Heerlijk dit. Ajax speelt bagger maar maakt het nu wel af!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi, Lekker achterover hangen en kijken wat PSV - Feyenoord en AZ - HEE worden
Zo doe je het 5 jaar niet, en nu achter elkaar. Frappant.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:17 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is deze?
Twee competitiewedstrijden op rij direct gescoord uit een corner?
Ik niet begrijp.
quote:
Geen idee, mag je hypocriet zijn?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]jou heb ik ook nog nooit kunnen betrappen op wat positiefs, gelukkig zit er deze keer geen k- in je tekst.
Ik ga nergens heen! En PSV wint gewoon..quote:Op zondag 26 februari 2012 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij dat al getroll vindt, kun je maar beter wegblijven denk ik.
Paar weekjesquote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoelang duurt het voordat Eredivisie Live is geactiveerd, weet iemand dat?![]()
Gister aangevraagd ...
Okquote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen! En PSV wint gewoon..
Iddquote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zolang de supporters van Ajax claimen joden te zijn, is het imo geen antisemitisme.
Het 2e geval?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Wilskracht het volgende:
Kees Jansma moet is een ogen test doen.
Hij denkt dat het een penalty is.
Hoezo 'ook' ? Relaxquote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wees dan flink en haal die 'kutnegers zijn lui'-reacties hier ook weg.
Hij is gewoon bang dat PSV verliestquote:Op zondag 26 februari 2012 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij dat al getroll vindt, kun je maar beter wegblijven denk ik.
Ziggo? 2 a 3 dagen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoelang duurt het voordat Eredivisie Live is geactiveerd, weet iemand dat?![]()
Gister aangevraagd ...
Die heb ik al weggehaald.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wees dan flink en haal die 'kutnegers zijn lui'-reacties hier ook weg.
Dat was een duidelijke schwalbe!!!!!quote:
Meest lachwekkende wat ik heb gelezen vandaag, Koffie uitgespoten van 't lachen. gossiemeinequote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ajax verdient geen voorsprong vandaag,
Idd.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat was een duidelijke schwalbe!!!!!
Wie is Eriksen? Hij zal Clasie wel kennen in ieder gevalquote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Enchanter het volgende:
Ajax speelt wel bagger, en waar is die Eriksen mee bezig
Nee, in alle rust door blijven drukken. Dit seizoen zou doelsaldo wel eens de doorslag kunnen geven.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi, Lekker achterover hangen en kijken wat PSV - Feyenoord en AZ - HEE worden
dudequote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wut. Okee dus als je kutneger zegt tegen een neger die zegt dat hij neger is is het geen racisme?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zolang de supporters van Ajax claimen joden te zijn, is het imo geen antisemitisme.
Clasie is the flavor of the month, ben benieuwd wie ze komende maand gaan hypen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie is Eriksen? Hij zal Clasie wel kennen in ieder geval
Jullie hebben... Tele 2? KPN? Ziggo?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij hadden het eigenlijk meteen.
Nee joh, maar het is ook geen penalty!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik heb niks over 'joden' weggehaald. Ik beantwoord z'n vraag simpelweg.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zag net een heleboel grapjes over luie negers en KFC. Maar grapjes over joden is weer erg?
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie is Eriksen? Hij zal Tokkie wel kennen in ieder geval
Ah ok, dan is het goed.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks over 'joden' weggehaald. Ik beantwoord z'n vraag simpelweg.
0-6 als Buly erin komt voor Lodeiro ...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nou, hopen dat Ajax nog even aan het doelpuntentotaal gaat werken in de 2e helft!
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef Abed het volgende:
Zou Vlaar weer een microfoon uit zn reet toveren als ze een punt pakken in Eindhoven? Grootste stakker moment van dit seizoen.
Ligt eraan. Als jij die ene neger een kutneger vindt en niet alle negers, dan niet nee. Imo is er niets mis met het woord neger.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef Quisho het volgende:
[..]
Wut. Okee dus als je kutneger zegt tegen een neger die zegt dat hij neger is is het geen racisme?
Inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks over 'joden' weggehaald. Ik beantwoord z'n vraag simpelweg.
Buly komt er nog wel in.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
0-6 als Buly erin komt voor Lodeiro ...
0-4 als het zo blijft.
Heb in het vorige topic heel veel weggehaald. 'Joden' haal ik niet weg, lijkt me logisch.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zag net een heleboel grapjes over luie negers en KFC. Maar grapjes over joden is weer erg?
Jaloers zijn op Ron Faalquote:Op zondag 26 februari 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]_______________! Jaloers omdat jullie domme belgen hebben?
Zal Vertonghen straks weer de microfoon uit z'n reet trekken en liedjes over kakkerlakken gaan zingen nadat ie dronken is van een slokje Shandy?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef Abed het volgende:
Zou Vlaar weer een microfoon uit zn reet toveren als ze een punt pakken in Eindhoven? Grootste stakker moment van dit seizoen.
Maar goed je weet wel wat ik bedoeldequote:Op zondag 26 februari 2012 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als jij die ene neger een kutneger vindt en niet alle negers, dan niet nee. Imo is er niets mis met het woord neger.
Jullie overhypen iemand al wanneer die een bal niet inlevert bij de tegenstanderquote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Jaloers zijn op Ron Faal![]()
Die 'bikkel' moet eerst 3 goede seizoenen spelen wilt hij uberhaupt weer recht van spreken hebben.
Ik kan d'r wel van genieten.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zal Vertonghen straks weer de microfoon pakken en liedjes over kakkerlakken gaan zingen nadat ie dronken is van een slokje Shandy?
Waarvan?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik kan d'r wel van genieten.
Wat zou dat schuiven om daar te zitten en onzin te praten?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:24 schreef Wilskracht het volgende:
Bruggink is ook een waardeloze analist.
Toevallig omdat hij geen ajacied isquote:Op zondag 26 februari 2012 13:24 schreef Wilskracht het volgende:
Bruggink is ook een waardeloze analist.
Kratje bierquote:Op zondag 26 februari 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zou dat schuiven om daar te zitten en onzin te praten?
Whehe. Mooiste zijn de Feyenoorders de laatste weken die roepen dat ze misschien wel kampioen wordenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jullie overhypen iemand al wanneer die een bal niet inlevert bij de tegenstander
Perez en Van der Sar zijn ook waardeloze analisten.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toevallig omdat hij geen ajacied is
Ik ben het eens met deze stelling.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En die Zalando reclame moet ook dood.
Kenneth "AJAAKZZZ spweelde keweldik" Perez vinden ze zeker een topcommentator.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toevallig omdat hij geen ajacied is
Zendenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Perez en Van der Sar zijn ook waardeloze analisten.
Nee! Dat maak jij ervan. Hoogmoed komt voor de val en daar zijn jullie maar al te bekend mee!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Whehe. Mooiste zijn de Feyenoorders de laatste weken die roepen dat ze misschien wel kampioen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:26 schreef Wilskracht het volgende:
Strak om 14.30 de grote wedstrijd.I LOL'D.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste keerquote:Op zondag 26 februari 2012 13:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die van de paus met z'n "bedankt voor de bistrello" kan ik dan wel weer om glimlachen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:26 schreef Wilskracht het volgende:
Strak om 14.30 de grote wedstrijd.Arsenal heeft geen kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Whehe. Mooiste zijn de Feyenoorders de laatste weken die roepen dat ze misschien wel kampioen worden
Jan Mulder, sjek van Gelderquote:
RVP is gewoon goed, maar de rest van die hele club is kut.quote:
JAN KLAS OENTELAR!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom ook Klaas-Jan in de spits
Idd.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jan Mulder, sjek van Gelder
Jan van Halst is de enige met nog enigzins verstand en voetbalbesef.
RvP en Huntelaar in de spits imo.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet, hij zegt alleen dat jullie het net zo hard doen. Alhoewel daar minder vaak de mogelijkheid voor is omdat ze bij Feyenoord voetballen nogal lastig vindenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
En jullie zijn zeker nog wel favoriet voor de titel en altijd bescheiden?
Eens.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
4-2 verliezen van een ploeg die niet kan voetballenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet, hij zegt alleen dat jullie het net zo hard doen. Alhoewel daar minder vaak de mogelijkheid voor is omdat ze bij Feyenoord voetballen nogal lastig vinden
Juist niet. Ik denk dat Feyenoorders eerder te voorzichtig zijn dan te hoogmoedig. Ergens ook wel te begrijpen, want elke keer als het bij ons eens echt goed lijkt te gaan stort het in.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet, hij zegt alleen dat jullie het net zo hard doen. Alhoewel daar minder vaak de mogelijkheid voor is omdat ze bij Feyenoord voetballen nogal lastig vinden
Zijn er serieus nog mensen die dat nog steeds grappig vinden?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Weet je... ik zag die Manolev weer tijdens de wedstrijd, moet je kijken wat die nou weer doet..."
Idd niet rullevant.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef GGMM het volgende:
Kan die Feyenoord vs. Ajax-discussie stoppen? Lekker relevant.
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die dat nog steeds grappig vinden?.
Gewoon alle discussie, elke top club heeft dit seizoen meerdere malen kei hard gefaald tegen faalclubs.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef GGMM het volgende:
Kan die Feyenoord vs. Ajax-discussie stoppen? Lekker relevant.
Lekker PSV uitlachen jonge.. ze gaan weer punten laten liggenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik weet nu niet of ik psv - fey of ars - tot moet kijken
'HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH!!!!!'quote:Op zondag 26 februari 2012 13:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Weet je... ik zag die Manolev weer tijdens de wedstrijd, moet je kijken wat die nou weer doet..."
Gewoon allebei. Een op tv, ander op de klapjap.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik weet nu niet of ik psv - fey of ars - tot moet kijken
Idd, Vermeer had gewoon rood moeten hebben daar.quote:
Liever werken aan het aantal doelpuntenquote:
Ik had het over RKC en Excelsior. Dit seizoen geen pingel gekregen, tot vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Idd, Vermeer had gewoon rood moeten hebben daar.
Echt een miskoop van 5 miljoen die ventquote:
Oh had geen geluid aanstaanquote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had het over RKC en Excelsior. Dit seizoen geen pingel gekregen, tot vandaag.
Eerste pingel was erg makkelijk gegeven, tweede was er geen.
Pas als Excelsior scoortquote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Liever werken aan het aantal doelpunten
idd!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh had geen geluid aanstaanmaar RKC heeft er dus nog steeds geen gehad?
Enige reden dat Zoet nog niet gescoord heeft dit seizoen.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Enige reden dat Zoet nog niet gescoord heeft dit seizoen.
Lodeiro 5 miljoen, Suarez 8 miljoen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt een miskoop van 5 miljoen die vent
Je bril, doe hem op.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:35 schreef Saekerhett het volgende:
Ja nu fluit hij wel?
Dit is net zo opzettelijk als net....
-16 miljoen van Sulejmaniquote:Op zondag 26 februari 2012 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lodeiro 5 miljoen, Suarez 8 miljoen.
Suarez > 26 miljoen.
= 26 -5 - 8 = 13 miljoen winst.
AH!quote:
Weg ermee.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
-16 miljoen van Sulejmaniverwacht je dat hij bij gaat tekenen? Nog 1 jaar contract toch.
Dat van Sulejmani heeft niks met maken met Suarez en Lodeiro.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
-16 miljoen van Sulejmaniverwacht je dat hij bij gaat tekenen? Nog 1 jaar contract toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellesquote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat van Sulejmani heeft niks met maken met Suarez en Lodeiro.
Het is kunstgras, wat wil jequote:
5 miljoen is hij nog wel waard.. en dan voor 6 miljoen Narsingh.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Tot nu toe zijn jullie beste ja.. van vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
5 miljoen is hij nog wel waard.. en dan voor 6 miljoen Narsingh.
Excelsior "capo"quote:Op zondag 26 februari 2012 13:37 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Horen jullie ook telkens zo'n man schreeuwenIs dat de Excelsior-capo ofzo...
Oke oke, 4 miljoen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]toe even, 1 jaar contract. Hij is toch wel even stukkie minder dan Wijnaldum en van Geel zit bij ons
Inderdaad, Feyenoord heeft geen Guidetti dus die winnen sowieso niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso dit speelweekend van de 6e plaats af
2,5 miljoen.quote:
Dat vroeg ik net ook al 100 keerquote:Op zondag 26 februari 2012 13:37 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Horen jullie ook telkens zo'n man schreeuwenIs dat de Excelsior-capo ofzo...
Zolang die maar weg gaat ben ik al blij.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]toe even, 1 jaar contract. Hij is toch wel even stukkie minder dan Wijnaldum en van Geel zit bij ons
Wij zijn wel bereidt hem transfervrij over te nemen of te ruilen met Swertsquote:Op zondag 26 februari 2012 13:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zolang die maar weg gaat ben ik al blij.
Leuk hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso dit speelweekend van de 6e plaats af
Swertsquote:Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij zijn wel bereidt hem transfervrij over te nemen of te ruilen met Swerts
bereidtquote:Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij zijn wel bereidt hem transfervrij over te nemen of te ruilen met Swerts
Dostquote:Op zondag 26 februari 2012 13:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sulejmani gaat gewoon weer naar Heerenveen. In ruil daarvoor halen we dost en narsingh
Leuke deal,niks mis meequote:Op zondag 26 februari 2012 13:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sulejmani gaat gewoon weer naar Heerenveen. In ruil daarvoor halen we dost en narsingh
Ja, dat is ie echt waard.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Denk dat miki terug wil naar Verbeek.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sigthorsson nu al vergetenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik was aan het twijfelen omdat ik bezig was met krijt en bereiden van iets dus dacht doe maar dt dan pak ik beide in 1 woordquote:
JAAHAAA JEZUS MAN !quote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef aight1 het volgende:
Is Boerrigter eigenlijk nog steeds geblesseerd?
Goh.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef aight1 het volgende:
Wie?quote:
Nee, hij had geen zin om mee te doen vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef aight1 het volgende:
OH RLY ?!?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
22*3 = 66
Nummer 1 heeft 45 punten. (PSV)
De koploper heeft al fucking 21 verliespunten gehad.
Jij bent stoer.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OH RLY ?!?
Je eerste rekenlessen gehad op de basisschool deze week?!
Kolbeinn is een held mang.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:42 schreef vandermar het volgende:
Tevez is in genade aangenomen, Hamdaoui ook? By far de beste spits die jullie hebben!
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen omdat ik bezig was met krijt en bereiden van iets dus dacht doe maar dt dan pak ik beide in 1 woord
NEIN!quote:
Nee, kring spier open en het loopt er zo uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Te dom om te schijten ben je.
Je bent voor PSV, het lijkt mij dat het duidelijk is wie er dan het minst verstand heeft hier.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Te dom om te schijten ben je.
Wat een zeiksnor ben je.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:44 schreef vincerusso het volgende:
van Rhijn loopt maar een beetje mee met Vincken
And not a single fuck was givenquote:
Het is er ook echt maar 1quote:Op zondag 26 februari 2012 13:44 schreef Saind het volgende:
Die ene gast ook die EXCELSIOR schreeuwt...
Een normale speler zou daar ook wel moeten kunnen functioneren ..quote:Op zondag 26 februari 2012 13:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Prima hoor. Het is namelijk geen spits.
Zegt genoeg dat je keuze van een voetbalclub linkt aan het IQquote:Op zondag 26 februari 2012 13:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je bent voor PSV, het lijkt mij dat het duidelijk is wie er dan het minst verstand heeft hier.
Jupiler league misschien.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste verdediger van de Nederlandse competitie
Morgen weer dagje rotzooi prikken?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat je keuze van een voetbalclub linkt aan het IQ
Morgen weer achter de draaibank Lindgren?
Uiteraard. Zie ik je in de koffiepauze?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat je keuze van een voetbalclub linkt aan het IQ
Morgen weer achter de draaibank Lindgren?
Als hij zijn best doet waarschijnlijk wel, maar dat doet hij 8 van de 10 keer niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste verdediger van de Nederlandse competitie
Zo laag staat Ajax niet hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Tegen de nummer laatst mag dat wel.,
Wel horenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertonghen Kon Alberg helemaal niet zien man
Is goed. Geef ik je weer nieuwe opdrachten dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uiteraard. Zie ik je in de koffiepauze?
Hoge functie mang.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is goed. Geef ik je weer nieuwe opdrachten dan.
Groetjes.
Wie doet het commentaar, Stouten?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Commentaar op Radio Rijnmond
"Het publiek wil rood, maar dat is ook wel te begrijpen met Vertonghen"
Dus als je je ogen dicht doet is rood geen rood?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertonghen kon dat helemaal niet zien gast.
Volgens mij niet. Weet niet precies wie het is.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie doet het commentaar, Stouten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |