote:
Ik stop er nu maar alvast mee danquote:Op zondag 26 februari 2012 23:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Over een maand word ik 18, hou je dan niet meer van me?
True datquote:Op zondag 26 februari 2012 23:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag hetHad graag gezien dat hij het nog had meegemaakt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noesquote:Op zondag 26 februari 2012 23:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag hetHad graag gezien dat hij het nog had meegemaakt
[..]
Ik stop er nu maar alvast mee dan
Ik ben morgen jarig, nu houdt er al niemand meer van me.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Over een maand word ik 18, hou je dan niet meer van me?
Ik wel. :<quote:Op zondag 26 februari 2012 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben morgen jarig, nu houdt er al niemand meer van me.
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben morgen jarig, nu houdt er al niemand meer van me.
quote:
quote:
Awwwquote:
ja maat jij bent spesjieaaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is keimakkelijks! [ afbeelding ]
mevrouw klinkerquote:Op maandag 27 februari 2012 11:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maat jij bent spesjieaaal.
Hai gian
ja, dat je dat nog weetquote:Op maandag 27 februari 2012 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Haoi, je hebt een nieuwe auto he? Hoe rijdt ie?
Jij kan het eauk wel hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 11:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maat jij bent spesjieaaal.
hehehe tsjaquote:Op maandag 27 februari 2012 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat je dat nog weet
rijd lekker
eauw njaaa njanjaquote:
en jij hebt een leuk nieuw truitje?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehehe tsjafijn.
[..]
eauw njaaa njanja
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en jij hebt een leuk nieuw truitje?
toch leuke fotoquote:Op maandag 27 februari 2012 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Al een tijdje ja, nog maar een keer aangehad, dat wel.
hee.quote:
Wajo.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee.
gefeliciteerd met je verjaardag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |