Waarvan?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik kan d'r wel van genieten.
Wat zou dat schuiven om daar te zitten en onzin te praten?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:24 schreef Wilskracht het volgende:
Bruggink is ook een waardeloze analist.
Toevallig omdat hij geen ajacied isquote:Op zondag 26 februari 2012 13:24 schreef Wilskracht het volgende:
Bruggink is ook een waardeloze analist.
Kratje bierquote:Op zondag 26 februari 2012 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zou dat schuiven om daar te zitten en onzin te praten?
Whehe. Mooiste zijn de Feyenoorders de laatste weken die roepen dat ze misschien wel kampioen wordenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jullie overhypen iemand al wanneer die een bal niet inlevert bij de tegenstander
Perez en Van der Sar zijn ook waardeloze analisten.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toevallig omdat hij geen ajacied is
Ik ben het eens met deze stelling.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En die Zalando reclame moet ook dood.
Kenneth "AJAAKZZZ spweelde keweldik" Perez vinden ze zeker een topcommentator.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toevallig omdat hij geen ajacied is
Zendenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Perez en Van der Sar zijn ook waardeloze analisten.
Nee! Dat maak jij ervan. Hoogmoed komt voor de val en daar zijn jullie maar al te bekend mee!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Whehe. Mooiste zijn de Feyenoorders de laatste weken die roepen dat ze misschien wel kampioen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:26 schreef Wilskracht het volgende:
Strak om 14.30 de grote wedstrijd.I LOL'D.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste keerquote:Op zondag 26 februari 2012 13:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die van de paus met z'n "bedankt voor de bistrello" kan ik dan wel weer om glimlachen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:26 schreef Wilskracht het volgende:
Strak om 14.30 de grote wedstrijd.Arsenal heeft geen kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |