SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik dit zelf ook geprobeerd. Ik had beloofd om met een filmpje te komen, en die heb ik gemaakt. Helaas duurt het gewoon te lang om op youtube te moeten wachten.
De ingredienten waren dus: Bloem, Suiker, Cacao, Eitje, Melk en Olie. En een mok natuurlijk
Dat heb ik allemaal bij mekaar verzameld in de keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst moest ik de suiker, bloem en cacao bij elkaar gooien in de mok en doorroeren tot een mooi poedertje. Kinderspel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eitje erbij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna de olie en de melk erin. Hoppa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens stevig roeren tot een egaal mengsel. Pas op dat er geen klontjes achterblijven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan 3 minuten in de magnetron laten, de boel stijgt dan flink naar boven, en de hele keuken gaat naar chocola ruiken. Ervolgens eruitlepelen,
En dan is dit het resultaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij is heerlijk! Lekkerste brownie sinds tijden!
![]()
![]()
Goede OP.
Volgende keer mag 't wel in hetzelfde topic (Heeft imand op ONZ dit al geprobeerd?)
Maargoed, voor een volgende keer dan.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Ik moet zeggen dat jouw brownie er heel wat beter uitziet dan dat opgedroogde stuk poep op plaatje 1.![]()
![]()
Goed idee!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:18 schreef Barbapapamama het volgende:
wow dat ziet er goed uit
ga ik ook een keer proberen
Laat me zien wat jouw resultaat is!
Oh en gebruik geen nesquick of van die rommel. Allleen echte cacao... die bittere.![]()
Whehe die is nice. Ga ik ook proberen!
Je kan er natuurlijk ook meteen stukjes hazelnoot en stukjes chocolade door gooien![]()
![]()
Lees net dat basterd suiker het smeuiger maakt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb dit net gedaan en het viel een beetje tegen. Het was iets te droog.![]()
das ook handig voor als je schoonpa net een dikke dampende drol heeft uitgeduwd....quote:Op zondag 26 februari 2012 22:58 schreef ecktebaas123 het volgende:
ik heb het geprobeerd en hij was heel erg hard... niet te kauwen. rook wel lekker!Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')![]()
Oh, net te laat.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Lees net dat basterd suiker het smeuiger maakt.
En ik had trouwens ook geen 1000 watt maar 800.Misschien zat het er te lang in.. aangezien ik nu een minuut langer het erin liet..
![]()
Dacht dat in brownies altijd grote hoeveelheden boter zat, waardoor het zo vet is. Zie ik hierin niet terugkomen. Misschien dat het daarom volgens een reactie zo droog is.![]()
oke deal ik betal je latterquote:Op maandag 27 februari 2012 04:19 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hallo voor 10 euro maak ik een verse Brownie voor je!!hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Haha, vandaag een paar van die dingen in de magnetron gedaan. Smaakt best oké maar is niet zoals het hoort. Stukjes choco en nootjes is wel een goede toevoeging. Basterdsuiker ook voor de smaak wel denk ik.
Is wel leuk voor op feestjes en zo. Gewoon een paar liter van die mix preppen en in geschikte bakjes gieten. Toef slagroom er bij en de klant is tevreden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Faazz op 28-02-2012 00:48:32 ]![]()
Waarom geven die mongolen nooit t aantal watt aan voor magnetrons
Je moet ze altijd langer of korter inschatten
Slijmerig als je vrouw en manslijm.![]()
er staat toch 1000?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:31 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Waarom geven die mongolen nooit t aantal watt aan voor magnetrons
Je moet ze altijd langer of korter inschatten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: