Heerlijk dit. Ajax speelt bagger maar maakt het nu wel af!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi, Lekker achterover hangen en kijken wat PSV - Feyenoord en AZ - HEE worden
Zo doe je het 5 jaar niet, en nu achter elkaar. Frappant.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:17 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is deze?
Twee competitiewedstrijden op rij direct gescoord uit een corner?
Ik niet begrijp.
quote:
Geen idee, mag je hypocriet zijn?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]jou heb ik ook nog nooit kunnen betrappen op wat positiefs, gelukkig zit er deze keer geen k- in je tekst.
Ik ga nergens heen! En PSV wint gewoon..quote:Op zondag 26 februari 2012 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij dat al getroll vindt, kun je maar beter wegblijven denk ik.
Paar weekjesquote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoelang duurt het voordat Eredivisie Live is geactiveerd, weet iemand dat?![]()
Gister aangevraagd ...
Okquote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen! En PSV wint gewoon..
Iddquote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zolang de supporters van Ajax claimen joden te zijn, is het imo geen antisemitisme.
Het 2e geval?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Wilskracht het volgende:
Kees Jansma moet is een ogen test doen.
Hij denkt dat het een penalty is.
Hoezo 'ook' ? Relaxquote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wees dan flink en haal die 'kutnegers zijn lui'-reacties hier ook weg.
Hij is gewoon bang dat PSV verliestquote:Op zondag 26 februari 2012 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij dat al getroll vindt, kun je maar beter wegblijven denk ik.
Ziggo? 2 a 3 dagen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoelang duurt het voordat Eredivisie Live is geactiveerd, weet iemand dat?![]()
Gister aangevraagd ...
Die heb ik al weggehaald.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wees dan flink en haal die 'kutnegers zijn lui'-reacties hier ook weg.
Dat was een duidelijke schwalbe!!!!!quote:
Meest lachwekkende wat ik heb gelezen vandaag, Koffie uitgespoten van 't lachen. gossiemeinequote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ajax verdient geen voorsprong vandaag,
Idd.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat was een duidelijke schwalbe!!!!!
Wie is Eriksen? Hij zal Clasie wel kennen in ieder gevalquote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef Enchanter het volgende:
Ajax speelt wel bagger, en waar is die Eriksen mee bezig
Nee, in alle rust door blijven drukken. Dit seizoen zou doelsaldo wel eens de doorslag kunnen geven.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi, Lekker achterover hangen en kijken wat PSV - Feyenoord en AZ - HEE worden
dudequote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wut. Okee dus als je kutneger zegt tegen een neger die zegt dat hij neger is is het geen racisme?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zolang de supporters van Ajax claimen joden te zijn, is het imo geen antisemitisme.
Clasie is the flavor of the month, ben benieuwd wie ze komende maand gaan hypen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie is Eriksen? Hij zal Clasie wel kennen in ieder geval
Jullie hebben... Tele 2? KPN? Ziggo?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij hadden het eigenlijk meteen.
Nee joh, maar het is ook geen penalty!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik heb niks over 'joden' weggehaald. Ik beantwoord z'n vraag simpelweg.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zag net een heleboel grapjes over luie negers en KFC. Maar grapjes over joden is weer erg?
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie is Eriksen? Hij zal Tokkie wel kennen in ieder geval
Ah ok, dan is het goed.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks over 'joden' weggehaald. Ik beantwoord z'n vraag simpelweg.
0-6 als Buly erin komt voor Lodeiro ...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nou, hopen dat Ajax nog even aan het doelpuntentotaal gaat werken in de 2e helft!
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef Abed het volgende:
Zou Vlaar weer een microfoon uit zn reet toveren als ze een punt pakken in Eindhoven? Grootste stakker moment van dit seizoen.
Ligt eraan. Als jij die ene neger een kutneger vindt en niet alle negers, dan niet nee. Imo is er niets mis met het woord neger.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef Quisho het volgende:
[..]
Wut. Okee dus als je kutneger zegt tegen een neger die zegt dat hij neger is is het geen racisme?
Inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks over 'joden' weggehaald. Ik beantwoord z'n vraag simpelweg.
Buly komt er nog wel in.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
0-6 als Buly erin komt voor Lodeiro ...
0-4 als het zo blijft.
Heb in het vorige topic heel veel weggehaald. 'Joden' haal ik niet weg, lijkt me logisch.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zag net een heleboel grapjes over luie negers en KFC. Maar grapjes over joden is weer erg?
Jaloers zijn op Ron Faalquote:Op zondag 26 februari 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]_______________! Jaloers omdat jullie domme belgen hebben?
Zal Vertonghen straks weer de microfoon uit z'n reet trekken en liedjes over kakkerlakken gaan zingen nadat ie dronken is van een slokje Shandy?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef Abed het volgende:
Zou Vlaar weer een microfoon uit zn reet toveren als ze een punt pakken in Eindhoven? Grootste stakker moment van dit seizoen.
Maar goed je weet wel wat ik bedoeldequote:Op zondag 26 februari 2012 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als jij die ene neger een kutneger vindt en niet alle negers, dan niet nee. Imo is er niets mis met het woord neger.
Jullie overhypen iemand al wanneer die een bal niet inlevert bij de tegenstanderquote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Jaloers zijn op Ron Faal![]()
Die 'bikkel' moet eerst 3 goede seizoenen spelen wilt hij uberhaupt weer recht van spreken hebben.
Ik kan d'r wel van genieten.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zal Vertonghen straks weer de microfoon pakken en liedjes over kakkerlakken gaan zingen nadat ie dronken is van een slokje Shandy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |