'HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH!!!!!'quote:Op zondag 26 februari 2012 13:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Weet je... ik zag die Manolev weer tijdens de wedstrijd, moet je kijken wat die nou weer doet..."
Gewoon allebei. Een op tv, ander op de klapjap.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik weet nu niet of ik psv - fey of ars - tot moet kijken
Idd, Vermeer had gewoon rood moeten hebben daar.quote:
Liever werken aan het aantal doelpuntenquote:
Ik had het over RKC en Excelsior. Dit seizoen geen pingel gekregen, tot vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Idd, Vermeer had gewoon rood moeten hebben daar.
Echt een miskoop van 5 miljoen die ventquote:
Oh had geen geluid aanstaanquote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had het over RKC en Excelsior. Dit seizoen geen pingel gekregen, tot vandaag.
Eerste pingel was erg makkelijk gegeven, tweede was er geen.
Pas als Excelsior scoortquote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Liever werken aan het aantal doelpunten
idd!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh had geen geluid aanstaanmaar RKC heeft er dus nog steeds geen gehad?
Enige reden dat Zoet nog niet gescoord heeft dit seizoen.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Enige reden dat Zoet nog niet gescoord heeft dit seizoen.
Lodeiro 5 miljoen, Suarez 8 miljoen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt een miskoop van 5 miljoen die vent
Je bril, doe hem op.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:35 schreef Saekerhett het volgende:
Ja nu fluit hij wel?
Dit is net zo opzettelijk als net....
-16 miljoen van Sulejmaniquote:Op zondag 26 februari 2012 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lodeiro 5 miljoen, Suarez 8 miljoen.
Suarez > 26 miljoen.
= 26 -5 - 8 = 13 miljoen winst.
AH!quote:
Weg ermee.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
-16 miljoen van Sulejmaniverwacht je dat hij bij gaat tekenen? Nog 1 jaar contract toch.
Dat van Sulejmani heeft niks met maken met Suarez en Lodeiro.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
-16 miljoen van Sulejmaniverwacht je dat hij bij gaat tekenen? Nog 1 jaar contract toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellesquote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat van Sulejmani heeft niks met maken met Suarez en Lodeiro.
Het is kunstgras, wat wil jequote:
5 miljoen is hij nog wel waard.. en dan voor 6 miljoen Narsingh.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Tot nu toe zijn jullie beste ja.. van vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
5 miljoen is hij nog wel waard.. en dan voor 6 miljoen Narsingh.
Excelsior "capo"quote:Op zondag 26 februari 2012 13:37 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Horen jullie ook telkens zo'n man schreeuwenIs dat de Excelsior-capo ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |