http://www.3fm.nl/socialradio/app is bij mij 1x op groen gegaan, (rond de overgang naar Black Eye Peas voor de dubbele request) en af en toe hapert ie even maar dat heb ik altijd.quote:
daar zit ik ookquote:Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/socialradio/app is bij mij 1x op groen gegaan, (rond de overgang naar Black Eye Peas voor de dubbele request) en af en toe hapert ie even maar dat heb ik altijd.
Webcam heeft de laatste dagen zijn kuren inderdaad, tijd om de visuele meuk maar eens uit te schakelen, daar komt het telkens doorquote:Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/socialradio/app is bij mij 1x op groen gegaan, (rond de overgang naar Black Eye Peas voor de dubbele request) en af en toe hapert ie even maar dat heb ik altijd.
olaquote:
dat wilde ik net zeggen!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:50 schreef Sirolf het volgende:
M'n 3FM-decorscherm-socialradio-youtube scriptje aanpassing van gisteren lijkt goed te werken, ik heb sinds gisteren geen rare lyrics/slideshow-video's meer langs zien komen.
Nu nog syncenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:50 schreef Sirolf het volgende:
M'n 3FM-decorscherm-socialradio-youtube scriptje aanpassing van gisteren lijkt goed te werken, ik heb sinds gisteren geen rare lyrics/slideshow-video's meer langs zien komen.
Enig idee hoe moeilijk dat is?quote:
quote:
Ja, vandaar de knipoog!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Enig idee hoe moeilijk dat is?
Ik hou daar al rekening mee door de video te starten met een offset van hoeveel seconden de plaat al loopt... maar videoclips hebben vaak een andere timing dan de singleversie. Lastig dus...
wat een heldquote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]Harstikke schoon!
Het rooster zit er alleen nog niet onderin, hij krabt nu alle houtsnippers uit de kooi... Al fluitende![]()
tot over je oren!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef CindieY het volgende:
Moet je verliefd zijn om een keer te flirten?
neejoh! dit was live hilarisch geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef Sirolf het volgende:
Op momenten als dit is 't maar goed dat ze Flirt Je Stijf van tevoren opnamen, kunnen ze de minutenlange pauze van het telefoongesprek wat Jasmine aannam tussendoor eruit knippen.
Ik heb nog wel een ideetje wat ik een keer wil uitwerken, namelijk de video starten vanaf het aantal resterende seconden vanaf het EINDpunt ipv vanaf het begin. Veel video's beginnen namelijk met een intro-stukje wat niet in de single-versie zit... maar het einde is vaker hetzelfde.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, vandaar de knipoog!
Onmogelijk bijna, dan zou je een database moeten aanleggen met filmpjes en de tijden van het starten...
die regel geldt tot je 60equote:Op zondag 26 februari 2012 12:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verdorie, dat wordt forever alone thuis zitten
Maar hoe dan ook is het vet uitgewerkt. Vroeger was het toch helemaal full screen?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ideetje wat ik een keer wil uitwerken, namelijk de video starten vanaf het aantal resterende seconden vanaf het EINDpunt ipv vanaf het begin. Veel video's beginnen namelijk met een intro-stukje wat niet in de single-versie zit... maar het einde is vaker hetzelfde.
ja, daarna begint de tijd toch echt te dringen!quote:
Klopt, maar het is ook wel zo nice om de tweets e.d. nog te kunnen lezen.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook is het vet uitgewerkt. Vroeger was het toch helemaal full screen?
Ik zou niet durven!quote:
Je kan het onmogelijk over mij hebben hoorquote:
jammer dat jij dat gevoel nooit mee zult makenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer dat jij dat gevoel nooit mee zult maken
Ik vind jou wel lief hoor, laat je niets negatiefs aanpraten!!1!quote:
Dankjewel skatjequote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief hoor, laat je niets negatiefs aanpraten!!1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |