http://www.3fm.nl/socialradio/app is bij mij 1x op groen gegaan, (rond de overgang naar Black Eye Peas voor de dubbele request) en af en toe hapert ie even maar dat heb ik altijd.quote:
daar zit ik ookquote:Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/socialradio/app is bij mij 1x op groen gegaan, (rond de overgang naar Black Eye Peas voor de dubbele request) en af en toe hapert ie even maar dat heb ik altijd.
Webcam heeft de laatste dagen zijn kuren inderdaad, tijd om de visuele meuk maar eens uit te schakelen, daar komt het telkens doorquote:Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/socialradio/app is bij mij 1x op groen gegaan, (rond de overgang naar Black Eye Peas voor de dubbele request) en af en toe hapert ie even maar dat heb ik altijd.
olaquote:
dat wilde ik net zeggen!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:50 schreef Sirolf het volgende:
M'n 3FM-decorscherm-socialradio-youtube scriptje aanpassing van gisteren lijkt goed te werken, ik heb sinds gisteren geen rare lyrics/slideshow-video's meer langs zien komen.
Nu nog syncenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:50 schreef Sirolf het volgende:
M'n 3FM-decorscherm-socialradio-youtube scriptje aanpassing van gisteren lijkt goed te werken, ik heb sinds gisteren geen rare lyrics/slideshow-video's meer langs zien komen.
Enig idee hoe moeilijk dat is?quote:
quote:
Ja, vandaar de knipoog!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Enig idee hoe moeilijk dat is?
Ik hou daar al rekening mee door de video te starten met een offset van hoeveel seconden de plaat al loopt... maar videoclips hebben vaak een andere timing dan de singleversie. Lastig dus...
wat een heldquote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]Harstikke schoon!
Het rooster zit er alleen nog niet onderin, hij krabt nu alle houtsnippers uit de kooi... Al fluitende![]()
tot over je oren!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef CindieY het volgende:
Moet je verliefd zijn om een keer te flirten?
neejoh! dit was live hilarisch geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef Sirolf het volgende:
Op momenten als dit is 't maar goed dat ze Flirt Je Stijf van tevoren opnamen, kunnen ze de minutenlange pauze van het telefoongesprek wat Jasmine aannam tussendoor eruit knippen.
Ik heb nog wel een ideetje wat ik een keer wil uitwerken, namelijk de video starten vanaf het aantal resterende seconden vanaf het EINDpunt ipv vanaf het begin. Veel video's beginnen namelijk met een intro-stukje wat niet in de single-versie zit... maar het einde is vaker hetzelfde.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, vandaar de knipoog!
Onmogelijk bijna, dan zou je een database moeten aanleggen met filmpjes en de tijden van het starten...
die regel geldt tot je 60equote:Op zondag 26 februari 2012 12:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verdorie, dat wordt forever alone thuis zitten
Maar hoe dan ook is het vet uitgewerkt. Vroeger was het toch helemaal full screen?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ideetje wat ik een keer wil uitwerken, namelijk de video starten vanaf het aantal resterende seconden vanaf het EINDpunt ipv vanaf het begin. Veel video's beginnen namelijk met een intro-stukje wat niet in de single-versie zit... maar het einde is vaker hetzelfde.
ja, daarna begint de tijd toch echt te dringen!quote:
Klopt, maar het is ook wel zo nice om de tweets e.d. nog te kunnen lezen.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook is het vet uitgewerkt. Vroeger was het toch helemaal full screen?
Ik zou niet durven!quote:
Je kan het onmogelijk over mij hebben hoorquote:
jammer dat jij dat gevoel nooit mee zult makenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer dat jij dat gevoel nooit mee zult maken
Ik vind jou wel lief hoor, laat je niets negatiefs aanpraten!!1!quote:
Dankjewel skatjequote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief hoor, laat je niets negatiefs aanpraten!!1!
ik ben blij dat ze dat skippen. ik heb een hekel aan reggae.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:44 schreef JaneDoe het volgende:
draai dan gewoon eens een keer reggae!
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben blij dat ze dat skippen. ik heb een hekel aan reggae.
ieder z'n smaakquote:
is al een aantal keer gebeurd natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef FZN05 het volgende:
Deze grapjes zijn niet leuk meertwitter:
Nu nog wachten op iemand die een plaatje van een kraan post en zegt: "Gevonden!".
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder z'n smaakje bent niet minderwaardig als je wel van reggae houdt hoor
Vind het ook best een suffe aflevering, kan me er ook niet echt op concentreren.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:55 schreef FZN05 het volgende:
Valt me op dat er al drie gesprekjes opgenomen zijn vandaag, normaal is dat toch niet zoveel bij Timur?
vaak wordt er wel het één en ander opgenomen. sowieso de flirt je stijfquote:Op zondag 26 februari 2012 13:55 schreef FZN05 het volgende:
Valt me op dat er al drie gesprekjes opgenomen zijn vandaag, normaal is dat toch niet zoveel bij Timur?
ik heb ook wel eens betere afleveringen gehoord jaquote:Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind het ook best een suffe aflevering, kan me er ook niet echt op concentreren.
Ja, de Flirt je Stijf wel, maar vandaag is bijna alles opgenomen. Behalve dat gesprek met die vrouw bij het tankstation volgens mij.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vaak wordt er wel het één en ander opgenomen. sowieso de flirt je stijf
wow! wist je dat al voor Timur en Ramon hintten?quote:
Jep.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wow! wist je dat al voor Timur en Ramon hintten?
Pas op je woorden, voor dat 'ie hem weer peert en iemand anders de show moet overnemenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb ook wel eens betere afleveringen gehoord ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
Ramon gaat morgen de ochtendshow als brilsmurf!![]()
![]()
ze zullen venema wel weer optrommelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was wel geweldig jaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:18 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Pas op je woorden, voor dat 'ie hem weer peert en iemand anders de show moet overnemen.
ik ook niet directquote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef CindieY het volgende:
Ik denk bij dit nummer niet aan de Klusjesmannen. Ben ik de enige zeker?
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu ga ik lekkere warme kaas-uibollen met extra kaas eten
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
en nu ga ik lekkere warme kaas-uibollen met extra kaas eten
ze zoeken iemand die seks heeft gehad met grootmoeder, moeder en dochter (of de mannelijke equivalenten) uit 1 familie. en dat hoeft niet tegelijkertijd te zijn geweest.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:51 schreef alors het volgende:
Ik luister niet meer, wat is de weddenschap dan???
Seks hebben gehad met 3 generaties uit 1 familie, oftwel dochter/moeder/oma of zoon/vader/opa.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:51 schreef alors het volgende:
Ik luister niet meer, wat is de weddenschap dan???
want dan voldoe je aan de eis?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:52 schreef CindieY het volgende:
Zou een eventuele bi-versie ook goed zijn?
Nee, ik heb gewoon een rare gedachtengangquote:
ik ben op 1/3e.....quote:Op zondag 26 februari 2012 14:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een rare gedachtengangIk kan me niet voorstellen dat er iemand luistert die aan de weddenschap voldoet.
nee, gewoon meisjes/vrouwen van mn eigen leeftijd. met de moeders/oma's/dochters daarvan heb ik nooit seks gehad. vooral dat laatste zou een tikkie pervers zijn....quote:
yuk....quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef JaneDoe het volgende:
ik ken(de) iemand die tot 2/3e was gekomen toen ik nog contact met hem had
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zoeken iemand die seks heeft gehad met grootmoeder, moeder en dochter (of de mannelijke equivalenten) uit 1 familie. en dat hoeft niet tegelijkertijd te zijn geweest.
overigens ik ben niet 1 van die 3!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yuk....
goed, ik ben ervantussen. ik ga deze week proberen aan de weddenschap te voldoen....
Leuk ja, maar ik moet eerst voetbal kijken... Ga wel de Guismaster meepakkenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:05 schreef JaneDoe het volgende:
de radioshow van bart met de bril van paul!
Ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef CindieY het volgende:
Ik denk bij dit nummer niet aan de Klusjesmannen. Ben ik de enige zeker?
Ik ben ook tot 2/3e gekomenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef JaneDoe het volgende:
ik ken(de) iemand die tot 2/3e was gekomen toen ik nog contact met hem had
huh? wat bedoel je?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:05 schreef gerbenp het volgende:
De Guismaster gebruikt dus de Serious Request microfoon-standaard manier nu. Mij lijkt het niet fijn werken zo.
wow dat je daar op let....quote:Op zondag 26 februari 2012 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De mic staat omhoog ipv van omlaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:giel3fm twitterde op zondag 26-02-2012 om 19:24:02Dat is even slikken.. #keelonsteking" target="_blank">http://t.co/nMJdzbKV @michielveenstra en @Domien doen morgen de ochtendshow. Ben er ziek van @THEHYPEhaarlem #3FM reageer retweet
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Statistiekjes:Maar even wat minderen voor mij al was ik daar al mee bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door themauster op 26-02-2012 19:34:12 ]If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 26-02-2012 om 19:51:21Oh jee. @giel3fm ziek, ik zit met niet te verzetten afspraak s ochtends. Dus ik tot kwart voor negen, daarna @Domien in de #3FM ochtend. reageer retweet
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Statistiekjes:Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef borisz het volgende:
Dit zijn van die avonden waarbij Twitter en fok! echt een toegevoegde waarde zijn. Het was genieten vanavond![]()
Allang bekend lutserquote:Op zondag 26 februari 2012 22:30 schreef Paul het volgende:
BREKEND
Michiel en Domien vervangen morgen Giel wegens stemproblemen
Daarom kijk ik dus ookquote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef borisz het volgende:
Dit zijn van die avonden waarbij Twitter en fok! echt een toegevoegde waarde zijn. Het was genieten vanavond![]()
Moi!quote:
Deden ze ook het befaamde dansje dat bij dit nummer hoort??quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef themauster het volgende:
Kom pak je lasso maar Zo vangen cowboys indianen
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Moi!
[..]
Deden ze ook het befaamde dansje dat bij dit nummer hoort??
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:34 schreef themauster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik blijf net zo lang wakker tot dat mijn zoon slaapt, dus dat kan lang duren want die heeft een oorontsteking.
Jep ook koorts heel zielig dusquote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]Ik krijg er weer helemaal zin van in zomerfeesten als ik dat nummer hoor...
![]()
En vervelend! Heeft ie er ook koorts bij?
Agossie... Naar hè? Dat ze zo klein zijn nog en dat je ze niet al te veel kan helpenquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
zucht...ik wilde voor 0u naar bed....mislukt!
maar nu ga ik wel.
slaap lekker
Eens! Daarom luister ik ook bijna niet meer op zondagavond. Ik heb onderweg naar huis net nog wel even een poosje naar Klaas geluisterd, maar thuis gaat de tv aanquote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef _Flea_ het volgende:
Pfff, de zondag avond vanaf 22u is een drama op 3FM.
Blij dat het morgen weer maandag is(op het werk na dan).
ik heb wel gelachen om al die indianen grappen. Social media komt echt tot zijn recht met dit soort zaken.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef borisz het volgende:
Michiel is nog wel te pruimen. Maar Domien....quote:Op zondag 26 februari 2012 22:30 schreef Paul het volgende:
BREKEND
Michiel en Domien vervangen morgen Giel wegens stemproblemen
in Duo is Domien al beter te behappen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:01 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Michiel is nog wel te pruimen. Maar Domien....
Ze gaan niet in duo. Michiel heeft nog een afspraak, Domien neemt het dus over.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in Duo is Domien al beter te behappen.
twitter:Domien twitterde op zondag 26-02-2012 om 19:29:07Arme @giel3fm ligt erg ziek thuis. Morgenochtend doen @michielveenstra en ik (beide een deel van!) de ochtendshow. #3FM reageer retweet
Zo, en nu moet ik ook maar eens slapentwitter:michielveenstra twitterde op zondag 26-02-2012 om 19:51:21Oh jee. @giel3fm ziek, ik zit met niet te verzetten afspraak s ochtends. Dus ik tot kwart voor negen, daarna @Domien in de #3FM ochtend. reageer retweet
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:17 schreef ConscienceNL het volgende:
Henk Westbroek wordt op z'n verjaardag om 9.15 gebeld.
"Hoe laat is het in godsnaam?"
Ik heb gelukkig alleen maar radio gehoord toen Michiel er zatquote:Op maandag 27 februari 2012 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
Topicfreeze!!!!!!!11!11!!
Was Domien grappig vanmorgen?
Maar goed dat ik na jou "goedemorgen" zeg, anders had ik me intens beledigd gevoeldquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar goed dat ik na jou "goedemorgen" zeg, anders had ik me intens beledigd gevoeld![]()
Goedemorgen
Hoi .quote:Op maandag 27 februari 2012 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar goed dat ik na jou "goedemorgen" zeg, anders had ik me intens beledigd gevoeld![]()
Goedemorgen
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:36 schreef Allrounder het volgende:
Ik moet er weer van door, was gezellig!!
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:36 schreef Allrounder het volgende:
Het was kort, maar intensquote:Op maandag 27 februari 2012 11:36 schreef Allrounder het volgende:
Dat zij m'n vrouw gister ookquote:
Jensen in de Nachtquote:Op maandag 27 februari 2012 11:46 schreef Knuck-les het volgende:
Ik hoor net dat het beste programma van 3fm, namelijk Whitenoise van Dave Clarke, stopt. Is er al bekend wat er in de plaats gaat komen?
'Beste programma' ja?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:46 schreef Knuck-les het volgende:
Ik hoor net dat het beste programma van 3fm, namelijk Whitenoise van Dave Clarke, stopt. Is er al bekend wat er in de plaats gaat komen?
Idd. Draai hem zelf ook nog zeer regelmatigquote:Op maandag 27 februari 2012 11:50 schreef Sersjee het volgende:
Dit is geen guilty pleasure, dit is een kneiter van een rammer.
Dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:50 schreef Sersjee het volgende:
Je bent helemaal niet getrouwd!quote:
Hee Noes alles goed?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet getrouwd!![]()
Of heb je dat van't weekend gedaan?
Ja maar deze kneiter komt anders toch nooit voorbij, dus als iemand hem guilty noemt als excuus om te draaien dan vind ik dat prima.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:50 schreef Sersjee het volgende:
Ja ik was een weekend in Las Vegasquote:Op maandag 27 februari 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet getrouwd!![]()
Of heb je dat van't weekend gedaan?
Eens!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:50 schreef Sersjee het volgende:
Ja jong, ik heb weekend!quote:
Ik heb geen weekend meer.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja jong, ik heb weekend!![]()
Met jou alles ook oke??
Het idee alleen al dat je met een ander voor een altaar stond, maakt me verdrietig...quote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik was een weekend in Las Vegas
1 voordeel: Het is hier toch niet rechtsgeldig
Van mij ook, weinig guilty aan!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Was Set U Free guilty pleasure ja? Die mogen ze van mij zo linea recta terug de playlist in donderen.
Ik zal je nooit bedriegen!!1 alleen wel met mijn liefje. Dat welquote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Het idee alleen al dat je met een ander voor een altaar stond, maakt me verdrietig...
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Het idee alleen al dat je met een ander voor een altaar stond, maakt me verdrietig...
Arme jij, weer zo'n eind van huis... Wel een mooie stad volgens mij, wil ik nog eens heenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb geen weekend meer.maar het gaat wel goed
greetings frum Alkmaar
Dat kan ik verdragen, zolang ik haar maar niet hoef te zien. Te pijnlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zal je nooit bedriegen!!1 alleen wel met mijn liefje. Dat wel
Kutsmoesquote:Op maandag 27 februari 2012 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ach ja, ik had Jagermeister gedronken
Zoveel zelfs dat ik net een enorme typo maakte![]()
"Dat zij m'n vrouw gister ook"
Ik schaam mij diep
quote:
Dat!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:13 schreef Sersjee het volgende:
Lunchbox 1, want Bloem. Dat lijkt me duidelijk.
Oké, Nick & Kylie is ook niet gek natuurlijk.
Daar heb ik even een kwartier over na moeten denken. En ik moest het even aan m'n moeder vragen.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik even een kwartier over na moeten denken. En ik moest het even aan m'n moeder vragen.
Ik denk het niet, je haalt namelijk het slechtste in me naar boven en dat is goed!!
Gelukkig maar, dan is er wat mij betreft geen vuiltje meer aan de luchtquote:Op maandag 27 februari 2012 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bovendien heb je op m'n facebook kunnen zien dat ik me netjes gedragen heb dit weekend
Dat. Mijn maandag is hierbij he-le-maal goed.quote:
Ik vind em welquote:Op maandag 27 februari 2012 14:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja, maar deze is zo slecht.
Take back the city, mijn favorietquote:Op maandag 27 februari 2012 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind em wel![]()
Take back the city vind ik nog toffer, hoor je amper meer, helaas
Jij!!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Take back the city, mijn favoriet
WOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOO!
Veronica draait toch elke dag hetzelfde? Daar kan je zo'n beetje de klok op gelijk zettenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
Op veronica draaien ze nu echte muziek
Hey Joe
Ze zijn eigenlijk de hele dag wel lekker bezig daar tussen de coldplay en keane nummers door
Dat wel, maar ik luister het alleen op maandagquote:Op maandag 27 februari 2012 14:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veronica draait toch elke dag hetzelfde? Daar kan je zo'n beetje de klok op gelijk zetten
Jullie hebben elke dag een andere radiozender toch? Da's best leuk aangepaktquote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik luister het alleen op maandagmin of meer verplicht hier op kantoor
Net als de oldies op woensdag
Wie of wat is dat nou weer? Wat heb ik gemist? Irritant stemgeluid trouwens.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef FZN05 het volgende:
Vanavond een nieuwe nummer 1 in de Mega Top 5 denk ik.![]()
Nu op 1 in iTunes:
![]()
![]()
![]()
Joan Franka - You And Me
![]()
![]()
![]()
Dan heb je dus écht onder een steen geleefd. Geen Twitter, radio of iets anders van communicatie gebruikt sinds gisterenavond?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie of wat is dat nou weer? Wat heb ik gemist? Irritant stemgeluid trouwens.
Officieel is het zo:quote:Op maandag 27 februari 2012 14:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jullie hebben elke dag een andere radiozender toch? Da's best leuk aangepakt
Vrijdag 3FM is een hele goede keuze!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Officieel is het zo:
Maandag Veronica
Dinsdag 538
Woensdag Sky.fm oldies (elvis enzo)
Donderdag 538
Vrijdag 3FM
Maar aangezien ik 538 echt een baggerzender vind, zet ik hem op dinsdag en donderdag vaak stiekem op 3FM. Meeste mensen merken het verschil niet.
Er zijn hier namelijk 1 veronica fan en 1 oldies fan, dus als ik die afzet dan valt het op...
Twitter heeft aangestaan, maar heb ik nauwelijks gelezen. Dat het NSF aan de gang, kreeg ik mee, mede daarom heb ik 't nauwelijks gelezen. Ik heb gisteren de hele dag series gekekenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:53 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dan heb je dus écht onder een steen geleefd. Geen Twitter, radio of iets anders van communicatie gebruikt sinds gisterenavond?![]()
Het is de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival 2012. Hitje hoor!![]()
![]()
Nou dat vind ik dus echt de minste dagquote:Op maandag 27 februari 2012 14:54 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Vrijdag 3FM is een hele goede keuze!
Mede-Claudiafanquote:Op maandag 27 februari 2012 14:54 schreef FZN05 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:54 schreef FZN05 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dus echt de minste dag![]()
Komt vooral door ClaudiaWant Stenders is natuurlijk wel top
Eerst Claudia, dan Rob, dan Coen en Sander.quote:
Heb jij een leven?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:58 schreef FZN05 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerst Claudia, dan Rob, dan Coen en Sander.Dan heb je een uurtje die je eventueel kunt missen, maar ook wel leuk is om mee te pikken. Daarna Ekstra Weekend en Stenders weer. Dan de freaknacht!
Ja maar er was ook iemand die Return of the Mack aanvroeg, en daar had ik eigenlijk meer zin inquote:
Ik ga dan toch voor Elbow, omdat Elbowquote:Op maandag 27 februari 2012 14:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar er was ook iemand die Return of the Mack aanvroeg, en daar had ik eigenlijk meer zin in
Je moet hem zeker hélémaal luisteren trouwens!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twitter heeft aangestaan, maar heb ik nauwelijks gelezen. Dat het NSF aan de gang, kreeg ik mee, mede daarom heb ik 't nauwelijks gelezen. Ik heb gisteren de hele dag series gekekenIk vind er weinig aan, dit hitje, na een halve minuut maar weer afgezet.
Nou, ik heb hem net helemaal geluisterd. Ik vind 't niks en ik blijf me ergeren aan haar stemgeluid/uitspraak.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:03 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Je moet hem zeker hélémaal luisteren trouwens!
Jammer, zij gaat het namelijk helemaal maken in Azerbeidzjan!quote:Op maandag 27 februari 2012 15:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem net helemaal geluisterd. Ik vind 't niks en ik blijf me ergeren aan haar stemgeluid/uitspraak.
Wens ik haar dan veel succes meequote:Op maandag 27 februari 2012 15:08 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jammer, zij gaat het namelijk helemaal maken in Azerbeidzjan!
Ik wens met je mee, moet niet zoveel hebben van het songfestivalquote:
Kijk ik ook niet, ik heb nog nooit in m'n leven bewust naar dit songfestival zitten kijken. Vroeger keek ik wel heel kneuterig naar Domino Dayquote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wens met je mee, moet niet zoveel hebben van het songfestival![]()
Alleen de puntentelling kijk ik nog wel eens
Het nationale songfestival kijk ik ook niet, ik bedoelde de echte in meiquote:Op maandag 27 februari 2012 15:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kijk ik ook niet, ik heb nog nooit in m'n leven bewust naar dit songfestival zitten kijken. Vroeger keek ik wel heel kneuterig naar Domino Day
Ik heb vorig jaar gekeken, toen vond ik er wel twee leuke liedjes bijzitten. Het jaar daarvoor ook al eentje.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kijk ik ook niet, ik heb nog nooit in m'n leven bewust naar dit songfestival zitten kijken. Vroeger keek ik wel heel kneuterig naar Domino Day
Ik ga kijken of ik het op twitter kan blocken, te veel, kan ik niet bijhoudenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:17 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar gekeken, toen vond ik er wel twee leuke liedjes bijzitten. Het jaar daarvoor ook al eentje.
Dit jaar ga ik sowieso kijken voor Joan Franka.
Daarnaast is het altijd leuk om met Twitter naar het ESF/NSF te kijken.
Ik begrijp niet hoe mensen zich kunnen focussen op Twitter (of FOK! bijvoorbeeld) en het programma dat ze kijken, dan mis ik zeker de helft. Als ik kijk, zijn laptop en tablet aan de kant, heel soms dat ik m'n telefoon er even bij pak. Full focus!quote:Op maandag 27 februari 2012 15:17 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar gekeken, toen vond ik er wel twee leuke liedjes bijzitten. Het jaar daarvoor ook al eentje.
Dit jaar ga ik sowieso kijken voor Joan Franka.
Daarnaast is het altijd leuk om met Twitter naar het ESF/NSF te kijken.
Hansquote:
Ja, Hans!! Hij begint te vervagen in de topics, jammerquote:
ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 16:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind Frank sowieso een vervelende kwal...
Als je het maar uit je hoofd laatquote:Op maandag 27 februari 2012 16:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik vind je nu al tof!!
Sorry schat, maar hoe vaak moet ik je zeggen dat je mijn nr1 bent??quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat
Minimaal 5 keer per dagquote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry schat, maar hoe vaak moet ik je zeggen dat je mijn nr1 bent??
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik vind je nu al tof!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |