Zal ik doen, een momentje.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Happy_with_U het volgende:
Biatch, maak het en schrijf hier een recensie
Nee, in REV.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Happy_with_U het volgende:
Biatch, maak het en schrijf hier een recensie
Oh en dit <3quote:Op zondag 26 februari 2012 16:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Extra credits als je een filmpje/pics maakt.
Ik zal fotos maken van de bereiding, en een filmpje hoe die shit gevormd wordt.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:47 schreef zarGon het volgende:
Briljant!.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Even kijken hoe het proeft.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef zarGon het volgende:
Hij smaakt best goed! Whehehe,.
"D'r zit te veel bloem in", aldus mijn moeder..
Ik heb cacao poeder, van droste.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef LookAtMe het volgende:
Ja. Doe alleen niet te veel olie er in. En gebruik cacao poeder een geen chocolademelk poeder.
Mannen in de keukenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:42 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Ik heb cacao poeder, van droste.
Gebruik ik met wat suiker en melk om n papje te maken, hete melk eroverheen en.. jeweetwel.
Ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:47 schreef WarcraftNerd het volgende:
Ik weet overigens wel hoe je plaatjes geupload krijgt, maar filmpjes..?
Youtube?
Oke, ga ik straks dan kijken hoe dat gaat.quote:
Ik hoop dat bij jouw ooit het toiletpapier opraakt.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:50 schreef Zenit- het volgende:
World of Warcraft
OT: TSOftewel World of Warcraft
bidet motherfuckerquote:Op zondag 26 februari 2012 16:53 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Oke, ga ik straks dan kijken hoe dat gaat.
[..]
Ik hoop dat bij jouw ooit het toiletpapier opraakt.
En je geen meer op voorraad hebt.
Wel onhandig gemaakt. Je moet helemaal in de pot hangen wil het er echt goed ingaan. Waarom niet gewoon een hoek van 45 graden of zo?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Ik gun jouw deze addon voor op je toilet
[ afbeelding ]
Met warm water van 37°C
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |