Belachelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen reden opgegeven, gewoon beveiligingmensbitch die begon te graaien. Want "Het mocht niet"
Nou nou wat een compensatiequote:Op zondag 26 februari 2012 19:18 schreef iBenny het volgende:
Als goedmakertje vonden we lampjes op de stoelen
Met zijn allen in het gezicht van Raffa schijnen dan maarquote:Op zondag 26 februari 2012 19:18 schreef iBenny het volgende:
Ah, daar kunnen jullie mee naar Raffaela gooien!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:18 schreef iBenny het volgende:
Prima planquote:Op zondag 26 februari 2012 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, daar kunnen jullie mee naar Raffaela gooien!
Misschien is het een Fleshlightquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij mag niet eens aan...
Boze mevrouw: "willen jullie de lichtjes uit laten?"
Jeetje wat een gefrustreerd wijf zegquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij mag niet eens aan...
Gezellig daarquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij mag niet eens aan...
Als ik volgend jaar meega neem ik een supersize vlag en een bouwlamp mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij mag niet eens aan...
Dan gaan ze maar naar het FB-topic van de TROS om over die ban te klagen!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:29 schreef iteejer het volgende:
Straks worden ze collectief geband
Het staat zelfs op FOK! Nieuws: FOK! NSF supporters ontdaan van vlaggetjes
Wat lekker snelquote:Op zondag 26 februari 2012 19:29 schreef iteejer het volgende:
Straks worden ze collectief geband
Het staat zelfs op FOK! Nieuws: FOK! NSF supporters ontdaan van vlaggetjes
[Benny-mode] Je hebt gelijk, ik pas het ff aan[/Benny-mode]quote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef roos85 het volgende:
Benny, had in de TT niet NSF ipv ESF moeten staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |