http://www.3fm.nl/socialradio/app is bij mij 1x op groen gegaan, (rond de overgang naar Black Eye Peas voor de dubbele request) en af en toe hapert ie even maar dat heb ik altijd.quote:
daar zit ik ookquote:Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/socialradio/app is bij mij 1x op groen gegaan, (rond de overgang naar Black Eye Peas voor de dubbele request) en af en toe hapert ie even maar dat heb ik altijd.
Webcam heeft de laatste dagen zijn kuren inderdaad, tijd om de visuele meuk maar eens uit te schakelen, daar komt het telkens doorquote:Op zondag 26 februari 2012 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/socialradio/app is bij mij 1x op groen gegaan, (rond de overgang naar Black Eye Peas voor de dubbele request) en af en toe hapert ie even maar dat heb ik altijd.
olaquote:
dat wilde ik net zeggen!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:50 schreef Sirolf het volgende:
M'n 3FM-decorscherm-socialradio-youtube scriptje aanpassing van gisteren lijkt goed te werken, ik heb sinds gisteren geen rare lyrics/slideshow-video's meer langs zien komen.
Nu nog syncenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:50 schreef Sirolf het volgende:
M'n 3FM-decorscherm-socialradio-youtube scriptje aanpassing van gisteren lijkt goed te werken, ik heb sinds gisteren geen rare lyrics/slideshow-video's meer langs zien komen.
Enig idee hoe moeilijk dat is?quote:
quote:
Ja, vandaar de knipoog!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Enig idee hoe moeilijk dat is?
Ik hou daar al rekening mee door de video te starten met een offset van hoeveel seconden de plaat al loopt... maar videoclips hebben vaak een andere timing dan de singleversie. Lastig dus...
wat een heldquote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]Harstikke schoon!
Het rooster zit er alleen nog niet onderin, hij krabt nu alle houtsnippers uit de kooi... Al fluitende![]()
tot over je oren!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef CindieY het volgende:
Moet je verliefd zijn om een keer te flirten?
neejoh! dit was live hilarisch geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef Sirolf het volgende:
Op momenten als dit is 't maar goed dat ze Flirt Je Stijf van tevoren opnamen, kunnen ze de minutenlange pauze van het telefoongesprek wat Jasmine aannam tussendoor eruit knippen.
Ik heb nog wel een ideetje wat ik een keer wil uitwerken, namelijk de video starten vanaf het aantal resterende seconden vanaf het EINDpunt ipv vanaf het begin. Veel video's beginnen namelijk met een intro-stukje wat niet in de single-versie zit... maar het einde is vaker hetzelfde.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:54 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, vandaar de knipoog!
Onmogelijk bijna, dan zou je een database moeten aanleggen met filmpjes en de tijden van het starten...
die regel geldt tot je 60equote:Op zondag 26 februari 2012 12:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verdorie, dat wordt forever alone thuis zitten
Maar hoe dan ook is het vet uitgewerkt. Vroeger was het toch helemaal full screen?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ideetje wat ik een keer wil uitwerken, namelijk de video starten vanaf het aantal resterende seconden vanaf het EINDpunt ipv vanaf het begin. Veel video's beginnen namelijk met een intro-stukje wat niet in de single-versie zit... maar het einde is vaker hetzelfde.
ja, daarna begint de tijd toch echt te dringen!quote:
Klopt, maar het is ook wel zo nice om de tweets e.d. nog te kunnen lezen.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook is het vet uitgewerkt. Vroeger was het toch helemaal full screen?
Ik zou niet durven!quote:
Je kan het onmogelijk over mij hebben hoorquote:
jammer dat jij dat gevoel nooit mee zult makenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer dat jij dat gevoel nooit mee zult maken
Ik vind jou wel lief hoor, laat je niets negatiefs aanpraten!!1!quote:
Dankjewel skatjequote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind jou wel lief hoor, laat je niets negatiefs aanpraten!!1!
ik ben blij dat ze dat skippen. ik heb een hekel aan reggae.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:44 schreef JaneDoe het volgende:
draai dan gewoon eens een keer reggae!
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben blij dat ze dat skippen. ik heb een hekel aan reggae.
ieder z'n smaakquote:
is al een aantal keer gebeurd natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef FZN05 het volgende:
Deze grapjes zijn niet leuk meertwitter:
Nu nog wachten op iemand die een plaatje van een kraan post en zegt: "Gevonden!".
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder z'n smaakje bent niet minderwaardig als je wel van reggae houdt hoor
Vind het ook best een suffe aflevering, kan me er ook niet echt op concentreren.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:55 schreef FZN05 het volgende:
Valt me op dat er al drie gesprekjes opgenomen zijn vandaag, normaal is dat toch niet zoveel bij Timur?
vaak wordt er wel het één en ander opgenomen. sowieso de flirt je stijfquote:Op zondag 26 februari 2012 13:55 schreef FZN05 het volgende:
Valt me op dat er al drie gesprekjes opgenomen zijn vandaag, normaal is dat toch niet zoveel bij Timur?
ik heb ook wel eens betere afleveringen gehoord jaquote:Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind het ook best een suffe aflevering, kan me er ook niet echt op concentreren.
Ja, de Flirt je Stijf wel, maar vandaag is bijna alles opgenomen. Behalve dat gesprek met die vrouw bij het tankstation volgens mij.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vaak wordt er wel het één en ander opgenomen. sowieso de flirt je stijf
wow! wist je dat al voor Timur en Ramon hintten?quote:
Jep.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wow! wist je dat al voor Timur en Ramon hintten?
Pas op je woorden, voor dat 'ie hem weer peert en iemand anders de show moet overnemenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb ook wel eens betere afleveringen gehoord ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
Ramon gaat morgen de ochtendshow als brilsmurf!![]()
![]()
ze zullen venema wel weer optrommelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was wel geweldig jaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:18 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Pas op je woorden, voor dat 'ie hem weer peert en iemand anders de show moet overnemen.
ik ook niet directquote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef CindieY het volgende:
Ik denk bij dit nummer niet aan de Klusjesmannen. Ben ik de enige zeker?
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu ga ik lekkere warme kaas-uibollen met extra kaas eten
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef 3rdRock het volgende:
en nu ga ik lekkere warme kaas-uibollen met extra kaas eten
ze zoeken iemand die seks heeft gehad met grootmoeder, moeder en dochter (of de mannelijke equivalenten) uit 1 familie. en dat hoeft niet tegelijkertijd te zijn geweest.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:51 schreef alors het volgende:
Ik luister niet meer, wat is de weddenschap dan???
Seks hebben gehad met 3 generaties uit 1 familie, oftwel dochter/moeder/oma of zoon/vader/opa.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:51 schreef alors het volgende:
Ik luister niet meer, wat is de weddenschap dan???
want dan voldoe je aan de eis?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:52 schreef CindieY het volgende:
Zou een eventuele bi-versie ook goed zijn?
Nee, ik heb gewoon een rare gedachtengangquote:
ik ben op 1/3e.....quote:Op zondag 26 februari 2012 14:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een rare gedachtengangIk kan me niet voorstellen dat er iemand luistert die aan de weddenschap voldoet.
nee, gewoon meisjes/vrouwen van mn eigen leeftijd. met de moeders/oma's/dochters daarvan heb ik nooit seks gehad. vooral dat laatste zou een tikkie pervers zijn....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |