quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Whehe. Mooiste zijn de Feyenoorders de laatste weken die roepen dat ze misschien wel kampioen worden
Jan Mulder, sjek van Gelderquote:
RVP is gewoon goed, maar de rest van die hele club is kut.quote:
JAN KLAS OENTELAR!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom ook Klaas-Jan in de spits
Idd.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jan Mulder, sjek van Gelder
Jan van Halst is de enige met nog enigzins verstand en voetbalbesef.
RvP en Huntelaar in de spits imo.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet, hij zegt alleen dat jullie het net zo hard doen. Alhoewel daar minder vaak de mogelijkheid voor is omdat ze bij Feyenoord voetballen nogal lastig vindenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
En jullie zijn zeker nog wel favoriet voor de titel en altijd bescheiden?
Eens.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
4-2 verliezen van een ploeg die niet kan voetballenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet, hij zegt alleen dat jullie het net zo hard doen. Alhoewel daar minder vaak de mogelijkheid voor is omdat ze bij Feyenoord voetballen nogal lastig vinden
Juist niet. Ik denk dat Feyenoorders eerder te voorzichtig zijn dan te hoogmoedig. Ergens ook wel te begrijpen, want elke keer als het bij ons eens echt goed lijkt te gaan stort het in.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet, hij zegt alleen dat jullie het net zo hard doen. Alhoewel daar minder vaak de mogelijkheid voor is omdat ze bij Feyenoord voetballen nogal lastig vinden
Zijn er serieus nog mensen die dat nog steeds grappig vinden?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Weet je... ik zag die Manolev weer tijdens de wedstrijd, moet je kijken wat die nou weer doet..."
Idd niet rullevant.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef GGMM het volgende:
Kan die Feyenoord vs. Ajax-discussie stoppen? Lekker relevant.
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die dat nog steeds grappig vinden?.
Gewoon alle discussie, elke top club heeft dit seizoen meerdere malen kei hard gefaald tegen faalclubs.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef GGMM het volgende:
Kan die Feyenoord vs. Ajax-discussie stoppen? Lekker relevant.
Lekker PSV uitlachen jonge.. ze gaan weer punten laten liggenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik weet nu niet of ik psv - fey of ars - tot moet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |